Wymagania AS 9100
Wymagania AS 9100
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i kadra zarządzająca firm z branży lotniczej.
Menadżerowie oraz dyrektorzy firm współpracujących z branżą lotniczą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest prezentacja standardu AS 9100 wraz z przedstawieniem jego praktycznego wykorzystania w przedsiębiorstwach z branży lotniczej. Uczestnicy uzyskają wiedzę umożliwiającą zrozumienie standardu AS9100.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie i zrozumienie wymagań normy AS 9100 | Kryteria weryfikacji Weryfikacja na podstawie testu, który sprawdza nabytą wiedzę oraz zrozumienie wymagań normy AS9100 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do SZJ. Podstawowe pojęcia.
2. Wprowadzenie do normy AS9100. Powiązanie z normą ISO 9001.
3. Powody wprowadzenia zmian w normie AS9100. Przedstawienie głównych różnic pomiędzy AS9100C i AS9100D
4. Polityka Jakości. Tworzenie SZJ w oparciu o Kontekst Organizacyjny.
5. Wprowadzenie do podejścia procesowego. Cykl PDCA.
6. Dokumentacja procesów w SZJ.
7. Struktura dokumentacji SZJ.
8. Role i odpowiedzialność w SZJ
9. Planowanie SZJ
10. Procesy wsparcia w SZJ
11. Procesy realizacyjne w SZJ
12. Pomiary, analiza i oceny funkcjonowania SZJ
13. Ciągłe doskonalenie SZJ.
14. Niezgodności w SZJ
Szkolenie zawiera szereg ćwiczeń praktycznych, dzięki którym uczestnicy mogą zdobytą wiedze wykorzystać do lepszego zrozumienia standardu.
Egzamin końcowy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto114,54 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Rachfał
Odbyte szkolenia Audytora wewnętrznego ISO9001 oraz lotniczej normy z serii AS9110. Praktyczna wiedza i doświadczenie zdobyte podczas audytów
Doświadczenie praktyczne zdobyte w licznych projektach realizowanych dla firm z branży lotniczej, medycznej oraz informatycznej. Doświadczenie w pracy z firmami projektującymi, produkcyjnymi oraz handlowymi.
Udział w wielu projektach:
- cyfryzacji procesów technologicznych i wdrożenie technologii Przemysłu 4.0
- wdrożeniowych ISO 9001 i ISO 27001
- utrzymanie Systemów Zarządzania Jakością wg ISO9001 oraz AS9100 i AS9120
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemów Jakości oraz
Kontroli Jakości
Piotr Mróz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik pierwszego dnia otrzyma komplet materiałów w postaci papierowej.
Każdy z uczestników będzie miał dostęp do materiałów ćwiczeniowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi