Opiekun żłobkowy/w klubie dziecięcym - forma stacjonarna
Opiekun żłobkowy/w klubie dziecięcym - forma stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs kierowany jest do osób planujących prace w złobku lub klubie dziecięcym
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik kursu zostanie przygotowany do praktycznego wykonywania zawodu opiekuna/opiekunki w żłobku/klubie dziecięcymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje sygmatyzm oraz jego przyczyny | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje sygmatyzm interdentalny, boczny i dorsalny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza diagnozę | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni kwestionariusz diagnostyczny do oceny sygmatyzmu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęSkleton
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoTak
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KKZZ.11. - Świadczenie usług opiekuńczych i wspomagających rozwój dziecka
Program
Program
Usługa ma na celu przygotowanie Uczestników do samodzielnej skutecznej pracy z pacjentami logopedycznymi w realiach gabinetu stomatologicznego.
Kurs skierowany do logopedów i neurologopedów, którzy chcieliby nawiązać ściślejszą współpracę z gabinetami stomatologicznymi/ortodontycznymi.
Od uczestników wymagane jest posiadanie ogólnej wiedzy o budowie twarzoczaszki oraz doświadczenia w pracy z pacjentem logopedycznym.
PROGRAM KURSU:
Moduł 1 - Anatomia i fizjologia traktu ustno-twarzowego w aspekcie terapii miofunkcjonalnej
Moduł 2 - Realia pracy logopedy w gabinecie stomatologicznym:
- wskazówki praktyczno-organizacyjne
- instrumentarium logopedy
Moduł 3 - Diagnostyka miofunkcjonalna w realiach gabinetu stomatologicznego:
- diagnoza funkcji
- diagnoza parafunkcji
Moduł 4 -Terapia miofunkcjonalna w realiach gabinetu stomatologicznego
Moduł 5 - Protokół postępowania diagnostyczno-terapeutycznego w aspekcie ankyloglosji
Moduł 6 - Omówienie studium przypadku w aspekcie różnych zaburzeń miofunkcjonalnych
Moduł 7 - Przygotowanie pacjenta z nadwrażliwością orofacjalną do leczenia ortodontycznego
Walidacja
Korzyści z udziału w kursie:
- Praktyczna wiedza - po kursie nabierzesz pewności siebie w pracy, a także zdobędziesz niezbędną wiedzę do aplikowania o wymarzone stanowisko w środowisku stomatologicznym, wdrożysz nowe techniki diagnostyczno-terapeutyczne, oszczędzając czas i zwiększając efektywność. Będziesz świetnie przygotowany merytorycznie i praktycznie przed rozmową z potencjalnym pracodawcą.
- Kompleksowe materiały PDF - otrzymasz arkusz wywiadu logopedycznego pacjenta miofunkcjonalnego, wzór i przykładową kartę oceny miofunkcjonalnej i inne.
- Dożywotni dostęp - zyskujesz nieograniczony czasowo dostęp do materiałów szkoleniowych.
- Grupa wsparcia dla uczestników - będziesz mógł dołączyć do grupy wsparcia na FB - niezbędnej do wymiany doświadczeń i zapytań w sprawie konkretnych przypadków.
Kurs to niezwykle kompleksowy i praktyczny program realizowany zdalnie w czasie rzeczywistym, który daje Uczestnikom narzędzia i wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z pacjentami właśnie w realiach gabinetu stomatologicznego.
Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
W trakcie usługi nie zostały zaplanowane przerwy, z uwagi na realizację procesu kształcenia nieprzekraczającego 4h dydaktycznych dziennie
Walidacja wliczona jest do procesu kształcenia (czasu trwania i kosztu usługi)
Liczba godzin teoretycznych: 12
Liczba godzin praktycznych: 16
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien zapoznać się z ogólnymi wytycznymi funkcjonowania i współpracy z gabinetami stomatologicznymi/ortodontycznymi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Wprowadzenie | Prowadzący Krystian Kalisz | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Wprowadzenie 2 | Prowadzący Krystian Kalisz | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Wprowadzenie 3 | Prowadzący Krystian Kalisz | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Wprowadzenie 4 | Prowadzący Krystian Kalisz | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Wprowadzenie 5 | Prowadzący Krystian Kalisz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto10,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto10,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krystian Kalisz
Szkoleniowiec, doradca biznesowy w zakresie bezpieczeństwa przedsiębiorstw (BHP, PPOŻ, Ochrona danych)
Wieloletni doradca i koordynator realizacji projektów z zakresu usług szkoleniowo-rozwojowych; Właściciel firmy zajmującej się pozyskiwaniem dotacji ze środków UE oraz krajowych.
Auditor wewnętrzny w firmach doradczo-szkoleniowych; posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu audytów kilkumilionowych projektów finansowanych z UE
Uczestniczył w różnego rodzaju kontrolach i audytach zewnętrznych; posiada uprawnienia audytora wewnętrznego ISO 9001, PN-N 18001 (45001); wieloletnie doświadczenie w zakresie kompleksowego przygotowania, wdrożenia, a w efekcie, pozytywnego przejścia auditów certyfikacyjnych standardu SUS 2.0 z DEKRA, TGLS QA oraz ISO 9001 posiada kilkuletnie doświadczenie w weryfikacji diagnoz i kart usług w ramach PSF;
Inspektor Ochrony Danych oraz trener usług z zakresu RODO; Wdrożeniowiec systemów zarządzania bezpieczeństwem w placówkach medycznych, firmach szkoleniowych czy handlowych
Posiada kilkuletnie doświadczenie w opracowywaniu standardów i procedur przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju usług szkoleniowo-rozwojowych;
Ukończył wiele kursów i szkoleń z zakresu audytów, kontrolingu, RODO, zamówień publicznyc
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na początku kursu Uczestnicy otrzymują materiały w wersji elektronicznej przygotowane dla danego kursu, w tym m.in. arkusz wywiadu logopedycznego pacjenta miofunkcjonalnego, wzór i przykładową kartę oceny miofunkcjonalnej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia
Usługa realizowana jest w ramach działalności - podmiot wpisasy do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych
Numer RSPO : 274552
Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w tym Organizator nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem lub wyżywieniem
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – CLICKMEETING
- Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na minimum 2 dni przed rozpoczęciem usługi
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja CLICKMEETING
- Linki do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
CLICKMEETING:
Wymagania systemowe:
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
- Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 10 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex. e. Aby móc korzystać z serwisu (włączając w to udział w konferencjach online) na wybranych urządzeniach mobilnych, wymagane jest pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu internetowego iTunes lub Google Play. Do korzystania z serwisu w pełnym zakresie audiowideo niezbędne jest podłączenie w czasie konferencji prawidłowo działających słuchawek lub głośników, kamery oraz mikrofonu. Urządzenia te nie powinny być jednocześnie używane przez jakiekolwiek inne aplikacje.
Adres
Adres
Zajęcie stacjonarne będą odbywały się w siedzibie firmy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi