Monetyzacja treści w social mediach.
Monetyzacja treści w social mediach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są:
-Właściciele i managerowie e-commerce;
-Specjaliści ds. marketingu i social media;
-Startupy i początkujący przedsiębiorcy,
-Studenci
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji17-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z monetyzacji treści w social mediach dostarcza praktycznych strategii i narzędzi do generowania dochodu z publikowanych materiałów na platformach społecznościowych. Uczestnicy nauczą się, jak budować zaangażowaną społeczność, wykorzystywać różne modele zarabiania (np. sponsoringi, sprzedaż produktów, patronaty) oraz mierzyć efektywność swoich działań monetyzacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:rozumie kluczowe koncepcje psychologii sprzedaży i potrafi wyjaśnić zależności między zachowaniami konsumentów online a strategiami marketingowymi. - potrafi wskazać metody monetyzacji i potencjalne zastosowania | Kryteria weryfikacji Sposób weryfikacji efektów uczenia sięObejmuje etapy: 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: - potrafi tworzyć angażujące treści sprzedażowe dostosowane do specyfiki różnych platform mediów społecznościowych - skutecznie komunikować wartość oferty do potencjalnych klientów online. -dostosowuje swoje działania w celu optymalizacji wyników | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:Uczestnik potrafi budować pozytywne relacje z klientami w środowisku online, - Efektywna współpraca z zespołem marketingpowym - Realizuje cele sprzedażowe | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: test wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Źródła przychodów dla twórców w social mediach
2. Sprzedaż własnych produktów cyfrowych (e-booki, kursy, konsultacje)
3. Subskrypcje, Patreon, płatne grupy – czy to się opłaca?
4. Tworzenie i sprzedaż własnych kolekcji (odzież, gadżety, kosmetyki)
5. Programy afiliacyjne – jak działać, żeby mieć wysokie prowizje
6. Jak prowadzić skuteczny launch produktu w social mediach
7. Strategia „behind the scenes” – jak pokazywać proces i budować hype
8. Crowdfunding i inne sposoby na finansowanie twórczości
9. Jak wyceniać swoje usługi i produkty w social mediach
10. Długoterminowe strategie budowania stabilnych przychodów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Monetyzacja treści w social mediach. | Prowadzący Antonina Piotrowska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto129,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Antonina Piotrowska
Z wykształcenia dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji wizualnej, aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i IT. Łączy kreatywność z myśleniem strategicznym i znajomością mechanizmów rządzących współczesnym e-commerce. Przez cztery lata współtworzyła jeden z największych miejskich kanałów na TikToku, dziś koncentruje się na rozwoju własnej marki osobistej oraz projektach dla klientów.
Temat influencer marketingu zna zarówno od strony twórcy internetowego, jak i agencji – potrafi spojrzeć na działania w social mediach z wielu perspektyw. Regularnie prowadzi szkolenia i wykłady, dzieląc się doświadczeniem z zakresu strategii treści, monetyzacji, budowania społeczności i skutecznej komunikacji w dynamicznym świecie nowych mediów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej,
- zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu do 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem.
Aktywne uczestnictwo i otwartość, które zawsze wzmacniają efekty tego typu usług szkoleniowych
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 8 osób (wniesiona opłata).
Informacje dodatkowe
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u danego klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl.
Informacje można uzyskać pod nr tel. 533 180 588
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe