Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy - Szkolenie w ramach projektu Akademii HR
Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy - Szkolenie w ramach projektu Akademii HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są wszyscy pracownicy firmy zgłoszeni do projektu , którzy posiadają lukę kompetencyjną z zakresu Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy
w tym osoby z:
- zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów
ponadto:
- nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji22-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie przez uczestników kompetencji „Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy”. Szkolenie przygotowuje uczestnika do umiejętnego wykorzystania odpowiednich danych oraz narzędzi analitycznych w obszarze HR, zarządzania procesami HR w oparciu o dane, w tym liczenie zwrotów (ROI) z inwestycji w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Szkolenie umożliwi także kształtowanie kapitału ludzkiego w organizacjiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza efekt nr 1: Identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe zasady gromadzenia danych HR oraz stosuje je w praktycznych zadaniach, takich jak tworzenie raportów zebranych danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne zagrożenia związane z błędnym raportowaniem danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza efekt nr 2 : Identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki analizy danych na przykładzie dostarczonych zbiorów danych, wyjaśniając ich wybór. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Porównuje skuteczność różnych metod analizy danych w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza efekt nr 3: Rozpoznaje możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Stosuje statystyczne metody analizy na przykładowych danych HR, interpretując uzyskane wyniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Interpretuje wyniki analiz statystycznych i wyciąga wnioski. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza efekt nr 4: Identyfikuje główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi/platform HCM | Kryteria weryfikacji Opisuje funkcjonalności i możliwości analityczne wybranej platformy HCM, wskazując ich zastosowanie w codziennej praktyce HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność różnych narzędzi HCM w zależności od specyfiki organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 1: Wykonuje analizy danych, podejmuje na tej podstawie prawidłowe decyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizy danych HR na podstawie rzeczywistych lub symulowanych danych, wyciągając na ich podstawie wnioski i rekomendując działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ swoich decyzji na efektywność organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 2: Interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność interpretacji danych na podstawie realnych przykładów wpływu na organizację. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje trendy na rynku pracy na podstawie dostępnych raportów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 3: Skutecznie wdraża i modyfikuje procesy HR w takich obszarach jak zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. | Kryteria weryfikacji Projektuje i wdraża zmiany w procesach HR na podstawie dostępnych danych, dokumentując proces modyfikacji oraz oceniając ich efektywność po implementacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę skuteczności wdrożonych zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 4: Bada opinię pracowników (w tym kwestie zasad równości i sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Projektuje i przeprowadza badania opinii pracowników, stosując odpowiednie narzędzia i metody, a następnie interpretuje uzyskane wyniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje metody badań do specyfiki organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 5: Wykorzystuje uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Kryteria weryfikacji Analizuje wskaźniki efektywności, przekładając je na konkretne wnioski i rekomendacje dla poszczególnych zespołów oraz całej organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary wymagające optymalizacji na podstawie analizy wskaźników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 6: Liczy zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. | Kryteria weryfikacji Oblicza ROI na podstawie dostarczonych danych oraz prezentuje wyniki w kontekście korzyści dla organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Analizuje czynniki wpływające na zwrot z inwestycji w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 6: Samodzielnie wykorzystuje funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel. | Kryteria weryfikacji Stosuje funkcje statystyczne w MS Excel do analizy przykładowych danych HR, interpretując uzyskane wyniki i prezentując je w formie raportu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt nr 7: Dokonuje analizy procesów HR na bazie wybranej platformy HCM. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność i skuteczność przeprowadzonej analizy poprzez porównanie z wynikami rzeczywistymi lub wzorcowymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potencjalne ograniczenia systemów HCM w analizie procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne efekt nr 1 : Na bazie prowadzonych analiz skutecznie zarządza kapitałem ludzkim w organizacji, bazującym na zróżnicowanym potencjale pracowników | Kryteria weryfikacji Projektuje strategie zarządzania kapitałem ludzkim na podstawie przeprowadzonych analiz, monitorując ich efektywność poprzez wskaźniki HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje strategie do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne efekt nr 2: Przygotowuje i przekazuje wnioski z prowadzonych analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników | Kryteria weryfikacji Przygotowuje raporty i prezentacje zawierające wnioski z analiz, dostosowując formę przekazu do odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność swoich rekomendacji na podstawie informacji zwrotnych od odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne efekt nr 3 : Przekonuje do realizacji systematycznych badań procesów HR w organizacji. | Kryteria weryfikacji Argumentuje na rzecz potrzeby systematycznych badań HR, prezentując korzyści i uzasadniając ich wpływ na organizację. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady organizacji, które odniosły sukces dzięki regularnym badaniom HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem usługi jest nabycie przez uczestników kompetencji „Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy”. Szkolenie przygotowuje uczestnika do umiejętnego wykorzystania odpowiednich danych oraz narzędzi analitycznych w obszarze HR, zarządzania procesami HR w oparciu o dane, w tym liczenie zwrotów (ROI) z inwestycji w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Szkolenie umożliwi także kształtowanie kapitału ludzkiego w organizacji
Grupą docelową są wszyscy pracownicy firmy zgłoszeni do projektu , którzy posiadają lukę kompetencyjną z zakresu Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy
w tym osoby z:
- zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów
ponadto:
- nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu
Przed rozpoczęciem szkolenia "Analityka w procesach HR – w kontekście zmian na rynku pracy", uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dotyczące zarządzania dostępnością i projektowania uniwersalnego dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
Moduł I
1. Wprowadzenie do analityki danych w HR
- Podstawowe zasady zbierania danych HR: Omówienie metod zbierania danych o pracownikach, procesach rekrutacyjnych, absencjach i wydajności.
- Analiza i raportowanie danych HR: Przegląd najlepszych praktyk raportowania danych HR, które wspierają podejmowanie decyzji na różnych poziomach organizacji.
- Zarządzanie zmianami na rynku pracy a analiza danych: Jak dane HR mogą wspierać adaptację organizacji do zmieniających się warunków rynkowych (np. zmniejszająca się dostępność talentów, zmiany w strukturach zatrudnienia).
2. Techniki analizy danych jakościowych i ilościowych w HR
- Metody analizy danych jakościowych: Przegląd narzędzi do analizy danych z wywiadów, ocen pracowników, feedbacku, oraz innych jakościowych źródeł.
- Techniki analizy danych ilościowych: Jak wykorzystywać dane liczbowe, takie jak wskaźniki rotacji, absencji, wydajności i zaangażowania w analizach HR.
- Dobór odpowiednich metod analizy: Jak dobrać odpowiednią technikę analizy w zależności od typu danych (np. wykorzystanie narzędzi do analizy trendów w danych ilościowych vs. analiza treści w danych jakościowych).
3. Statystyka w analizie danych HR
- Podstawowe wskaźniki statystyczne w HR: Wprowadzenie do metod statystycznych, takich jak średnia, mediana, wariancja, które pomagają w analizie danych HR (np. efektywność rekrutacji, czas potrzebny na zatrudnienie).
- Zaawansowane techniki analizy statystycznej: Zastosowanie narzędzi statystycznych do identyfikowania korelacji, regresji i trendów w danych HR, np. analiza czynników wpływających na rotację pracowników.
- Wykorzystanie MS Excel do analizy danych HR: Jak samodzielnie wykorzystać funkcjonalności statystyczne w MS Excel do analizy danych HR. Przykłady obliczania wskaźników takich jak rotacja, absencja, zaangażowanie oraz tworzenie raportów i wykresów, które pomagają w podejmowaniu decyzji HR.
- Przykłady zastosowania statystyki w HR: Omówienie przypadków użycia statystyki w codziennej praktyce HR, takich jak przewidywanie absencji, ocena efektywności programów rozwoju talentów.
4. Narzędzia analityczne w HR
- Platformy analityczne w HR: Przegląd dostępnych narzędzi do analizy danych HR, takich jak Kokpit Zarządzania HR, które umożliwiają integrację danych, tworzenie raportów i monitorowanie wskaźników HR w czasie rzeczywistym.
- Automatyzacja analizy danych HR: Jak narzędzia automatyzujące procesy analityczne mogą pomóc zaoszczędzić czas i poprawić efektywność operacyjną działu HR.
- Praktyczne aspekty wdrażania narzędzi analitycznych: Wskazówki dotyczące implementacji systemów analitycznych w firmach różnych rozmiarów i branżach.
Moduł II
1. Analityka danych w podejmowaniu decyzji HR
- Rola analityki w procesach decyzyjnych HR: Jak dane HR wspierają decyzje dotyczące rekrutacji, szkoleń, wynagrodzeń i zarządzania talentami.
- Podejmowanie decyzji w odpowiedzi na zmiany rynkowe: W jaki sposób dane mogą pomóc HR w adaptacji do zmian rynkowych, takich jak zmieniające się potrzeby kompetencyjne organizacji.
- Ocena ROI w procesach zarządzania wiekiem, różnorodnością i nowymi formami pracy: Jak wykorzystać analitykę danych HR do oceny zwrotu z inwestycji (ROI) w programy zarządzania wiekiem, różnorodnością oraz adaptacją do nowych form pracy (np. praca zdalna, elastyczne godziny pracy).
- Case study – podejmowanie decyzji w HR opartych na danych: Analiza rzeczywistych przypadków, w których analityka danych pomogła w podejmowaniu decyzji HR, np. w zakresie zmiany strategii rekrutacyjnej czy polityki wynagrodzeń.
2. Analiza predykcyjna i Big Data w HR
- Wprowadzenie do analizy predykcyjnej w HR: Jak wykorzystać dane do prognozowania przyszłych trendów w HR, takich jak rotacja pracowników, identyfikowanie talentów, przewidywanie potrzeb szkoleniowych.
- Wykorzystanie Big Data w HR: Jak wykorzystać ogromne zbiory danych (np. dane z systemów rekrutacyjnych, danych o pracownikach, danych z mediów społecznościowych) do lepszego zarządzania zasobami ludzkimi.
- Zastosowanie narzędzi analizy Big Data w HR: Przykłady zastosowania narzędzi analitycznych i algorytmów Big Data w procesach HR (np. algorytmy przewidujące rotację pracowników, analiza sentymentu wśród pracowników).
3. Wdrażanie strategii analitycznych w HR
- Kroki tworzenia strategii analitycznej w HR: Jak opracować strategię analityczną, która wspiera cele organizacyjne i integruje analitykę danych z procesami HR.
- Integracja analityki HR z celami organizacyjnymi: Jak dopasować strategię analityczną do długoterminowych celów organizacji, takich jak zwiększenie zaangażowania pracowników czy optymalizacja procesów rekrutacyjnych.
- Monitorowanie efektywności strategii analitycznej w HR: Jak ustalać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) dla procesów analitycznych i mierzyć sukces wdrażanej strategii.
4. Ochrona danych i etyka w analityce HR
- Zasady ochrony danych pracowników w analizie HR: Wymogi prawne związane z ochroną danych osobowych pracowników (RODO) oraz jak zapewnić ich bezpieczeństwo podczas analizy danych HR.
- Etyczne aspekty analizy danych w HR: Jakie wyzwania etyczne wiążą się z wykorzystywaniem danych pracowników, w tym kwestia prywatności, transparentności oraz ryzyka dyskryminacji.
- Zgodność z przepisami i dobre praktyki: Przykłady najlepszych praktyk i metod zapewniających zgodność z przepisami ochrony danych w HR, w tym zarządzanie ryzykiem i transparentność procesów analitycznych.
Walidacja efektów
---------------------------
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat o ukończeniu usługi. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci wywiadu swobodnego i testu teoretycznego
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Walidacja i przerwy wliczają się w czas trwania usługi
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
- Usługa zawiera 4h zajęć teoretycznych, 11h zajęć praktycznych i 1h przerw.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu;
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Programie Regionalnym lub FERS
- Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, z wyłączeniem kosztów związanych z pokryciem specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, które mogą zostać sfinansowane w ramach projektu w ramach mechanizmu racjonalnych usprawnień, o którym mowa w wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 21-27
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługa nie jest obejmuje wzajemne świadczenie usług w danym projekcie o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli dostawcy tych usług
- Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
- Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Szkolenie będzie real
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do analityki danych w HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Techniki analizy danych jakościowych i ilościowych w HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Statystyka w analizie danych HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Narzędzia analityczne w HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Analityka danych w podejmowaniu decyzji HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Analiza predykcyjna i Big Data w HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Wdrażanie strategii analitycznych w HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Ochrona danych i etyka w analityce HR | Prowadzący Maciej Ryfa | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Ryfa
Doradza w zakresie wykorzystania narzędzi analitycznych, takich jak MS Excel oraz platformy HR Analytics, umożliwiając efektywne raportowanie i wizualizację danych. Pomaga organizacjom w ocenie ROI inicjatyw HR, projektowaniu efektywnych strategii zarządzania talentami oraz wdrażaniu standardów ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. Dzięki kompleksowemu podejściu łączy analitykę HR z celami organizacyjnymi, wspierając kadry menedżerskie w podejmowaniu trafnych decyzji opartych na danych. Pomagał takim markom jak: PREFAB VERANDA, HANSEN POLSKA, PROMAR, DOBRO., VOLCANO Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce Analityka w procesach HR w kontekście zmian na rynku pracy w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Adres prowadzącego: maciej.ryfa@leantowin.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt Szkoleniowy