Sztuka efektywnej sprzedaży.
Możliwość dofinansowania
Sztuka efektywnej sprzedaży.
Numer usługi 2025/04/15/37822/2690517
2 214,00 PLN
brutto
1 800,00 PLNnetto
138,38 PLNbrutto/h
112,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy działów sprzedaży;
- Pracownicy działów obsługi klienta;
- Menedżerowie i liderzy zespołów;
- Specjaliści zajmujący się marketingiem;
- Osoby zarządzające własnymi biznesami, które chcą zwiększyć swoje umiejętności sprzedażowe.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedażowych uczestników, w tym poprawa skuteczności w pozyskiwaniu klientów, budowaniu długotrwałych relacji, negocjacjach oraz finalizowaniu transakcji. W trakcie szkolenia przeprowadzone zostaną warsztaty praktyczne, prezentacje teoretyczne, dyskusje grupowe oraz konsultacje indywidualne, które pomogą osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Uczestnik zna etapy procesu sprzedaży oraz techniki skutecznej argumentacji i radzenia sobie z obiekcjami klienta. Posiada wiedzę na temat psychologii klienta i zasad budowania relacji sprzedażowych opartych na zaufaniu. | Kryteria weryfikacji 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik potrafi prowadzić rozmowę sprzedażową w sposób perswazyjny, dopasowując komunikację do potrzeb klienta. Potrafi skutecznie identyfikować potrzeby klienta oraz prezentować ofertę w sposób zwiększający szanse na finalizację sprzedaży. | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Wstęp i cele szkolenia;
- Definicje i znaczenie sprzedaży;
- Motywacje i potrzeby klientów;
- Etapy procesu sprzedaży ( przygotowanie, prezentacja, negocjacje, zamknięcie, obsługa posprzedażowa)
- Techniki sprzedaży;
- Metody pozyskiwania potencjalnych klientów;
- Przygotowanie efektywnej prezentacji sprzedażowej;
- Komunikacja w sprzedaży;
- Negocjacje i zamknięcie sprzedaży;
- Zarządzanie czasem i priorytetami w sprzedaży;
- Podsumowanie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Sztuka efektywnej sprzedaży | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Sztuka efektywnej sprzedaży | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maciej Rzepkowski
Maciej Rzepkowski
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis, teczka),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej/elektronicznej,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału: za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
- Umiejętność podstawowej obsługi komputera.
- Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.
- Aktywne uczestnictwo i otwartość które zawsze wzmacniają efekty udziału w usługach szkoleniowych!
Zapraszamy!
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Adres
Adres
ul. Walerego Wróblewskiego 18/807
93-578 Łódź
woj. łódzkie
Łódź, ul. Wróblewskiego 18.
Szkolenie realizowane pod adresem wskazanym powyżej. Do dyspozycji uczestników będzie sala szkoleniowa, wyposażona w 15 stanowisk dla uczestników (biurka i krzesła) oraz stanowisko dla prowadzącego (biurko i krzesło), tablicę suchościeralną oraz rzutnik. W oknach zamontowano rolety nieprzepuszczające światła, co znacznie ułatwia prezentację materiałów multimedialnych. Sala jest klimatyzowana. W budynku są windy.
Szkolenie realizowane pod adresem wskazanym powyżej. Do dyspozycji uczestników będzie sala szkoleniowa, wyposażona w 15 stanowisk dla uczestników (biurka i krzesła) oraz stanowisko dla prowadzącego (biurko i krzesło), tablicę suchościeralną oraz rzutnik. W oknach zamontowano rolety nieprzepuszczające światła, co znacznie ułatwia prezentację materiałów multimedialnych. Sala jest klimatyzowana. W budynku są windy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Pawłowska
E-mail
agnieszka.pawlowska677@gmail.com
Telefon
(+48) 601 900 760