Rozwijanie kompetencji emocjonalnych, asertywności i inteligencji w pracy.
Rozwijanie kompetencji emocjonalnych, asertywności i inteligencji w pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do pracowników, liderów, kierowników zespołów oraz wszystkich osób chcących poszerzyć wiedzę w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, zachowania postawy asertywnej oraz umiejętności z zakresu regulacji emocji i radzenia sobie w sytuacjach konfliktu w miejscu pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie uczestników szkolenia z technikami skutecznej komunikacji interpersonalnej, nabycie umiejętności w zakresie zarządzania konfliktem i emocjami w miejscu pracy, kształtowanie postawy asertywnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady oraz techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji - Stosuje komunikaty "JA"- Zachowuje spójność w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej - Stosuje w praktyce metody przekazywania informacji zwrotnej, np. model FUKO. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i stosuje techniki aktywnego słuchania | Kryteria weryfikacji - Stosuje parafrazy- Stosuje odzwierciedlanie - Stosuje podsumowania - Używa pytań otwartych i zamkniętych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna etiologię powstawania konfliktów oraz potrafi reagować na nie. | Kryteria weryfikacji - Potrafi zidentyfikować źródło konfliktu- Podejmuje aktywne działania w kierunku rozwiązywania sytuacji konfliktowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie, w jaki sposób emocje wpływają na funkcjonowanie człowieka | Kryteria weryfikacji - Identyfikuje emocje własne oraz innych osób- Właściwie reaguje na emocje innych osób | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody regulacji emocji | Kryteria weryfikacji - Stosuje techniki regulacji emocji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie czym jest stres oraz w jaki sposób mu przeciwdziałać | Kryteria weryfikacji - Identyfikuje oznaki stresu- Podejmuje aktywne działania w celu zniwelowania źródła stresu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna różne style radzenia sobie ze stresem oraz identyfikuje swój styl | Kryteria weryfikacji - Poprawnie identyfikuje swój styl radzenia sobie ze stresem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna proces działanie procesów motywacyjnych | Kryteria weryfikacji - Wdraża techniki motywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I Komunikacja bez przemocy, asertywność w komunikacji
• Poznaj typ swojej postawy - autodiagnoza (postawa asertywna / uległa / agresywna).
• W jaki sposób komunikować swoje potrzeby, oczekiwania, uwagi.
• Jak być asertywnym w miejscu pracy?
• Sposoby na reagowanie w sytuacji pojawienia się konfliktu w zespole.
• Trudne sytuacje w zespole: plotki, obwinianie.
• Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
• Słuchać a nie tylko słyszeć - sztuka aktywnego słuchania.
• Komunikat "JA" a komunikat "TY"
Moduł II Emocje naszym sojusznikiem
• Wpływ emocji na nasze samopoczucie
• Identyfikacja emocji i wyzwalacze
• Techniki regulacji emocji
• Ćwiczenie odechowe
• Porażka nie musi być gorzka – radzenie sobie z niepowodzeniami w oparciu o karty Failowship
Moduł III Nie daj się stresowi
• Dobrostan pracowników fundamentem zdrowej organizacji
• Czynniki warunkujące dobre samopoczucie w miejscu pracy
• Czym jest i co wywołuje u nas stres?
• Fazy stresu w miejscu pracy.
• Stres predyktorem wypalenia zawodowego.
• Autodiagnoza stylu radzenia sobie ze stresem
Moduł IV Motywacja
• Co motywuje nas do pracy, a co nie.
• Jak wzbudzić motywację u innych.
• Wartości motywujące
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Komunikacja bez przemocy, asertywność w komunikacji | Prowadzący Ksenia Gruszecka | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Emocje naszym sojusznikiem | Prowadzący Ksenia Gruszecka | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Nie daj się stresowi | Prowadzący Ksenia Gruszecka | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Motywacja | Prowadzący Ksenia Gruszecka | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ksenia Gruszecka
W swojej codziennej pracy koncentruje się na badaniu potrzeb Klientów oraz przygotowywaniu dopasowanej oferty szkoleniowej. Przeprowadza szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności, zarządzania czasem, wypalenia zawodowego, mobbingu w miejscu pracy, sprawnego poruszania się po rynku pracy oraz zarządzania pokoleniowego. Projektuje oraz przeprowadza sesje Assessment / Development Centre. Koordynuje oraz przeprowadza zajęcia na kierunku studiów podyplomowych HR Business Partner z elementami controllingu personalnego na uczelni WSB Merito.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe w formie skryptu
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia dokładnego terminu szkolenia.