Storytelling czyli zaawansowane negocjacje - jak rozmawiać przekonująco.
Storytelling czyli zaawansowane negocjacje - jak rozmawiać przekonująco.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Logistyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, managerów, pracowników sprzedaży na co dzień obsługujących Klientów, ale także odpowiedzialnych za rozmowy z dostawcami - pracowników działów zakupów, logistyki, transportu, pracowników działów kadr, HR. Zapraszamy na szkolenie wszystkie osoby, które w swojej pracy negocjują na co dzień.
Zaleca się, by uczestnik posiadał już podstawową wiedzę z zakresu negocjacj i kontaktu z klientem/dostawcą (zarówno zewnętrznym, jak wewnętrznym).
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do skutecznych rozmów z klientem, diagnozowania jego potrzeb, przygotowania się do spotkania oraz samodzielnego prowadzenia różnych typów negocjacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podczas spotkania uczestnicy angażowani są w opracowywanie, na podstawie poznanych metod, swoich indywidualnych wystąpień (praca w małych zespołach); dodatkowo biorą udział w sesji kreatywnej, której celem jest opracowanie bazy historii dopasowanych do ich realiów. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy przed i po szkoleniu. Warunkiem uzyskania certyfikatu ze szkolenia jest zdanie testu na poziomie 80% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Szkolenie przygotowuje do skutecznych rozmów z klientem/dostawcą/pracownikiem, diagnozowania jego potrzeb, przygotowania się do spotkania oraz samodzielnego prowadzenia różnych typów negocjacji.Tzw. sztuka perswazyjnej komunikacji opartej na storytellingu, czyli umiejętności wykorzystywania historii z życia prywatnego bądź zawodowego w przekazie biznesowym, negocjacjach, rozmowach sprzedażowych. Opowiedziana historia oddziaływuje na rozmówcę wielowymiarowo, pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, a jej treść jest długo przechowywana w pamięci oraz daje rozmówcy impuls do podjęcia działania.
Efekt usługi
Uczestnik po szkoleniu:
- zna definicję i potrafi zastosować metodę perswazyjnej komunikacji opartej na storytellingu,
- tworzy macierz dobrego argumentu,
- definiuje korzyści z zastosowania storytellingu w negocjacjach,
- zna zasady opracowania historii,
- opisuje i stosuje metody wzmacniania i puentowania historii w rozmowach z klientem,
- klasyfikuje sytuacje trudne w negocjacjach,
- omawia i stosuje ideę uchylania,
- zna typy historii nastawionych na przekonanie,
- dysponuje zestawem historii nastawionych na przełamanie impasu w negocjacjach,
- definiuje tzw. "szklany tunel",
- rozróżnia postawę przedsiębiorczą i proaktywną,
- zna i potrafi zastosować różnorakie metody rozwiązywania konfliktów z klientami.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PLAN SZKOLENIA
Dzień 1
Część teoretyczna 2,5h, część praktyczna 4,5 h
1. Wstęp
- Przywitanie uczestników.
- Przedstawienie się trenera i uczestników.
- Omówienie celu szkolenia i jego założeń.
- Krótkie podsumowanie harmonogramu szkolenia.
2. Idea storytellingu
- Wystąpienia każdego z uczestników pt.: „Moja historia”.
- Macierz dobrego argumentu w rozmowie „Przekonujące – Oryginalne”.
- Nazwanie korzyści z zastosowania storytellingu w negocjacjach.
- Elementy kształtujące dobre story – zasady opracowania historii.
3. Sztuka puentowania historii podczas negocjacji z klientem
- Powtórzenie – sposób na wzmocnienie przesłania.
- Kontrast – technika argumentowania w opozycji do mojej tezy.
- Metafora – jak ująć i wyrazić sedno.
- Łańcuch – jak pokazać zależności.
- Aplikacja - dopracowanie własnej historii.
4. Sytuacje trudne w negocjacjach
- Klasyfikacja sytuacji trudnych – macierz nt. „Uciążliwe – częstotliwe”.
- Budowanie story do wybranych sytuacji trudnych – idea uchylania.
- Typy historii nastawionych na przekonanie do danego rozwiązania.
- Przygotowanie zestawu historii dotyczących pracy uczestników szkolenia.
DZIEŃ 2
Część teoretyczna: 2,5h, Część praktyczna: 4,5h
5. „Szklany tunel” w myśleniu, czyli o sile złej rutyny w pracy z klientem
- Styl pracy osoby przedsiębiorczej i proaktywnej (trzy tezy przeciw roszczeniowości).
- Idea „szklanego tunelu” w myśleniu - metody przezwyciężania indywidualnych schematów myślowych.
- Psychologiczna gra ‘tak, ale…’, czyli o zgubnym efekcie bujanego fotela.
6. Sześć typowych sytuacji konfliktowych w kontaktach z klientami – metody rozwiązywania
- Algorytm pięciu kroków – co robić, gdy odpowiedzialność za sytuację konfliktową leży po mojej stronie?
- Komunikacja nieinwazyjna – co robić, gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie rozmówcy/klienta?
- Atak personalny – co robić, gdy druga strona przekracza granice?
- Impas – co zrobić, gdy druga strona chce zmienić warunki współpracy lub zerwać współpracę?
- Skuteczna odmowa – jak bronić warunków firmy/zasad pracy zespołu, nie niszcząc relacji z innymi?
- Pozyskanie do współpracy - co rozbić, gdy nasz rozmówca nam odmawia?
Program szkolenia realizowany jest na podstawie autorskiego programu Marka Stączka, EdisonTeam.pl.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Głowacki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
• Wykwalifikowaną kadrę trenerską.
• Materiały szkoleniowe i piśmiennicze,
• Catering, w trakcie szkolenia przerwa kawowa ciągła, w standardzie stołu szwedzkiego,
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia oraz książkę Marka Stączka „6 atutów storytellingu"
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, według Państwa zapotrzebowania w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, gdy przedsiębiorstwo jest zwolnione z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi conajmniej 70%.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych z uwzględnieniem czasu na przerwy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi