Szkolenie MS-55339 Programming In C# (Projekt Kierunek Rozwój, Projekt Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1)
Szkolenie MS-55339 Programming In C# (Projekt Kierunek Rozwój, Projekt Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie MS-55339 Programming in C# jest przeznaczone głównie dla programistów, którzy chcą zdobyć umiejętności samodzielnego programowania w języku C# do tworzenia aplikacji desktopowych, webowych oraz usługowych, w tym do tworzenia aplikacji wykorzystywanych w sektorach zielonej gospodarki.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój oraz Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego programowania w języku C#, który jest wykorzystywany do tworzenia aplikacji desktopowych, webowych oraz usługowych, w tym do tworzenia aplikacji wykorzystywanych w sektorach zielonej gospodarki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą składni i podstawowych konstrukcji języka C#. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia składnię C#.Definiuje i używa podstawowych typów danych oraz wyrażeń w C#. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Obsługuje wyjątki i monitoruje aplikacje w języku C#. | Kryteria weryfikacji Stosuje konstrukcje języka C# do obsługi wyjątków.Implementuje mechanizmy monitorowania w aplikacjach C#. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy struktury, kolekcje oraz zdarzenia w C#. | Kryteria weryfikacji Tworzy i używa struktur oraz wyliczeń w programach C#.Korzysta z wbudowanych kolekcji oraz implementuje zdarzenia w C#. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy klasy i interfejsy oraz wykorzystuje koncepcję generyczności w języku C#. | Kryteria weryfikacji Tworzy klasy oraz interfejsy w C#.Stosuje generyczność w tworzeniu elastycznych i wielokrotnego użytku struktur danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykorzystuje dziedziczenie oraz polimorfizm przy tworzeniu klas. | Kryteria weryfikacji Projektuje hierarchie klas z zastosowaniem dziedziczenia.Implementuje polimorfizm oraz rozszerza istniejące klasy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje operacje przetwarzania danych wejściowych i wyjściowych. | Kryteria weryfikacji Implementuje operacje wejścia/wyjścia z plikami oraz strumieniami.Stosuje serializację i deserializację danych w aplikacjach C#. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Używa narzędzi do dostępu do bazy danych w C#. | Kryteria weryfikacji Implementuje operacje na bazach danych za pomocą Entity Framework i LINQ.Wykonuje zapytania do bazy danych oraz manipuluje danymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Korzysta z sieci oraz implementuje usługi sieciowe. | Kryteria weryfikacji Tworzy i obsługuje usługi sieciowe, REST i OData.Implementuje aplikacje webowe przy użyciu ASP.NET Core MVC. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje graficzne interfejsy użytkownika. | Kryteria weryfikacji Korzysta z frameworków UI do tworzenia interfejsów użytkownika.Stosuje techniki wiązania danych oraz stylizacji interfejsów użytkownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza wydajnością oraz interoperacyjnością w C#. | Kryteria weryfikacji Implementuje wielozadaniowość oraz wywołania asynchroniczne w aplikacjach C#.Stosuje obiekty dynamiczne oraz zarządza zasobami w programach C#. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Współpracuje z innymi członkami zespołu w organizacji, korzystając z narzędzi do pracy grupowej, w celu realizacji wyznaczonego celu lub realizacji projektu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje wyzwania związane z wyznaczonym celem, planuje etapy ich realizacji, monitoruje ich wykonanie oraz ocenia ich efektywność. Współdzieli informacje z innym współpracownikami i wykorzystuje narzędzia do pracy nad danymi w ramach zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie MS-55339 Programming in C# skupia się na tworzeniu aplikacji w języku C# na platformie .NET. Uczestnicy zdobędą umiejętności samodzielnego projektowania responsywnych interfejsów, optymalizacji kodu dla efektywności i bezpieczeństwa, oraz utrzymania i doskonalenia aplikacji, które będą mogły mieć zastosowanie również w sektorach zielonej gospodarki.
Szkolenie obejmuje zaawansowane technologie HTML, CSS, JavaScript i skupia się na praktycznych aspektach programowania w C#.
Szkolenie składa się z wykładu wzbogaconego o prezentację. W trakcie szkolenia każdy Uczestnik wykonuje indywidualne ćwiczenia - laboratoria, dzięki czemu zyskuje praktyczne umiejętności. W trakcie szkolenia omawiane jest również studium przypadków, w którym Uczestnicy wspólnie wymieniają się doświadczeniami. Nad case-study czuwa autoryzowany Trener, który przekazuje informację na temat przydatnych narzędzi oraz najlepszych praktyk do rozwiązania omawianego zagadnienia.
Przed rozpoczęciem szkolenia Uczestnik rozwiązuje pre-test badający poziom wiedzy na wstępie.
Walidacja: Na koniec usługi Uczestnik wykonuje post-test w celu dokonania oceny wzrostu poziomu wiedzy.
STRUKTURA KURSU:
Kurs obejmuje 40 h dydaktycznych (45 min) = w przeliczeniu 30 h zegarowych (60 min) prowadzonych na żywo (on-line), na platformie Microsoft Teams, na żywo z trenerem.
Szkolenie jest realizowane w ciągu 5 dni.
Czas trwania przerw nie wlicza się do ogólnej liczby godzin trwania usługi szkoleniowej.
Trener ma możliwość przesunięcia przerw, tak aby dostosować harmonogram do potrzeb uczestników.
Program szkolenia:
Składnia C#
Pisanie aplikacji w języku C# i .NET
Typy danych i wyrażeń
Konstrukcje języka C#
Pojęcia języka C#
Metody
Przeciążanie metod
Obsługa wyjątków
Monitorowanie
Struktury, kolekcje i zdarzenia w języku C#
Struktury
Wyliczenia
Wbudowane kolekcje
Zdarzenia
Klasy C#
Tworzenie klas
Interfejsy
Zrozumienie generyczności w C#
Dziedziczenie w języku C#
Hierarchie klas
Polimorfizm
Rozszerzanie klas
Dane wejściowe i wyjściowe
Plik wejścia/wyjścia
Serializacja i deserializacja
Strumienie
Dostęp do bazy danych
Entity Framework
LINQ
Korzystanie z sieci
Usługi sieciowe
REST i OData
ASP.NET Core MVC
Graficzne interfejsy użytkownika
Korzystanie z UI Frameworks
Wiązanie danych
Stylizacja interfejsu użytkownika
Wydajność aplikacji
Wielozadaniowość
Wywołania asynchroniczne
Radzenie sobie z konfliktami
Interoperacyjność C#
Obiekty dynamiczne
Zarządzanie zasobami
Projektowanie pod kątem ponownego użycia
Metadane
Atrybuty
Generowanie kodu
Zespoły
SOFTRONIC Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania w przypadku niezebrania się minimalnej liczby Uczestników tj. 3 osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 858,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Skurniak
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdemu Uczestnikowi zostaną przekazane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (ebook) oraz dostęp do środowiska laboratoryjnego online.
Warunki uczestnictwa
Ten kurs jest przeznaczony dla doświadczonych programistów, którzy mają już doświadczenie w programowaniu w C, C++, JavaScript, Objective-C, Microsoft Visual Basic lub Java i rozumieją koncepcje programowania obiektowego.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
Usługa jest skierowana do Uczestników Projektu MP.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
UWAGA! Przed dokonaniem zgłoszenia / złożeniem wniosku o dofinansowanie prosimy o kontakt z SOFTRONIC w celu potwierdzenia terminu szkolenia oraz dostępności miejsc: e-mail: softronic@softronic.pl lub tel. 61 865 88 40
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule distance learning - szkolenie on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział zkażdego miejsca na świecie.
Szkolenie obywa się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams, która umożliwia transmisję dwukierunkową, dzięki czemu Uczestnik może zadawać pytania i aktywnie uczestniczyć w dyskusji. Uczestnik, który potwierdzi swój udział w szkoleniu, przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, otrzyma link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do internetu o minimalnej przepustowości 20Mb/s.
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio - słuchawki/głośniki oraz mikrofon.
- zainstalowana przeglądarka internetowa - Microsoft Edge/ Internet Explorer 10+ / Google Chrome 39+ (sugerowana) / Safari 7+
- aplikacja MS Teams może zostać zainstalowana na komputerze lub można z niej korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej