AKADEMIA LIDERÓW: Kompetencje przyszłości: elastyczność i ciągłe uczenie się: jak rozwijać growth mindset u pracowników
AKADEMIA LIDERÓW: Kompetencje przyszłości: elastyczność i ciągłe uczenie się: jak rozwijać growth mindset u pracowników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat dedykowany jest:
- Menedżerom i liderom zespołów, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości w swoich zespołach, wspierać otwartość na zmiany oraz budować kulturę uczenia się i innowacji,
- Menadżerom HR oraz specjalistom i liderom Talent & Organisational Development, którzy odpowiadają za projektowanie i wdrażanie strategii rozwoju pracowników, upskillingu i reskillingu, a także za tworzenie programów rozwojowych wspierających growth mindset,
- Liderom, którzy chcą budować zaangażowanie, odporność i proaktywność w swoich zespołach poprzez promowanie otwartości na feedback, eksperymentowanie i dzielenie się wiedzą.
Usługa rozwojowa jest adresowana również do uczestników projektów:
- Kierunek-Rozwój
- Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Małopolskie Bony Rozwojowe No
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi, elastyczności i adaptacji do zmian. Uczestnicy poznają strategie wspierania pracowników w zdobywaniu nowych kompetencji, podejmowaniu nowych ról oraz uczeniu się na inteligentnych porażkach, co zwiększa gotowość zespołu na wyzwania przyszłości i innowacje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia growth mindset i fixed mindset oraz wskazuje nawyki sprzyjające rozwojowi nastawienia na uczenie się. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie definiuje oba pojęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przykład nawyku wspierającego growth mindset. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia, jak lider może wspierać kulturę uczenia się i rozwijać adaptacyjność zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje jedną praktykę lidera, która wzmacnia kulturę uczenia się i adaptacyjność w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje jedną dobrą praktykę z obszaru pracy zespołowej, feedbacku lub zarządzania talentami, która wspiera rozwój i zaangażowanie pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje wybraną praktykę, która buduje zaangażowanie i odpowiedzialność. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia pojęcie inteligentnej porażki i jej znaczenie dla innowacyjności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia pojęcie inteligentnej porażki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykład sytuacji, w której inteligentna porażka przyczyniła się do rozwoju lub innowacji w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje jedną strategię organizacyjną wspierającą learning agility pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i omawia przykład rozwiązania, które rozwija learning agility w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym, w godzinach: 10:00 - 14:30 (6h dydaktycznych po 45 minut).
Przerwy nie są wliczone w czas trwania warsztatu.
Usługa jest realizowana z wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników - interaktywny warsztat, narzędzia i ich praktyczne zastosowanie na realnych przykładach, studia przypadków, dyskusja, sesja Q&A.
Agenda spotkania:
- Growth mindset a fixed mindset - kluczowe różnice oraz nawyki, które kształtują nasze nastawienie do uczenia się
- Rola lidera w budowaniu kultury uczenia się, wzmacnianiu umiejętności adaptacji i rezyliencji, kluczowej dla utrzymania efektywności i konkurencyjności organizacji
- Katalizatory rozwoju: praca zespołowa, feedback, performance reviews, zarządzanie talentami - kluczowe dobre praktyki, które wyniosą każdy z obszarów doświadczenia pracownika na wyższy poziom, budując zaangażowanie, odpowiedzialność osobistą oraz chęć wychodzenia ze strefy komfortu
- "Inteligentne porażki" - czym są i jak przekładają się na innowacyjność jednostek i zespołów
- Learning agility - jak jeszcze organizacja może sukcesywnie wspierać pracownika w ciągłym, ukierunkowanym rozwoju?
- Walidacja - test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Growth mindset a fixed mindset - kluczowe różnice oraz nawyki, które kształtują nasze nastawienie do uczenia się | Prowadzący Katarzyna Ćwik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Rola lidera w budowaniu kultury uczenia się, wzmacnianiu umiejętności adaptacji i rezyliencji, kluczowej dla utrzymania efektywności i konkurencyjności organizacji | Prowadzący Katarzyna Ćwik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Katalizatory rozwoju: praca zespołowa, feedback, performance reviews, zarządzanie talentami - kluczowe dobre praktyki | Prowadzący Katarzyna Ćwik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 "Inteligentne porażki" - czym są i jak przekładają się na innowacyjność jednostek i zespołów | Prowadzący Katarzyna Ćwik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Learning agility - jak jeszcze organizacja może sukcesywnie wspierać pracownika w ciągłym, ukierunkowanym rozwoju? | Prowadzący Katarzyna Ćwik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ćwik
Ma szerokie doświadczenie w budowaniu kultury organizacyjnej oraz wdrażaniu lub usprawnianiu procesów, takich jak onboarding, performance review, strategiczne zarządzanie talentami zaangażowaniem w środowisku częstych zmian i skalowania organizacji. Ma również doświadczenie w koordynowaniu zespołu i procesu rekrutacji. Jako HR manager w Grid Dynamics (outsourcing usług IT) koordynowała i współtworzyła wszystkie procesy HR w szybko rozwijającej się polskiej siedzibie firmy - zespół i proces rekrutacji, onboarding, performance review, knowledge sharing i offboarding. Wprowadziła regulacje dot. IP Rights dla deweloperów i DevOps inżynierów. Współpracowała i doradzała senior managementowi odnośnie polityki podwyżek, adaptacji kulturowej i reagowaniu na kryzysy zaangażowania. Przez 3 lata towarzyszyła wzrostowi polskiej siedziby od 30 do ok. 200 osób. Następnie w Brainly wspierała firmę w okresie najbardziej dynamicznego wzrostu poprzez zbudowanie od podstaw strategii i kompleksowych programów upskillingowych, programów dla liderów oraz specjalnego programu dla talentów, wyskalowanie procesu onboardingu, i pracę z zaangażowaniem pracowników i odpornością na zmianę w obliczu transformacji organizacji. W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia o podobnej tematyce dla osób dorosłych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie jest realizowane w ramach godzin dydaktycznych 45 min.
Uczestnik otrzyma:
- dyplom
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- prezentację od trenera prowadzącego warsztat.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest zwolnione z VAT dla uczestników z dofinansowaniem 70% lub więcej (Podstawa zwolnienia z VAT: Zwolnienie z VAT art.43 ust.1 pkt29 lit.a i c. Ust. o podatku od towarów i usług).
Dla uczestników z dofinansowaniem poniżej 70% lub bez dofinansowania do faktury będzie doliczony VAT 23%.
- Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na wszystkie oferowane usługi.
- Realizujemy szkolenia również w formie zamkniętej, dla konkretnych organizacji, oddziałów firm, z możliwością dopasowania usługi do konkretnych potrzeb organizacji.
- Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warsztaty będą prowadzone na platformie MS Teams. Uczestnik otrzyma link oraz niezbędne login i hasło do zalogowania się.
Uczestnik musi uczestniczyć w warsztatach z włączona kamerą i być podpisany swoim imieniem i nazwiskiem, aby jego obecność na warsztatach została uznana.
Wymagany jest dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i głośnikami, sieci wifi lub internetu przewodowego.