Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie niższym średniozaawansowanym Pre-Intermediate stage 2 - A2 według CEF
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie niższym średniozaawansowanym Pre-Intermediate stage 2 - A2 według CEF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie A2 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w pracy zawodowej i życiu osobistym. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie. Kurs jest zakończony egzaminem na poziomie A2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność prowadzenia rozmów w różnych sytuacjach i miejscach | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-formułuje własne opinie - zadaje pytania i odpowiada na nie -przedstawia swoje propozycje zmian - tworzy zrozumiałą wypowiedź ustną - stosuje poprawne formy na poziomie A2 -rozumie treść wypowiedzi, -parafrazuje treść wypowiedzi -reaguje na wypowiedź rozmówcy -odpowiada na pytania -zadaje pytania, rozwijające wypowiedź | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- tworzy notatkę, - tworzy opis przedmiotu, -pisze e-mail | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-brać udział w dyskusji wokół pytań związanych z tekstem, materiałem video lub ilustracją -brać udział w rozmowie z odgrywaniem roli -zadawać pytania, -udzielić odpowiedzi na pytania -opisać ilustrację, -udzielić odpowiedzi na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać określone informacje, -udzielić odpowiedzi na pytania do słuchanego tekstu, -uzupełnić luki w zdaniach, -wybrać odpowiednią formę w zdaniach na podstawie słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasowników podanych w nawiasach -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz, uzupełnić tabelę brakującymi wyrazami i zwrotami podanymi w ramce -uzupełnić zdania odpowiednią formą przymiotnika -dokonać wyboru odpowiedniej formy czasownika lub rzeczownika w zdaniach -uzupełnić luki w zdaniach odpowiednią formą czasowników w czasach Past Simple i Past Continuous, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać ćwiczenia leksykalne -uzupełnić luki w tekście odpowiednią formą wyrazów podanych w nawiasach -połączyć pytania i odpowiedzi, -uzupełnić zdania brakującymi wyrazami z ramki, -połączyć słowa i zwroty z sytuacjami, w których można ich użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać test wielokrotnego wyboru, -udzielić odpowiedzi na pytania do tekstu -sprawdzić, czy rozumie znaczenie podanych wyrazów w ramkach, -uzupełnić luki w zdaniach wyrazami z ramek -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz -udzielić odpowiedzi na pytanie, związane z tekstem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPearson Edexcel
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPearson Edexcel
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie niższym średniozaawansowanym (stage2) obejmuje:
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości z poprzednich poziomów
- rozumienie tekstu czytanego – określanie głównej myśli tekstu, wyszukiwanie określonych informacji
- rozmowa na temat treści tekstu
- uczestniczenie w rozmowie – zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych, udzielanie odpowiedzi
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- przepraszanie (I’m really sorry, I’m afraid I …)
- reagowanie na przeprosiny (Never mind., It doesn’t matter.)
- zdania złożone z because, so i to
- podróże – kolokacje (go on a holiday / a cruise, try new things, book a flight)
- konstrukcje: like / love / hate + czasownik z końcówką -ing
- opowiadanie o wydarzeniach i doświadczeniach z przeszłości
- czas Present Perfect z for i since
- opowiadanie o swoich doświadczeniach, zwyczajach i preferencjach
- ustne i pisemne przedstawianie czynności i stanów z teraźniejszości w nawiązaniu do przeszłości
- czas Present Perfect z just, already, yet
- czasownik could / couldn’t
- pierwszy okres warunkowy
- proszenie o informacje (Do you know … / know if …?, Could you tell me …?)
- strona bierna
- porównanie czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple i wyrażenia be going to
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 English in action – excuses. Usprawiedliwienia i wymówki. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Special photos. Wyjątkowe fotografie. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Descrbing a photo. Opisywanie fotografii. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Fantastic journeys. Wspaniałe podróże. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 A memorable journey. Podróż godna zapamiętania. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Dream holidays. Wakacje marzeń. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Planning a trip. Planowanie wycieczki. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 English in action – giving directions. Udzielanie wskazówek. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Good friends. Dobrzy przyjaciele. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 My best friend. Mój najlepszy przyjaciel. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 What’s on? Co grają? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 English in action – asking for information. Proszenie o informacje. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Save or spend? Wydawać czy oszczędzać? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 How to save your money? Jak zaoszczędzić pieniądze? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Struktura egzaminu ustnego i pisemnego - omówienie, ćwiczenia | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Struktura egzaminu pisemnego - próbny egzamin | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Egzamin zewnętrzny w wersji komputerowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Omówienie wyników egzaminu - ewaluacja usługi | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto144,44 PLN
- W tym koszt walidacji brutto450,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto450,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto500,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto500,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
W czasie egzaminu nie będzie możliwości skontrolowania uczestnika - wejście osoby z zewnątrz powoduje natychmiastowe zakończenie egzaminu z wynikiem negatywnym.