Unico Rozwój: Praktyczny warsztat Słowa-Przekonania-Emocje czyli jak wykorzystać neuroplastyczność mózgu
Unico Rozwój: Praktyczny warsztat Słowa-Przekonania-Emocje czyli jak wykorzystać neuroplastyczność mózgu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych zainteresowanych rozwojem osobistym, pracą z przekonaniami i emocjami oraz poprawą jakości relacji. Skierowane jest również do przedsiębiorców i osób zarządzających, którzy chcą skuteczniej radzić sobie w sytuacjach stresu, konfliktu i negocjacji.
Oferta dedykowana jest osobom, które:
- chcą zrozumieć, jak słowa i przekonania wpływają na codzienne funkcjonowanie,
- poszukują narzędzi do lepszego zarządzania emocjami,
- doświadczają trudności w relacjach zawodowych i osobistych,
- są otwarte na pracę z technikami takimi jak autohipnoza, storytelling, mindfulness.
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania psychologicznego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do zrozumienia i praktycznego zastosowania wiedzy z zakresu neuroplastyczności mózgu w kontekście zmiany przekonań, zarządzania emocjami oraz świadomego kształtowania wewnętrznego języka. Szkolenie przygotowuje do samodzielnego rozpoznawania i przekształcania wzorców myślowych oraz stosowania technik wspierających rozwój osobisty, takich jak autohipnoza, ćwiczenia neuroaktywizujące, praca z przekonaniami i metody relaksacyjne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe mechanizmy działania mózgu. | Kryteria weryfikacji identyfikuje funkcje poszczególnych struktur mózgowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje sposoby przetwarzania emocji przez mózg, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wybiera prawidłowe informacje dotyczące wpływu doświadczeń na funkcjonowanie umysłu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Identyfikuje cechy neuroplastyczności mózgu. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje definicję neuroplastyczności, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wybiera przykłady zmian neuronalnych, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji odróżnia prawidłowe i nieprawidłowe informacje o przebudowie synaps. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia przekonania od faktów. | Kryteria weryfikacji wybiera poprawne przykłady przekonań, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje cechy przekonania, które odróżniają je od faktów, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje błędne założenia w analizowanych wypowiedziach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ emocji na codzienne funkcjonowanie. | Kryteria weryfikacji wskazuje emocje wpływające na decyzje i przekonania, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje objawy przeciążenia emocjonalnego, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wybiera skuteczne sposoby radzenia sobie z emocjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników (3 osoby) termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Warsztaty podzielone są na trzy dni i łączą wiedzę z zakresu funkcjonowania mózgu z praktyczną pracą nad przekonaniami, emocjami i wewnętrznym językiem.
Dzień 1 poświęcony jest poznaniu zasad działania mózgu – jego budowy, sposobu przetwarzania informacji i emocji. Od części dotyczącej fizjologii przechodzimy do zagadnienia neuroplastyczności i możliwości, jakie się z nią wiążą. Przeprowadzimy serię ćwiczeń wspierających pracę mózgu i pobudzających kreatywność.
Dzień 2 to praca ze słowami i ich znaczeniem w życiu człowieka – od momentu narodzin, przez wczesne dzieciństwo, aż po dorosłość. Sprawdzimy, jak słowa słyszane od rodziców i opiekunów ukształtowały nasze postawy wobec siebie, relacji, pracy, pieniędzy i świata zewnętrznego. Wykorzystamy technikę grupowej pracy z autohipnozą, aby cofnąć się do dzieciństwa i odnaleźć te zdania i komunikaty, które pozostawiły niewidzialny ślad na naszych dorosłych decyzjach i sposobach reagowania.
Kolejna część dnia to praca z przekonaniami – czym są, jak powstają, jaki mają wpływ na dorosłe życie. Nauczymy się, jak rozpoznawać przekonania, odróżniać je od faktów i jak świadomie zamieniać je na takie, które wspierają nas w codziennym funkcjonowaniu. Poznamy również metodę twórczego opowiadania jako narzędzie do osobistej zmiany.
Dzień 3 w całości poświęcony jest emocjom – czym są, jak powstają i w jaki sposób wpływają na przekonania oraz nasze codzienne funkcjonowanie. Zajmiemy się tematem nadmiernego potencjału emocjonalnego w sytuacjach przeciążenia obowiązkami i stresem. Uczestnicy nauczą się, jak zarządzać emocjami, jak je asymilować i wykorzystywać jako zasób. Przećwiczymy metody relaksacyjne, techniki oddechowe i podstawowe praktyki uważności (mindfulness).
Dzień 1. Mózg i jego możliwości
Moduł 1. Wprowadzenie do pracy mózgu
- Budowa i podstawowe mechanizmy działania mózgu
- Przetwarzanie informacji i emocji z perspektywy neurobiologii
- Wpływ doświadczeń i środowiska na funkcjonowanie umysłu
Moduł 2. Neuroplastyczność klucz do zmiany
- Czym jest neuroplastyczność i jakie daje możliwości w rozwoju osobistym
- Przykłady zmian neuronalnych i ich konsekwencje dla codziennego funkcjonowania
- Jak świadomie wspierać procesy przebudowy połączeń synaptycznych
Przerwa
Moduł 3. Ćwiczenia aktywizujące pracę mózgu i kreatywność
- Praktyczne techniki pobudzające pracę obu półkul
- Ćwiczenia ruchowo-mentalne wspierające integrację poznawczą
- Zastosowanie prostych narzędzi wspierających koncentrację i elastyczność umysłu
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 2. Słowa i przekonania
Moduł 1. Znaczenie słów w kształtowaniu tożsamości i postaw
- Jak słowa kształtują świat wewnętrzny człowieka od dzieciństwa
- Wpływ komunikatów z dzieciństwa na dorosłe życie: relacje, praca, pieniądze
- Analiza wewnętrznego języka i jego wpływu na samoocenę
Moduł 2. Praca z przekonaniami od rozpoznania do zmiany
- Czym są przekonania i jak powstają
- Techniki rozpoznawania przekonań ograniczających
- Jak odróżnić przekonania od obiektywnej prawdy
Przerwa
Moduł 3. Autohipnoza i cofanie się do źródła
- Praca z podświadomością poprzez grupową autohipnozę
- Odnajdywanie pierwotnych wzorców i słów zapisanych w dzieciństwie
- Integracja nowych znaczeń i budowanie wspierających narracji
Moduł 4. Twórcze opowiadanie jako narzędzie zmiany osobistej
- Wprowadzenie do metody twórczego opowiadania
- Jak poprzez historię zmieniać sposób myślenia i działania
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie własnych narracji zmiany
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 3. Emocje i zarządzanie nimi
Moduł 1. Emocje rozumienie i mechanizmy
- Czym są emocje i jak powstają
- Wpływ emocji na nasze przekonania i wybory
- Jak rozpoznać i nazwać własne stany emocjonalne
Moduł 2. Zarządzanie emocjami w codziennym życiu
- Praca z nadmiernym potencjałem emocjonalnym
- Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacjach stresu i przeciążenia
- Jak zachować równowagę emocjonalną w relacjach i pracy
Przerwa
Moduł 3. Praktyczne narzędzia wspierające regulację emocji
- Metody relaksacyjne i techniki oddechowe
- Wprowadzenie do praktyki uważności (mindfulness)
- Proste ćwiczenia do codziennego zastosowania
Walidacja efektów uczenia się
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 3 do 6 osób.
- Minimalna ilość uczestników potrzebna do realizacji usługi: 3 osoby
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 24 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: lista obecności.
- Zajęcia praktyczne: 18 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 6 godzin dydaktycznych
- Przerwy nie wliczają się do godzin usługi.
- Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników (3 osoby) termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Dzień 1. Moduł 1. Wprowadzenie do pracy mózgu (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Dzień 1. Moduł 2. Neuroplastyczność klucz do zmiany (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Dzień 1. Przerwa | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Dzień 1. Moduł 3. Ćwiczenia aktywizujące pracę mózgu i kreatywność (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Dzień 2. Moduł 1. Znaczenie słów w kształtowaniu tożsamości i postaw (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Dzień 2. Moduł 2. Praca z przekonaniami od rozpoznania do zmiany (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Dzień 2. Przerwa | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Dzień 2. Moduł 3. Autohipnoza i cofanie się do źródła (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Dzień 2. Moduł 4. Twórcze opowiadanie jako narzędzie zmiany osobistej (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Dzień 3. Moduł 1. Emocje rozumienie i mechanizmy (toeria) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Dzień 3. Moduł 2. Zarządzanie emocjami w codziennym życiu (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Dzień 3. Przerwa | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Dzień 3. Moduł 3. Praktyczne narzędzia wspierające regulację emocji (praktyka) | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Dzień 3. Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący Magdalena Fudali-Machyńska | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Fudali-Machyńska
Na przestrzeni ostatnich 5 lat szkoliła menedżerów, liderów i zespoły sprzedażowe w całej Polsce, prowadząc zarówno projekty dla firm, jak i warsztaty otwarte. Prowadziła szkolenia z zakresu przywództwa, skutecznej komunikacji, zmiany nawyków oraz pracy z podświadomością. Z sukcesem realizuje autorskie programy rozwoju kompetencji osobistych i biznesowych, łącząc wiedzę z zakresu zarządzania, psychologii oraz hipnoterapii.
W swojej karierze zrobiła wiele dla firm, które przeprowadzała przez procesy restrukturyzacyjne i sukcesyjne jako wspólniczka w kancelarii prawnej. Prowadziła również badania dotyczące skuteczności liderów i wpływu ich stylu zarządzania na funkcjonowanie organizacji.
Prowadzi warsztaty otwarte i zamknięte, w których pomaga uczestnikom nie tylko rozwijać konkretne umiejętności zawodowe, ale też usuwać wewnętrzne blokady utrudniające pełne wykorzystanie potencjału. Jej podejście integruje „twardą wiedzę” z pracą nad przekonaniami i emocjami, co pozwala osiągać trwałe, mierzalne rezultaty.
Aktualnie prowadzi również warsztaty „Spotkanie z mocą myśli i słów”, które inicjują działalność Fundacji „Out of the Box”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe