SZKOLENIE OTWARTE ONLINE - SIŁA POZYTYWNEGO ZESPOŁU! JAK ELIMINOWAĆ NARZEKANIE I PESYMIZM PRACOWNIKÓW?
SZKOLENIE OTWARTE ONLINE - SIŁA POZYTYWNEGO ZESPOŁU! JAK ELIMINOWAĆ NARZEKANIE I PESYMIZM PRACOWNIKÓW?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, kierowników, szefów zespołów projektowych i wszystkich, którzy współpracując z innymi, muszą zmagać się z negatywizmem, biernością i narzekactwem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające skutecznie budować pozytywną atmosferę w zespole poprzez identyfikowanie i ograniczanie postaw narzekania oraz pesymizmu wśród pracowników. Szefowie nauczą się, jak inspirować zespół do konstruktywnej komunikacji, wzmacniania zaangażowania i rozwijania kultury opartej na współpracy, zaufaniu i pozytywnym nastawieniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznawać i eliminować negatywne postawy w zespole, skutecznie reagować na narzekanie i pesymizm, wzmacniać nastawienie pracowników na cel oraz wykorzystywać ich twórczy potencjał. Zwiększa efektywność zarządzania, lepiej radzi sobie z emocjami i motywacją w zespole oraz buduje kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu, odpowiedzialności i zaangażowaniu. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje źródła narzekania i pesymizmu w zespole- identyfikuje skutki negatywnych postaw pracowników - dobiera adekwatne metody reagowania na narzekanie - stosuje techniki wzmacniania pozytywnego nastawienia i zaangażowania - wykorzystuje potencjał twórczy zespołu w realizacji celów - zarządza emocjami i motywacją pracowników - wspiera rozwój kultury organizacyjnej opartej na empowermentcie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie efektywności pracy zespołów poprzez ograniczenie postaw obniżających morale i zaangażowanie pracowników, wzmocnienie kultury współpracy i odpowiedzialności oraz rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie budowania pozytywnego środowiska pracy.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czy jesteś dobrym wzorcem dla zespołu?
Rola lidera w kształtowaniu konstruktywnej kultury pracy
Co się dzieje, gdy szef jest pesymistą i narzeka?
Twoje podejście do rozwiązywania problemów i sposób zarządzania własnym stresem a wpływ na poczucie bezpieczeństwa oraz pewności pracowników
- Pesymizm i narzekanie – jakie są ich źródła?
Kluczowe czynniki wpływające na pesymizm – kultura narodowa i zaprogramowanie biologiczne
Mechanizmy pesymistycznego myślenia i działania oraz ich wpływ na wyniki
Diagnoza atmosfery w moim zespole
W pułapce paradoksu komplementu
- Jak przeprogramowywać negatywne przekonania w zespole? Konkretne techniki
Mechanizm radzenia sobie z „zaraźliwym” fatalizmem krok po kroku
- Strategie eliminowania narzekania i budowania optymizmu
Jak reagować na narzekanie, aby nie eskalować problemu?
Co mówić, gdy zespół krytykuje zmiany, cele, sposoby pracy?
Techniki pracy z trudnymi osobami i toksycznymi postawami
- Komunikacja lidera jako klucz do zmiany
Narzędzia budowania pozytywnej narracji w zespole – efekt ramowania i słowa, które mają moc
Jak mówić, żeby inspirować i motywować?
Techniki budowania pozytywnego dialogu
Jak przekazywać trudne informacje w sposób konstruktywny?
- Budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej w praktyce
Jak wdrażać wartości wspierające optymizm i współpracę?
Strategie doceniania i budowania zaangażowania w zespole
Codzienne rytuały, które wspierają pozytywną atmosferę
Ćwiczenia komunikacyjne i mindsetowe dla liderów
- Techniki kreatywne w rozwiązywaniu problemów i budowaniu celów
Myślenie lateralne i wertykalne
Macierz DACI, brainwriting i grupy nominalne
Jakie techniki stosować podczas zebrań z zespołem oraz spotkań jeden na jeden?
- Praktyczne ćwiczenia i case study
Tworzenie indywidualnego planu działania dla Twojego zespołu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Szkolenie ONLINE | Prowadzący Michał Futyra | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 04:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto713,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Futyra
Pomaga firmom w usprawnianiu obsługi klientów kulturowo odmiennych oraz optymalizacji procesów decyzyjnych.
Wieloletni kierownik Instytutu Badań nad Cywilizacjami w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Uniwersytecie Ignatianum oraz Polsko Amerykańskiej Szkole Biznesu MBA Politechniki Krakowskiej. Współpracuje z Collegium Civitas i Szkoła Główną Handlową w Warszawie oraz Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni. Absolwent Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz Kent School of English, dziennikarz i podróżnik.
Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas prowadzenia licznych wypraw podróżniczych, badań terenowych realizowanych głównie w Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz uczestnicząc w międzynarodowych zespołach negocjacyjnych.
Jest absolwentem dziennikarstwa oraz stosunków międzynarodowych, nagradzanym wykładowcą, chętnie zapraszanym na spotkania popularyzatorem podróżowania i dialogu międzykulturowego.
Cechuje go wysoka wrażliwość międzykulturowa, umiejętność atrakcyjnego przekazywania wiedzy oraz reagowania na indywidualne potrzeby firm, z którymi współpracuje.
Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.
Realizował projekty szkoleniowe m.in. dla firm: DRADURA, ECOLAB, GXO, STENA RECYCLING, MAHLE BEHR, BADER POLSKA, NEMER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przesłane w formie online podczas szkolenia przez trenera.
Informacje dodatkowe
Ostatnie 15 minut szkolenia jest przeznaczone na walidację.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM.
Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do włączenia kamery oraz mikrofonu. Przy jednym stanowisku komputerowym może siedzieć tylko jedna osoba.
Szkolenie trwa 5 godzin zegarowych, w tym ostatnie 15 min jest przeznaczone na przeprowadzenie walidacji.