Szkolenie Zostań UX Designerem
Szkolenie Zostań UX Designerem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nie wymagamy wcześniejszego przygotowania ani doświadczenia, dlatego w szkoleniu "Zostań UX Designerem" mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani pracą w tym zawodzie:
- studenci, absolwenci różnych kierunków studiów,
- osoby chcące się przekwalifikować,
- osoby, które swoją przyszłość chcą związać z zawodem UX Designera,
- osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zadaniem kursu jest przygotowanie Cię do podjęcia pracy w zawodzie UX Designera. Kompletne, 6-dniowe szkolenie zostało zaprojektowane tak, żeby przekazać Ci praktyczną i kompleksową wiedzę z obszaru UX od podstaw. W jego ramach zaprojektujesz nawet swoją pierwszą aplikację!Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Do głównych zadań UX Designera należy projektowanie doświadczenia użytkownika, które jest oparte na analizie jego potrzeb. Nasze szkolenie przeprowadzi Cię przez konkretne aspekty pracy w tym zawodzie.Po jego ukończeniu zdobędziesz kluczowe umiejętności z obszaru UX: znajomość zasad projektowania i budowy scenariuszy, umiejętność badania potrzeb użytkowników, korzystanie ze szkiców, szkieletów i makiet, testowanie prototypu z udziałem użytkowników. | Kryteria weryfikacji - | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Zwiększenie konkurencyjności na rynku oraz sytuacji ekonomicznej uczestnika.Zadaniem kursu jest przygotowanie do podjęcia pracy w zawodzie UX Designera. Kompletne, 6-dniowe szkolenie zostało zaprojektowane tak, żeby przekazać praktyczną i kompleksową wiedzę z obszaru UX od podstaw. W jego ramach uczestnik zaprojektuje swoją pierwszą aplikację.
Efekt usługi
Do głównych zadań UX Designera należy projektowanie doświadczenia użytkownika, które jest oparte na analizie jego potrzeb. Nasze szkolenie przeprowadzi Cię przez konkretne aspekty pracy w tym zawodzie.
Po jego ukończeniu zdobędziesz kluczowe umiejętności z obszaru UX:
- znajomość zasad projektowania i budowy scenariuszy,
- umiejętność badania potrzeb użytkowników,
- korzystanie ze szkiców, szkieletów i makiet,
- testowanie prototypu z udziałem użytkowników.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
-
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Moduł 1 (dzień 1 i 2) – UX – pierwsze kroki w zaprojektowaniu aplikacji
- Moduł 2 (dzień 3 i 4) – Uszczegóławianie rozwiązania – szkielety i makiety
- Moduł 3 (dzień 5 i 6) – Prototypowanie i testowanie aplikacji
Dzień 1
- Wprowadzenie i podstawy
- Czym jest UX?
- Myślenie projektowe i projektowanie zorientowane na człowieka
- Cechy UX i UI
- Planowanie projektu ogólnego
- Uczenie się od użytkowników
- Metody badawcze
- Obserwacja i wywiady
- Scenariusze
- Analiza konkurencyjnych produktów
Dzień 2
- Najlepsze praktyki dla aplikacji internetowych
- Sposoby tworzenia aplikacji internetowych
- Elementy interfejsu użytkownika
- Badanie różnych rozwiązań
- Wzorce projektowe
- Badanie pomysłów
- Identyfikacja problemu
- Organizacja badań
- Wyrażanie swoich pomysłów
- Podstawy szkicowania pomysłów
Dzień 3
- Wireframe – szkielet projektu
- Wyjaśnienie, czym są szkielety
- Szkielety jako specyfikacja możliwości funkcjonalnych
- Wprowadzenie do Figmy
- Zaprojektowanie szkieletu aplikacji
Dzień 4
- Makietowanie – mockup
- Wyjaśnienie czym jest makietowanie
- Warstwa techniczna:
- Grid System
- Responsive Web Design – RWD
- Graphical User Interface – GUI
- Google Material Design
- Warstwa wizualna i logiczna:
- App Design
- Atomic Design
- Przygotowanie koncepcji aplikacji
Dzień 5
- Prototypowanie – ożywianie pomysłów
- Dobór narzędzi do tworzenia prototypów
- Planowanie prototypu
- Określanie, co ma zostać uwzględnione w prototypie
- Prototypowanie aplikacji
Dzień 6
- Testowanie z udziałem użytkowników
- Zrozumienie znaczenia testowania użyteczności
- Wybór odpowiedniej metody
- Scenariusze i zadania
- Przygotowanie środowiska
- Rekrutacja uczestników badania
- Obserwacja zachowań użytkowników
- Analiza przeprowadzonych badań
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 UX – pierwsze kroki w zaprojektowaniu aplikacji | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 UX – pierwsze kroki w zaprojektowaniu aplikacji | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Uszczegóławianie rozwiązania – szkielety i makiety | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Uszczegóławianie rozwiązania – szkielety i makiety | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Prototypowanie i testowanie aplikacji | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Prototypowanie i testowanie aplikacji | Prowadzący Bartosz Sulima | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 688,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 999,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto76,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto62,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Sulima
Absolwent Szkoły Grafiki Komputerowej oraz Krakowskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości. Obecnie swoją karierę kieruje w stronę zarządzania projektami pionów technologicznych oraz inżynieryjnych. Zdobywając narzędzia do wprowadzania innowacji projektowych w szerokim zakresie środowisk opieki zdrowotnej.
Posiadane certyfikaty
Creative Skills for Innovation
UX DesignerAgilePM® (2014) Foundation
AgilePM®(2014) PractitionerDigital DesignerInteraction DesignerPRF i Google Innovation Designer
The Academy of Innovation & Venture Capital
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiał szkoleniowy w formacie pdf (prezentacja z kursu).
Warunki uczestnictwa
Nie wymagamy wcześniejszego przygotowania ani doświadczenia, dlatego w szkoleniu mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani.
Informacje dodatkowe
Organizacja zajęć:
1. Czas trwania szkolenia: 48 h = 6 dni
2. Tryb odbywania zajęć: Tryb weekendowy (sobota, niedziela), online via MS Teams
3. Po ukończeniu kursu wydajemy certyfikat
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawowe wymagania ogólne do udziału w zdalnym szkoleniu:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon oraz głośniki.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Nie zaleca się udziału w szkoleniu za pośrednictwem łączy GSM (LTE).
- Zainstalowany darmowy komunikator Microsoft Teams: https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/free
- Ważne jest również zapewnienie komfortowych warunków zewnętrznych, takich jak brak przeszkadzających dźwięków.