Technika hybrydowa w pojazdach samochodowych
Możliwość dofinansowania
Technika hybrydowa w pojazdach samochodowych
Numer usługi 2025/04/11/50165/2683961
900,00 PLN
brutto
900,00 PLNnetto
112,50 PLNbrutto/h
112,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTransport i motoryzacja / Motoryzacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla mechaników i rzeczoznawców samochodowych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nauki bezpiecznej obsługi pojazdów z układem wysokowoltowym, prawidłowej dezaktywacji układów wysokiego napięcia, poznania budowy i działania pojazdów mikrohybrydowych i hybrydowych oraz różnych typów napędów hybrydowych z przykładami ich zastosowań, rozłożenia układu przeniesienia napędu i inwertera, a także obsługi urządzeń potrzebnych do serwisowania pojazdów elektrycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą bezpiecznej obsługi pojazdów hybrydowych | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zdobytą wiedzę do bezpiecznej obsługi pojazdów hybrydowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przygotowuje się dezaktywacji układu wysokiego napięcia | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zdobytą wiedzę do dezaktywacji układu wysokiego napięcia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uwzględnienia pozatechniczne aspektów diagnostyki w podejściu do pracy | Kryteria weryfikacji Ma świadomość ważności i pozatechnicznych aspektów diagnostyki systemów, w tym jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowników oraz środowisko naturalne, z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych swojej działalności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poszerzenie wiedzy dotyczącej budowy pojazdów mikrohybrydowych i hybrydowych | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje budowę pojazdów mikrohybrydowych i hybrydowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Plan szkolenia:
- Pojazdy hybrydowe – wiadomości wstępne
- Zasady bezpieczeństwa podczas prac serwisowych
- Postępowanie w razie pożaru w pojeździe hybrydowym
- Postępowanie w razie zderzenia
- Podział samochodów hybrydowych
- Mikrohybryda
- Półhybryda
- Pełna hybryda
- Plug-in hybrid
- Rodzaje napędu hybrydowego
- Napęd hybrydowy równoległy
- Napęd hybrydowy szeregowy
- Napęd hybrydowy szeregowo-równoległy
- Mikrohybrydy
- Funkcja E-boost
- Funkcja Start-stop
- Toyota Hybrid System – THS I, THS II, THSIII, HSD
- Budowa i zasada działania
- Akumulator wysokonapięciowy
- Inwerter
- Maszyny elektryczne
- Bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów TSD
- Budowa i zasada działania
- VW Hybrid System
- Elektryczne elementy układu przeniesienia napędu
- Elektroniczne sterowanie temperaturą
- Silnik/generator elektryczny
- Elektronika układów mocy i sterowania napędu elektrycznego
- Akumulator wysokowoltowy
- Honda IMA hybrid system
- Układ przeniesienia napędu
- Bezstopniowa skrzynia biegów
- Zasady bezpieczeństwa podczas prac serwisowych
- Układy hybrydowe innych producentów:
- BMW/Audi/LR: ZF 8P70H
- Mercedes 722.9H
- PSA HYbrid4
- Ford e-CVT
- Zhybrydyzowane skrzynie DCT
- Układy klimatyzacji w pojazdach hybrydowych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 14
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Pojazdy hybrydowe – wiadomości wstępne | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Zasady bezpieczeństwa podczas prac serwisowych | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Podział samochodów hybrydowych | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 przerwa | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Rodzaje napędu hybrydowego | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Mikrohybrydy | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Toyota Hybrid System – THS I, THS II, THSIII, HSD | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 VW Hybrid System | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Honda IMA hybrid system | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 przerwa | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Układy hybrydowe innych producentów: | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Zhybrydyzowane skrzynie DCT | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Układy klimatyzacji w pojazdach hybrydowych | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dawid Markowski
Specjalizacja z elektroniki i elektrotechniki w pojazdach, maszynach i urządzeniach oraz alternatywnych układach napędowych
Trener od 2019 roku z zakresu elektroniki i elektrycznych układów napędowych. Od 2012 doświadczenie z diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych, elektrycznych i spalinowych. Roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki : pojazdy elektryczne, pojazdy hybrydowe oraz przeniesienia napędu.
Trener od 2019 roku z zakresu elektroniki i elektrycznych układów napędowych. Od 2012 doświadczenie z diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych, elektrycznych i spalinowych. Roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki : pojazdy elektryczne, pojazdy hybrydowe oraz przeniesienia napędu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma specjalistyczne, drukowane materiały szkoleniowe przygotowane przez zespół ekspertów BETiS w formie skryptu z zakresu pojazdów hybrydowych
Informacje dodatkowe
Stawka zwolniona VAT zgodnie §13 ust. 1 pkt. 20 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4.04.2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
Usługa prowadzona jest w formie stacjonarnej w wymiarze 8 godzin zajęć dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna stanowi 45 minut zegarowych).
Adres
Adres
ul. Olszynowa 23
26-600 Radom
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Sobień
E-mail
biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl
Telefon
(+49) 510 566 088