Kurs języka angielskiego online dla dorosłych – poziom Upper-Intermediate (B2)- zajęcia poranne
Możliwość dofinansowania
Kurs języka angielskiego online dla dorosłych – poziom Upper-Intermediate (B2)- zajęcia poranne
Numer usługi 2025/04/07/176985/2674810
10 080,00 PLN
brutto
10 080,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe (18+), które ukończyły poziom B1 i chcą rozwijać swoje kompetencje językowe w języku angielskim na poziomie B2.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój wszystkich kompetencji językowych (mówienie, rozumienie ze słuchu, czytanie, pisanie) oraz gramatyki i słownictwa na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ). Kurs przygotowuje do swobodnego funkcjonowania w środowisku anglojęzycznym oraz do egzaminów językowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi spontanicznie i płynnie wypowiadać się na różne tematy, prezentując argumenty, porównania i przykłady. | Kryteria weryfikacji płynność, poprawność gramatyczna, odpowiedni rejestr | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie szczegóły i ogólny sens nagrań autentycznych i dydaktycznych. | Kryteria weryfikacji poprawna interpretacja kontekstu, selekcja informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi czytać teksty użytkowe, informacyjne, publicystyczne oraz wyciągać z nich informacje. | Kryteria weryfikacji zrozumienie kontekstu, rozpoznanie struktury i celu tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy teksty użytkowe i argumentacyjne: e-maile, raporty, eseje. | Kryteria weryfikacji poprawność gramatyczna, spójność, bogactwo słownictwa | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zaawansowane struktury gramatyczne i słownictwo tematyczne. | Kryteria weryfikacji poprawność, różnorodność, adekwatność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
1: Questions and answers
- Grammar: question formation
- Vocabulary: inference strategies, modifiers
2: A Doctor, doctor! / Act your age
- Grammar: present perfect simple and continuous; adjectives as nouns
- Vocabulary: illnesses, fashion, order of adjectives
3: Fasten your seat belts / A really good ending?
- Grammar: narrative tenses, adverbial phrases
- Vocabulary: air travel, adverbs and adverbial phrases
4: A stormy weather / A risky business
- Grammar: future forms, conditionals
- Vocabulary: weather, expressions with “take”
5: I’m a survivor / Wish you were here
- Grammar: unreal conditionals, wishes for present and past
- Vocabulary: feelings, adjectives with -ed / -ing
6: A night night / Music to my ears
- Grammar: used to / get used to; gerunds and infinitives
- Vocabulary: sleep, music
7: Let’s not argue / It’s all an act
- Grammar: past modals, verbs of the senses
- Vocabulary: body, confusing verbs
8: A cutting crime / Fake news
- Grammar: passive voice, reporting structures
- Vocabulary: crime, punishment, media language
9: A good business? / Super cities
- Grammar: contrast and purpose clauses, nouns (countable/uncountable)
- Vocabulary: advertising, business, word building
10: Science fact / Free speech
- Grammar: quantifiers, articles
- Vocabulary: science, word collocations
- Colloquial English: funkcje językowe i potoczne
Harmonogram zajęć:
- Termin rozpoczęcia: 3.09.2025
- Zajęcia 2 razy w tygodniu po 90 min
- kurs realizowany w godzinach dydaktycznych, tj. 45minut
- Tryb: online, w czasie rzeczywistym na platformie Zoom
- Czas trwania: 56 spotkań po 90 minut
- Święta i przerwy: zgodnie z kalendarzem ustawowych dni wolnych od pracy i harmonogramem szkoły.
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- autorskie ćwiczenia, materiały audio i wideo, quizy, testy próbne.
Warunki uczestnictwa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B1+
- Dostęp do stabilnego Internetu oraz komputera z kamerą i mikrofonem
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do stabilnego Internetu oraz komputera z kamerą i mikrofonem.
Kontakt
Kontakt
Dorota Żyła-Karczewska
E-mail
d.zyla@britishschool.pl
Telefon
(+48) 895 338 822