AKADEMIA HR Szkolenie: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników-zgodnie z nowymi wyzwaniami na rynku pracy- usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
AKADEMIA HR Szkolenie: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników-zgodnie z nowymi wyzwaniami na rynku pracy- usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, pracowników przedsiębiorców, którzy przygotowują się do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników-zgodnie z nowymi wyzwaniami na rynku pracy.
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców planujący przeszkolić osoby odpowiedzialne za politykę personalną firmy, w tym właścicieli, kadrę HR, kadrę menadżerską, pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji17-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników.Szkolenie przygotowuje do dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań
organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji.
Szkolenie przygotowuje do kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rożne metody oceny potencjału zawodowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Przewiduje zmiany w branży i ich wpływu na zapotrzebowanie na konkretne kompetencje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wiedza: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Definiuje wewnętrzne zróżnicowanie w firmie (wiek, doświadczenie, kompetencje, style pracy, kultura, płeć itp.). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności: - Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje profil idealnego kandydata na podstawie potrzeb firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji | Kryteria weryfikacji Określa kompetencje kluczowe dla organizacji w kontekście jej strategii i celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności: Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych | Kryteria weryfikacji Przewiduje kompetencje przyszłości, takich jak umiejętności cyfrowe, zwinność organizacyjna, zdolność do pracy w różnorodnych zespołach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się umiejętności: Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różne talenty kompetencje doświadczenia oraz potencjalnych ścieżek kariery pracowników na podstawie ich indywidualnych cech (np. wiek, doświadczenie zawodowe, styl pracy, umiejętności techniczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności: Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różnorodne aspekty zróżnicowania, takie jak doświadczenie zawodowe, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne, przekonania czy styl pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności: Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz formalizacji wiedzy, która jest trudna do uchwycenia lub przekazania w tradycyjny sposób (np. doświadczenia, intuicje, umiejętności praktyczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Komunikuje pracownikom korzyści płynących z nabywania nowych umiejętności i kompetencji, zarówno dla ich rozwoju zawodowego, jak i dla przyszłości organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne: Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartościna nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Zachęca pracowników do podejmowania inicjatyw, wykorzystywania okazji do nauki i adaptacji do zmian w otoczeniu biznesowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i analizuje kluczowe trendy na rynku pracy, takich jak zmiany w strukturze demograficznej, automatyzacja, rozwój technologii, globalizacja, zmiany w preferencjach pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi ma charakter edukacyjny. Przygotowuje uczestnika do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników-zgodnie z nowymi wyzwaniami na rynku pracy.
Warunki organizacyjne: każdy uczestnik pracuje indywidualnie przy samodzielnym stanowisku komputerowym. Praca grupowa na czacie w maksymalnie 16 osobowych grupach szkoleniowych.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym realizowane w przez 40 godzin zegarowych przez 5 dni
Godzina szkoleniowa trwa 60 minut.
Szkolenie obejmuje 20,5h teoretycznych oraz 17h praktycznych
Podczas trwania szkolenia uwzględnione są przerwy, które są wliczane do czasu trwania usługi- 2,5h
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzony test online.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. metody walidacji.
Weryfikacja postępów oraz ocena efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywanych indywidualnie.
Program usługi:
Dzień I:
- Teoria:Powitanie i omówienie celu szkolenia. Definicja i znaczenie zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników.
- Teoria:Wyzwania i trendy na współczesnym rynku pracy oraz Narzędzia i metody identyfikacji potencjału pracowników
- Praktyka :Ocena kompetencji, umiejętności i talentów.
- Teoria: Strategie rozwoju potencjału pracowników
- Teoria: Rozwój umiejętności poprzez szkolenia i mentoring.
Dzień II:
- Teoria: Personalizacja rozwoju zawodowego
- Praktyka: Praktyczne warsztaty: tworzenie planów rozwoju.
- Teoria: Tworzenie zrównoważonych miejsc pracy.
- Praktyka: Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.
- Praktyka: Przykłady polityk wspierających zrównoważone miejsca pracy
Dzień III:
- Teoria:Znaczenie różnorodności i inkluzywności
- Teoria: Rekrutacja i utrzymanie talentów.
- Praktyka: Zalety i wyzwania pracy zdalnej i hybrydowej.
- Praktyka: Narzędzia wspierające elastyczność oraz Strategie motywacyjne w zrównoważonym zarządzaniu.
- Teoria: Wykorzystanie technologii do zarządzania potencjałem oraz Przegląd dostępnych narzędzi HR
Dzień IV:
- Praktyka: Metody oceny efektywności działań HR oraz Procesy analizy zwrotnej.
- Teoria: Rola liderów w promowaniu zrównoważonych praktyk.
- Teoria: Rozwój przywództwa z perspektywy zrównoważonego zarządzania.
- Praktyka: Budowanie kultury wspierającej zrównoważony rozwój. Proces zarządzania zmianą.
- Teoria: Zrównoważony rozwój w kontekście HR
Dzień V:
- Praktyka: Narzędzia technologiczne wspierające zdalne zarządzanie
- Praktyka: Wykorzystanie danych w zarządzaniu talentami
- Teoria: Przyszłość pracy zdalnej i jej wpływ na HR
- Praktyka: Przykłady dobrych praktyk w organizacjach
- Teoria: Podsumowanie szkolenia.
- Praktyka Test walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 46 Teoria: Powitanie i omówienie celu szkolenia. Definicja i znaczenie zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 46 Teoria: Wyzwania i trendy na współczesnym rynku pracy oraz Narzędzia i metody identyfikacji potencjału pracowników | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 46 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 46 Praktyka: Ocena kompetencji, umiejętności i talentów. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 46 Teoria: Strategie rozwoju potencjału pracowników | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 46 Teoria: Rozwój umiejętności poprzez szkolenia i mentoring. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 46 Teoria: Personalizacja rozwoju zawodowego | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 46 Praktyka: Praktyczne warsztaty: tworzenie planów rozwoju. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 46 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 46 Teoria: Tworzenie zrównoważonych miejsc pracy. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 46 Praktyka: Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 46 Praktyka: Przykłady polityk wspierających zrównoważone miejsca pracy | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 46 Teoria: Znaczenie różnorodności i inkluzywnośc | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 46 Teoria: Znaczenie różnorodności i inkluzywnośc | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 46 Teoria: Rekrutacja i utrzymanie talentów. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 46 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 46 Praktyka: Zalety i wyzwania pracy zdalnej i hybrydowej. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 46 Praktyka: Narzędzia wspierające elastyczność oraz Strategie motywacyjne w zrównoważonym zarządzaniu | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 46 Teoria: Wykorzystanie technologii do zarządzania potencjałem oraz Przegląd dostępnych narzędzi HR | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 46 Praktyka: Metody oceny efektywności działań HR oraz Procesy analizy zwrotnej. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 46 Teoria: Rola liderów w promowaniu zrównoważonych praktyk | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 46 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 46 Teoria: Rozwój przywództwa z perspektywy zrównoważonego zarządzania | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 46 Praktyka: Budowanie kultury wspierającej zrównoważony rozwój. Proces zarządzania zmianą. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 46 teoria: Zrównoważony rozwój w kontekście HR | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 46 Praktyka: Narzędzia technologiczne wspierające zdalne zarządzanie | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 46 Praktyka: Wykorzystanie danych w zarządzaniu talentami | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 46 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 46 Teoria: Przyszłość pracy zdalnej i jej wpływ na HR | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 46 Praktyka; Przykłady dobrych praktyk w organizacjach | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 46 Teoria: Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 46 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 46 Praktyka: Walidacja -Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przyszły
Międzynarodowy oraz kierunek: Zarządzanie, w specjalności: Zarządzanie Firmą. W 2004 r. ukończył
egzamin Państwowy w z zawodzie: Technik Handlowiec.
Posiada:
24 lata doświadczenia zawodowego w marketingu jako Specjalista ds. Marketingu i CSR.
10 lat pracy jako Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego.
14 lat pracy jako Trener Biznesu.
4 lata pracy jako Inspektor Ochrony Danych w obszarze marketingu
2008-2009 w uczestnictwo w międzynarodowym programie „English Track”
ukończył kurs pt.: „International Human Resources Management”
w 2020 r. uzyskanie uprawnień Inspektora Ochrony Danych.
Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach
wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Przeszkolił ponad 10 000 osób w ramach:
- Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych finansowanych przez Ministerstwo
Zdrowia w latach 2014 - 2015;
- Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020;
- Projektu „Akademia Menadżera MŚP 2 – wsparcie dla mikro, małych i średnich firm z województwa
mazowieckiego i lubelskiego”
Autor kampanii społecznej na terenie Województwa Podkarpackiego pt. "RAK a ZDROWIE” (I i II
edycja).
III miejsce w międzynarodowym konkursie FORUM Nestle z zakresu „Komunikacji Marketingowej
iRelacji z Konsumentem” organizowany przez firmę NESTLE POLSKA S.A
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia (prezentacja multimedialna) w formie elektronicznej zostaną przekazane po zgłoszeniu chęci otrzymania materiałów do trenera prowadzącego szkolenie.
Dostęp do zadań ćwiczeniowych w arkuszach online udostępnianych na czacie podczas trwania szkolenia.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 90% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie testu.
Warunki uczestnictwa
Zapisanie się na szkolenie w Bazie Usług Rozwojowych.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Certyfikat zawiera informacje o temacie szkolenia, terminie usługi, realizatorze usługi, zakresie tematycznym usługi i efektach uczenia.
Adres podmiotu realizującego usługę Konopnica 314, 21-030 Motycz
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online za pomocą platformy ZOOM
Zoom – wymagania techniczne dotyczące sprzętu
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
Procesor jednordzeniowy oraz pamięć RAM conajmniej 1 GB
Oprogramowanie:
aplikacja ZOOM lub połącznie przez stronę https://zoom-video.pl/
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
Windows 10*
Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub
Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
Ubuntu 12.04 lub nowszy
Mint 17.1 lub nowszy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub nowszy
Fedora 21 lub nowszy
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
Zoom – obsługiwane tablety i urządzenia przenośne
Urządzenia z systemem iOS i Android
Urządzenia Blackberry
Surface PRO 2 lub nowszy, z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwagi:
Tablety PC z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb
S nie jest obsługiwany.
Tablety PC obsługują wyłącznie klienta biurkowego.
Zoom – obsługiwane przeglądarki
Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+.
macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: Przeglądarka Internet Explorer nie obsługuje niektórych funkcji aplikacji w wersji przeglądarkowej.
Zoom – wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Uwagi:
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania
ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach,
zalecamy
procesor czterordzeniowy lub szybszy.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej OpenGL 2.0 lub wyższą.
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
połączenie przewodowe lub bezprzewodowe ( 3G, 4G, LTE)
Zoom – zalecana szerokość pasma dla spotkań i panelistów webinarowych:
Do rozmów wideo 1:1:
Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Zoom – w przypadku grupowych połączeń wideo:
Dla wideo wysokiej jakości: 1,0 Mb/s/600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 2,6Mb/s/1,8Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8 Mb/s/3,0 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Odbiór galerii: 2.0Mbps (25 osób), 4.0Mbps (49 osób)
Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Dla VoiP audio: 60-80kbps
Zoom – zalecana szerokość pasma dla uczestników webinaru:
W przypadku rozmów wideo 1:1: 600 kb/s (pobieranie dla wideo wysokiej jakości i 1,2 Mb/s (pobieranie)) dla wideo
HD
Zalecana szerokość pasma – tylko do udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo) – wynosi 50-75 kb/s
(pobieranie)
Zalecana szerokość pasma dla udostępniania ekranu z miniaturką wideo – wynosi 50-150kbps (pobieranie)
Okres ważności linku:
w dniach i godzinach wzkazanych w harmonogramie usługi