Indywidualny kurs online z języka włoskiego A1+ z non native speakerem - 33 x 60 minut.
Indywidualny kurs online z języka włoskiego A1+ z non native speakerem - 33 x 60 minut.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Włoski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących opanować język włoski na poziomie A1+
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje się do skutecznego porozumiewania się w języku włoskim na poziomie A1+. Usługa pozwala na zapoznanie się z językiem, pisownią, zasadami wymowy oraz czytania, zasobem słownictwa używanego w codziennych sytuacjach oraz kluczowymi strukturami gramatycznymi które pozwalają na swobodne tworzenie wypowiedzi ustnych i pisemnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant prowadzi konwersację na poziomie A1+ | Kryteria weryfikacji Kursant inicjuje rozmowę, zadając proste pytanie, np. „Jak się masz?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant udziela odpowiedzi na zadane pytania, udziela stosownych informacji, zadaje pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant reaguje odpowiednio na odpowiedzi rozmówcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant potwierdza zrozumienie lub brak zrozumienia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant parafrazuje wypowiedź rozmówcy, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kursant komunikuje się w obrębie tematyki związanej z życiem codziennym oraz w typowych sytuacjach społecznych. | Kryteria weryfikacji Kursant udziela poprawnych odpowiedzi na zadane pytania, udziela informacji, zadaje pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant reaguje stosownie na prośby lub polecenia, np. „Proszę podać mi menu” – „Oczywiście, proszę”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśnia swoje potrzeby, np. „Chcę kupić bilet na autobus", prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, np. „Czy może pan powtórzyć?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant potwierdza informacje, np. „Tak, rozumiem” oraz odrzuca sugestie, np. „Nie, dziękuję. Nie potrzebuję tego” | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Interakcja - kursant radzi sobie w podstawowych sytuacjach społecznych, nawet jeśli nie rozumie wszystkich szczegółów i nie jest jeszcze w stanie w pełni podtrzymać rozmowy. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje kluczowe informacje w prostych komunikatach (np. pytania, polecenia, prośby). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant interpretuje kontekst rozmowy na podstawie słów kluczowych lub gestów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odróżnia sytuacje formalne od nieformalnych w rozmowie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zadaje proste pytania w sytuacjach społecznych, np. o drogę, godzinę, cenę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje krótkie odpowiedzi na zadane pytania, nawet jeśli nie są gramatycznie perfekcyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, gdy nie rozumie treści, np. „Czy możesz powiedzieć to wolniej?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant opisuje swoje potrzeby w podstawowy sposób, np. „Chcę kupić...”, „Potrzebuję pomocy” | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant używa odpowiednich form grzecznościowych, np. „Dzień dobry”, „Dziękuję”, „Przepraszam”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Mówienie: Student prowadzi proste rozmowy na znane tematy, wymienia podstawowe informacje w sytuacjach rutynowych, a także używa prostych zdań do opisania swojej rodziny, warunków życia, edukacji i pracy. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoczyna rozmowę na znane tematy, np. pogoda, hobby, codzienne obowiązki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje proste pytania dotyczące znanych tematów, np. „Co robisz w weekend?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odpowiada na podstawowe pytania, używając pełnych, choć prostych zdań, np. „Mam dwoje dzieci”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant podaje swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, narodowość, miejsce zamieszkania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant opisuje swoje codzienne czynności w prostych zdaniach, np. „Idę do pracy o ósmej”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o podstawowe informacje od rozmówcy, np. „Gdzie mieszkasz?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisanie: Kursant sporządza krótką notatkę, wiadomość lub osobisty list (np. podziękowanie, e-mail, SMS). | Kryteria weryfikacji Kursant formułuje prostą notatkę z kluczowymi informacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant wymienia najważniejsze punkty w notatce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zapisuje podstawowe informacje w zrozumiałej kolejności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant przekazuje swoje intencje w prostych zdaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje krótki list z podziękowaniem, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant używa odpowiednich zwrotów kończących, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant określa właściwy ton wiadomości (formalny lub nieformalny) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant uwzględnia szczegóły ważne dla odbiorcy, np. „Przesyłam załącznik z dokumentami”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Czytanie: Kursant czyta krótkie, nieskomplikowane teksty. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoznaje główną ideę tekstu, np. „Tekst dotyczy zaproszenia na spotkanie”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant podsumowuje ogólny sens tekstu w jednym zdaniu, np. „To instrukcja obsługi urządzenia”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odczytuje szczegółowe dane, takie jak liczby, nazwy własne lub miejsca. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant porządkuje elementy tekstu według ich logicznego następstwa, np. w opisie procedury. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wyciąga istotne informacje z prostych dokumentów, np. formularzy, notatek służbowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje rodzaj tekstu, np. zaproszenie, instrukcja, ogłoszenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant domyśla się sensu prostych wyrazów lub zdań na podstawie kontekstu, nawet jeśli ich nie zna. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumienie: Student wychwytuje główny sens krótkich, jasnych przekazów, takich jak ogłoszenia czy reklamy, oraz odnajduje szczegółowe informacje w prostych materiałach codziennego użytku, np. w menu, rozkładach jazdy, czy broszurach. | Kryteria weryfikacji Kursant wskazuje główną ideę w ogłoszeniu lub reklamie, np. „Promocja dotyczy kupna dwóch produktów w cenie jednego//; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant podsumowuje sens przekazu jednym zdaniem, np. „Tekst informuje o opóźnieniu pociągu”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wyszukuje konkretne informacje w menu, np. cenę lub skład potrawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant dopasowuje dane w tabelach, np. godziny odjazdów w rozkładzie jazdy do odpowiednich miast. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant znajduje znaczenie prostych zwrotów za pomocą kontekstu, np. „Danie dnia: spaghetti za 15 zł”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant określa różnicę między podobnymi informacjami, np. różne godziny odjazdu pociągów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka włoskiego na poziomie A1+
Oferuje kompleksową naukę języka tj. rozwijanie umiejętności komunikacji w mowie i piśmie, prowadzenie do podstawowych zagadnień związanych z kulturą oraz obyczajami Włoch.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.Zajęa zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Program szkolenia - kurs języka ogólnego włoskiego na wybranym poziomie.
Lista tematów:
Zakres tematyczny materiału to 10 bloków tematycznych:
a) Vita quotidiana/lavoro
b) Stile di vita sano
c) Hobby/sport/tempo libero
d) Famiglia
e) Abbigliamento
f) Descrizione delle città
g) Istruzione
h) Invenzioni
(i) Decisioni
j) Animali
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Benvenuti! Introduzione al corso | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Saluti e presentazioni | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 La famiglia e gli amici | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Numeri, età e date | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 La casa e l’arredamento | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Al ristorante: ordinare cibo | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 La spesa e il mercato | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Il tempo libero e gli hobby | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Grammatica: Presente dei verbi regolari | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Descrivere la routine quotidiana | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Grammatica: Verbi riflessivi | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 La città e i luoghi pubblici | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Indicazioni stradali | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Viaggiare in Italia: trasporti | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Grammatica: Preposizioni semplici | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Le stagioni e il tempo atmosferico | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Grammatica: Passato prossimo (I) | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Parlare delle vacanze | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Alberghi e prenotazioni | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 La salute e dal dottore | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Grammatica: Passato prossimo (II) | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Saper fare acquisti: vestiti e taglie | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Descrivere persone e abbigliamento | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Grammatica: Aggettivi possessivi | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Telefonare in italiano | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Scrivere una email informale | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Cultura: le feste italiane | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Grammatica: Futuro semplice | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Progetti per il weekend | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Al lavoro: professioni e ufficio | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Grammatica: Imperfetto | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Raccontare storie e ricordi | Prowadzący Aneta Janiec-Bzdoń | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Janiec-Bzdoń
Lektorka ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie w Salerno we Włoszech, zdobywając tytuł z zakresu nauk politycznych i stosunków międzynarodowych. Posiada także certyfikat językowy CELI 3 na poziomie C1 z Uniwersytetu w Perugii. Ukończyła kursy metodyczne związane z nauczaniem języka włoskiego dla obcokrajowców, m.in. Teaching of Italian for Foreigners (I i II poziom) oraz szkolenie dla egzaminatorów języków obcych.
Doświadczenie w nauczaniu (ostatnie 5 lat):
Lektorka posiada doświadczenie w nauczaniu języka włoskiego, prowadząc zajęcia w szkołach językowych oraz jako nauczyciel prywatny. Specjalizuje się w nauczaniu języka ogólnego i biznesowego, a także przygotowywaniu uczniów do egzaminów certyfikacyjnych.
Obszary specjalizacji:
🔹 Nauczanie języka włoskiego na różnych poziomach zaawansowania (A1–C1)
🔹 Przygotowanie do egzaminów językowych CELI, CILS
🔹 Kursy specjalistyczne – język biznesowy, administracyjny, prawniczy
🔹 Kulturowe aspekty języka włoskiego
Języki obce:
✔ Włoski – poziom biegły (C1/C2)
✔ Hiszpański – poziom dobry
✔ Angielski – poziom średnio zaawansowany
Lektorka posiada szerokie doświadczenie zarówno w pracy dydaktycznej, jak i w obszarze biznesowym, co pozwala jej łączyć praktyczne podejście do nauczania z głęboką znajomością języka i kultury włoskiej.
2 z 2
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik+ materiały własne lektora dostosowane do potrzeb i poziomu kursu.
Roczny dostęp do platformy u-Talk z języka włoskiego.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie wewnętrznej umowy z Wykonawcą usługi tj. Cambridge School of English.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie vat na podstawie art.43.ust.1.pkt 28 ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.