Indywidualny kurs języka angielskiego B1 - 30-godzinny.
Indywidualny kurs języka angielskiego B1 - 30-godzinny.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie A2 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego i kończy się uzyskaniem zaświadczenia o osiągnięciu efektów uczenia.Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim, w zakresie gramatyki, słownictwa i fonologii, w stopniu adekwatnym dla poziomu B1 według CEFR, zgodnie z opisanymi poniżej Efektami Uczenia się.
Szkolenie na poziomie B1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom A2.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:W zakresie wiedzy uczestnik przyswaja, systematyzuje i rozumie zagadnienia z zakresu gramatyki, leksyki oraz fonologii języka angielskiego na poziomie B1, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie umiejętności uczestnik identyfikuje główne wątki w jasnych i standardowych wypowiedziach dotyczących znanych mu tematów, takich jak szkoła czy czas wolny. Reaguje odpowiednio w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą wystąpić podczas podróży w regionach posługujących się danym językiem, oraz rozwiązuje typowe problemy związane z interakcjami w tych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych uczestnik inicjuje działania wspierające dalszy rozwój kompetencji językowych, nawiązuje i utrzymuje komunikację interpersonalną w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym oraz rozpoznaje i analizuje różnice między kulturą rodzimą a anglosaską. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 30 godzin lekcyjnych (22:30 h zegarowych) , zgodnie z harmonogramem szkolenia.
Jednostka lekcyjna wskazana w harmonogramie nie zawiera przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć główne myśli zawarte w jasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi na znane mi tematy, typowe dla domu, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafię zrozumieć główne wątki wielu programów radiowych i telewizyjnych traktujących o sprawach bieżących lub o sprawach interesujących mnie prywatnie lub zawodowo – wtedy, kiedy te informacje są podawane stosunkowo wolno i wyraźnie.
Czytanie
Rozumiem teksty składające się głównie ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego lub zawodowego. Rozumiem opisy wydarzeń, uczuć i pragnień zawarte w prywatnej korespondencji.
Mówienie
Potrafię sobie radzić w większości sytuacji, w których można się znaleźć w czasie podróży po kraju lub regionie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafię - bez uprzedniego przygotowania – włączać się do rozmów na znane mi tematy prywatne lub dotyczące życia codziennego (np. rodziny, zainteresowań, pracy, podróżowania i wydarzeń bieżących). Potrafię łączyć wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i zdarzenia, a także swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Potrafię krótko uzasadniać i objaśniać własne poglądy i plany. Potrafię relacjonować wydarzenia i opowiadać przebieg akcji książek czy filmów, opisując własne reakcje i wrażenia.
Pisanie
Potrafię pisać proste teksty na znane mi lub związane z moimi zainteresowaniami tematy. Potrafię pisać prywatne listy, opisując swoje przeżycia i wrażenia.
Program szkolenia:
Moduł 1: Wprowadzenie i powtórzenie podstawowych zagadnień (Spotkania 1-2)
- Cel: Powtórzenie kluczowych struktur gramatycznych i słownictwa z poziomu A2 oraz wprowadzenie do kursu na poziomie B1.
- Tematyka: Czasy teraźniejsze (Present Simple, Continuous), czasowniki modalne (can, must, have to) oraz słownictwo związane z życiem codziennym.
Moduł 2: Mówienie o przeszłości i narracja (Spotkania 3-4)
- Cel: Umożliwienie uczestnikowi opowiadania o przeszłości, doświadczeniach i wydarzeniach.
- Tematyka: Czas Past Simple, Past Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous, wyrażenia czasu i sekwencji wydarzeń.
- Umiejętności: Opis wydarzeń, historii, doświadczeń osobistych i zawodowych.
Moduł 3: Wyrażanie przyszłości (Spotkania 5-6)
- Cel: Nauczenie różnych sposobów wyrażania przyszłości oraz planowania.
- Tematyka: Czas Future Simple, „going to”, Present Continuous dla przyszłości, wyrażenia z "will" i "might".
- Umiejętności: Opis planów i przewidywań, udzielanie informacji o przyszłych wydarzeniach.
Moduł 4: Opis i porównywanie (Spotkania 7-8)
- Cel: Wprowadzenie do wyrażania porównań i opisów bardziej zaawansowanych.
- Tematyka: Stopniowanie przymiotników i przysłówków, porównania (as…as, too, enough, so/such).
- Umiejętności: Tworzenie opisów przedmiotów, miejsc, sytuacji i wyrażanie opinii.
Moduł 5: Mówienie o codziennych czynnościach i nawykach (Spotkania 9-10)
- Cel: Rozwijanie umiejętności mówienia o codziennych rutynach i nawykach oraz preferencjach.
- Tematyka: Wyrażenia używane przy opisywaniu nawyków, czasowniki frazowe, wyrażenia częstotliwości.
- Umiejętności: Opis nawyków, rutyny, preferencji; wyrażanie różnic między teraźniejszością a przeszłością.
Moduł 6: Życie społeczne i komunikacja (Spotkania 11)
- Cel: Rozwijanie umiejętności komunikacji społecznej i wyrażania emocji.
- Tematyka: Frazy do rozmów towarzyskich, wyrażenia emocjonalne, zwroty idiomatyczne.
- Umiejętności: Prowadzenie konwersacji, wyrażanie emocji i opinii, reagowanie w rozmowie.
Moduł 7: Praca i kariera (Spotkania 12)
- Cel: Rozwijanie słownictwa i wyrażeń związanych z tematyką zawodową.
- Tematyka: Słownictwo związane z pracą, kwalifikacjami, obowiązkami zawodowymi.
- Umiejętności: Opis obowiązków zawodowych, omawianie kwalifikacji i umiejętności.
Moduł 8: Podróżowanie i wakacje (Spotkania 13)
- Cel: Przygotowanie uczestnika do swobodnej komunikacji w sytuacjach związanych z podróżami.
- Tematyka: Słownictwo związane z podróżami, zakwaterowaniem, transportem.
- Umiejętności: Rezerwacje, pytanie o drogę, rozwiązywanie problemów w trakcie podróży.
Moduł 9: Zdrowie i dobre samopoczucie (Spotkania 14)
- Cel: Rozwijanie słownictwa i wyrażeń związanych z tematyką zdrowia.
- Tematyka: Słownictwo dotyczące zdrowia, symptomów, konsultacji lekarskich.
- Umiejętności: Opis problemów zdrowotnych, umawianie się na wizytę lekarską.
Moduł 10: Powtórzenie, konsolidacja materiału i przygotowanie do testu (Spotkania 15)
- Cel: Powtórzenie i utrwalenie materiału oraz przygotowanie do testu końcowego.
- Tematyka: Konsolidacja słownictwa i struktur gramatycznych; ćwiczenia praktyczne.
- Umiejętności: Płynne stosowanie nabytej wiedzy w rozmowie i piśmie.
Spotkanie 19: Test końcowy i ocena postępów
- Cel: Sprawdzenie umiejętności, wiedzy i kompetencji nabytych przez uczestnika podczas kursu.
- Zakres: Test pisemny i ustny obejmujący wszystkie moduły.
Szkolenie na poziomie B1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom A2.
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie A2 (opisanego wg CEFR).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Amanda Razmus
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik. Koszt materiałów własnych wliczony w cenę kursu. Podręcznik należy nabyć we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia oraz rozliczanie szkolenia bonami.
3. Przystąpienie do walidacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- szkolenie wyłacznie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie zoom.
Kurs zdalny realizowany jest na platformie zoom.us.
Wymagania konieczne do uruchomienia szkolenia w trybie zdalnym:
- komputer +słuchawki + kamera + mikrofon lub smartfon
- szybkość łącza internetowego minimum 0,6 kbit/s (lub minimum zasięg 3G sieci komórkowej)
Konieczność pobrania i zainstalowania na komputerze/smartfonie aplikacji:
na telefon iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/id546505307
na telefon Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings
na komputer stacjonarny/laptop (zalecane):
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
W przypadku problemów z instalacją, Szkoła zapewnia wsparcie w instalacji i pierwszym uruchomieniu szkolenia testowego.
W czasie problemów z połączeniem nalezy niezwłocznie kontaktowac się ze Szkołą pod wskazanymi w usłudze numerami telefonu i e-mail.
Spotkanie jest rejestrowane zgodnie z wymaganiami projektów Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1/ mBON – nowa perspektywa.
Ważnosć linku: do końca trwania kursu.