Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie początkowym A1 według CEF
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie początkowym A1 według CEF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie A1 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w życiu codziennym/pracy zawodowej. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- opisuje fotografię - uzupełnia luki w tekście -tworzy proste konstrukcje gramatyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-przedstawia się - udziela informacji o kraju pochodzenia podaje nazwy miejscowości i krajów -opisuje fotografię -pyta o drogę - opisuje wygląd osoby | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać odpowiednią informację w słuchanym tekście -uzupełnić brakujące słowa w tekście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasownika to be - stosuje konstrukcję there is/there are - stosuje czasownik to have got | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-podać nazwy krajów i miejscowości -nazwać miejsca w mieście przedstawione na rysunku -dopasować liczebniki do liczb opisać wygląd osoby | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wyszukać odpowiednie informacje w tekście -domyślić się znaczenia słów z kontekstu - odczytać czas na zegarze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie początkowym obejmuje:
- przedstawianie się
- udzielanie i uzyskiwanie informacji na temat kraju pochodzenia
- wprowadzenie form czasownika to be w 1. i 2. osobie liczby pojedynczej
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- uzupełnianie zdań odpowiednią formą czasownika to be
- uzyskiwanie i udzielanie informacji na temat osób przedstawionych w tekstach
- wprowadzenie formy czasownika to be w 3. osobie liczby pojedynczej
- podawanie nazw krajów i narodowości
- wprowadzenie form czasownika to be w liczbie mnogiej
- opisywanie fotografii
- uzupełnianie konwersacji – nawiązywanie kontaktu
- nazywanie członków rodziny
- nazywanie miejsc przedstawionych na ilustracjach
- nazywanie przedmiotów przedstawionych na ilustracjach
- wprowadzenie zaimków wskazujących
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- dopasowywanie liczebników do liczb
- wprowadzenie konstrukcji pytań szczegółowych z czasownikiem to be
- uzupełnianie rozmowy ze sprzedawcą odpowiednimi wyrażeniami związanymi z płaceniem za zakupy
- odgrywanie scenki w sklepie – uzyskiwanie i przekazywanie informacji
- nazywanie miejsc w mieście przedstawionych na rysunku
- wprowadzenie konstrukcji there is / there are
- wprowadzenie konstrukcji Is there a /an …? Are there any …?
- opisywanie znanych miejsc
- rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji
- stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych wyrazów z kontekstu
- opisywanie miasta
- odgrywanie dialogu – pytanie o drogę i jej wskazywanie
- ćwiczenia leksykalne
- opisywanie wyglądu osób
- ćwiczenia gramatyczne – czasownik to have got
- ćwiczenia gramatyczne – tryb rozkazujący
- odczytywanie wskazań zegarów
- pytanie o czas i jego podawanie
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Hello. Cześć. I’m a student. Jestem uczennicą / uczniem. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Jobs. Zawody. She is a doctor. Ona jest lekarką. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Nationalities. Narodowości. We are British. Jesteśmy Brytyjczykami. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 English in action – asking for and giving contact information. Nawiązywanie kontaktu. Check and reflect | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Families. Rodziny. Possessives. Formy dzierżawcze. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 veryday things. Przedmioty codziennego użytku. This key is my key. To jest mój klucz. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Numbers. Liczebniki główne. Where are you from? Skąd pochodzisz? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 English in action – paying for things in a shop. Płacenie za zakupy. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 My town. Moje miasto. There is a park. Tu jest park. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 In the house. W domu. Is there a shower? Czy tu jest prysznic? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 It’s expensive. To jest drogie. This is a quiet town. To jest spokojne miasto. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 English in action – asking for and giving directions. Pytanie o drogę i jej wskazywanie. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Appearance. Wygląd zewnętrzny. You’ve got a friend. Masz przyjaciela. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Everyday objects. Przedmioty codziennego użytku. Have you got it? Masz to? | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Giving advice. Udzielanie porad. Imperatives. Tryb rozkazujący. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 English in action – telling the time. Podawanie czasu. | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Check and reflect. Powtórzenie wiadomości | Prowadzący Aleksandra Krasoń | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test teoretyczny - walidacja usługi - test odbędzie się w formie elektronicznej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto144,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
a) platforma Microsoft Teams
b) laptop z systemem Windows Vista lub nowszym, smartfon/tablet z systemem Android
c) łącze internetowe min. 10Mb/s
d) instalowanie aplikacji nie jest niezbędne, jednak ułatwi korzystanie z programu
e) dane dostępowe są ważne bezterminowo, zostaną podane operatorowi na tydzień przed startem usługi