Indywidualny kurs języka angielskiego - General English - poziom A2.
Indywidualny kurs języka angielskiego - General English - poziom A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych, które wcześniej uczyły się języka angielskiego w ramach kursów lub zajęć dydaktycznych w cyklu edukacyjnym i osiągnęły poziom A1. Kurs dedykowany dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i posługiwać się językiem angielskim w codziennych czynnościach i sytuacjach.
Kurs odpowiedni dla osób chcących skorzystać z dofinansowania.
Przed zapisem na usługę prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia harmonogramu zajęć. Zastrzegamy, że na etapie organizacji szkolenia osoby prowadzące mogą ulec zmianie.
Realizujemy szkolenia na wszystkich poziomach zaawansowania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli na przygotowanie uczestnika kursu do komunikowania się w języku angielskim na poziomie A2.Celem kursu jest nabycie umiejętności komunikowania się z obcokrajowcami, przez co uczestnik nie będzie czuł lęków przed kontaktami w społeczeństwie, wpłynie to na poczucia wartości jednostki, która wówczas chętnej będzie podnosiła swoje kalifikacje korzystając z różnych źródeł. Zdobycie umiejętności posługiwania się językiem obcym otworzy przed uczestnikiem nowe możliwości.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik stosuje podstawowe struktury gramatyczne - czasy: Present Simple, Past Simple, Present Continuous, Future "going to". Posługuje się słownictwem podstawowym z tematyki dom, rodzina, zakupy, podróże, zdrowie, praca. Stosuje typowe struktury językowe używane w codziennej komunikacji (pytania, przeczenia, zdania warunkowe typu 0 i 1). UMIEJĘTNOŚCI Mówienie: prowadzi proste rozmowy na znane tematy w rutynowych sytuacjach dnia codziennego (np. zakupy, pytanie o drogę, zamawianie jedzenia), opowie o sobie, swojej rodzinie, pracy, hobby, planach na przyszłość, zadaje i odpowiada na pytania dotyczące życia codziennego, zainteresowań, pracy, zdrowia. Rozumienie ze słuchu: rozpoznaje ogólny sens wypowiedzi ustnych (np. rozmowy, proste nagrania, instrukcje). Czytanie: przeczyta ze zrozumieniem prosty tekst, rozpoznaje główne myśli prostych tekstów pisanych typu e-maile, ogłoszenia, notatki, formularze. Pisanie: napisze proste wiadomości, notatki, kartki pocztowe, krótkie listy lub e-maile. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Komunikuje się z osobami z innych kultur w sposób uprzejmy i adekwatny do sytuacji. Wykazuje pewność siebie w prostych sytuacjach komunikacyjnych, inicjuje rozmowę. Planuje dalsze doskonalenie umiejętności językowych i jest otwarty na naukę przez całe życie, | Kryteria weryfikacji 1. SŁUCHANIE – rozróżnia określone informacje z tekstu, nawet jeśli nie jest dla niego w pełni zrozumiały, wychwyci najważniejsze informacje z prostych rozmów (np. godziny otwarcia, ceny, kierunki, proste instrukcje). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 2. CZYTANIE – przeczyta prosty tekst, określi jego główną myśl. Wyszuka konkretne informacje w prostych tekstach (np. godziny, daty, ceny) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. PISANIE – wypełni krótki formularz, napisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, mail, pocztówka) stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 4. MÓWIENIE - formułuje krótką wypowiedź na temat życia codziennego, stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę, tak aby wypowiedź była zrozumiała, wyraża prośbę, podziękowanie itp., opisuje osobę, przedmiot, czynność. Opowiada o sobie, swojej rodzinie, pracy, dniu codziennym. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Kurs obejmuje 35 godzin dydaktycznych (45 minutowych) co daje 26 godzin zegarowych i 15 minut.
- zajęcia prowadzone będą zgodnie z założeniami Metody Direct, z głównym naciskiem na rozwój komunikacji
- zajęcia przeprowadzone będa na podstawie podręczników Direct English
- w ramach usługi kursant otrzyma darmowy dostęp do materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie e-learningowej
- uzupełnieniem kursu będą dodatkowe materiały multimedialne oraz dodatkowe konwersacje w ramach paneli dyskusyjnych organizowanych przez Face 2 Face (panel dostosowany do poziomu językowego kursantów)
- Kurs zakończony jest egzaminem wewnętrznym (test pisemny i ustny z całości przerobionego materiału) sprawdzającym efekty uczenia się na poziomie A2.
Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane są na rozwijanie kompetencji językowych z zakresu:
- rozumienia ze słuchu
- rozumienia wypowiedzi pisemnych
- tworzenia wypowiedzi ustnych oraz pisemnych
- reagowania w sytuacjach codziennych ustnie i pisemnie.
Moduł 1: Wprowadzenie i powtórka z poziomu A1
- Gramatyka: Present Simple, to be, have got, there is/there are
- Słownictwo: dane osobowe, zawody, kraje i narodowości, liczby
- Komunikacja: przedstawianie się, pytania o dane osobowe, mówienie o rodzinie
Moduł 2: Codzienne życie
- Gramatyka: Present Continuous, różnica między Present Simple i Present Continuous
- Słownictwo: codzienne czynności, czas wolny, dni tygodnia
- Komunikacja: opisywanie dnia, rozkładu zajęć, mówienie o hobby
Moduł 3: Zakupy i usługi
- Gramatyka: countable/uncountable nouns, some/any, much/many
- Słownictwo: jedzenie, ubrania, ceny, sklepy
- Komunikacja: robienie zakupów, pytanie o ceny, zamawianie jedzenia
Moduł 4: Podróże i transport
- Gramatyka: past simple (regular and irregular verbs)
- Słownictwo: środki transportu, podróże, kierunki
- Komunikacja: opowiadanie o przeszłych wakacjach, pytanie o drogę, rezerwacje
Moduł 5: Życie codzienne i dom
- Gramatyka: there was/there were, stopniowanie przymiotników
- Słownictwo: części domu, meble, czynności domowe
- Komunikacja: opisywanie mieszkania, porównywanie rzeczy, rozmowa o sąsiadach
Moduł 6: Zdrowie i samopoczucie
- Gramatyka: should/shouldn’t, must/mustn’t
- Słownictwo: części ciała, choroby, wizyty u lekarza
- Komunikacja: mówienie o objawach, umawianie wizyty, rady zdrowotne
Moduł 7: Praca i szkoła
- Gramatyka: be going to (plany), Future Simple
- Słownictwo: zawody, obowiązki, przedmioty szkolne
- Komunikacja: opowiadanie o pracy/szkole, plany zawodowe
Moduł 8: Kultura i czas wolny
- Gramatyka: present perfect (wprowadzenie), for/since
- Słownictwo: kino, muzyka, książki, sport
- Komunikacja: wyrażanie opinii, opowiadanie o wydarzeniach kulturalnych
Moduł 9: Relacje i uczucia
- Gramatyka: comparatives and superlatives, too/enough
- Słownictwo: relacje międzyludzkie, cechy charakteru, uczucia
- Komunikacja: opisywanie osób, wyrażanie emocji
Moduł 10: Powtórzenie i przygotowanie do testu końcowego
- Rewizja: najważniejsze zagadnienia gramatyczne i leksykalne
- Ćwiczenia praktyczne: rozmówki, testy próbne, rozumienie ze słuchu i czytania
- Walidacja: test końcowy, zadania komunikacyjne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Wprowadzenie do kursu. Powtórka poziomu A1 - Przedstawianie się, podstawowe czasowniki, pytania ogólne i szczegółowe - wideokonferencja, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Czas Present Simple – powtórka i rozszerzenie - codzienne czynności, adverbs of frequency (always, often, sometimes...) - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu. | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze - My, your, his, her, its, our, their - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Zaimki osobowe i dopełnieniowe - I/me, he/him itd. - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Czas Present Continuous - opisywanie tego, co dzieje się teraz - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Porównanie Present Simple i Present Continuous - codzienne czynności vs. to, co dzieje się teraz - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Wyrażanie przyszłości – „going to” plany i zamiary - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Wyrażanie przyszłości – Present Continuous jako przyszłość - spotkania i umówione plany -rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Czas przeszły – Past Simple (czasowniki regularne) - opisywanie wydarzeń z przeszłości - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Czasowniki nieregularne – wprowadzenie i lista podstawowa - go – went, have – had, see – saw - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Tworzenie pytań i przeczeń w Past Simple - Did you go...? / I didn’t go - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Czasowniki modalne: can, could (umiejętności i prośby) - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Wyrażanie preferencji: like / would like / prefer - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Zakupy – słownictwo i dialogi - Asking for prices, returning items, expressions in shops - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Jedzenie i napoje – słownictwo, countable / uncountable nouns - some, any, a lot of - rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Opisywanie osób – wygląd i cechy charakteru - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Rodzina i relacje - słownictwo, opisy relacji rodzinnych - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Dom i mieszkanie – pomieszczenia i meble -There is / there are, opis mieszkania - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Miasto i kierunki - How do I get to...? Turn left, next to… - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Czasowniki modalne: must, have to, don’t have to - obowiązki i zakazy - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Czas Past Continuous – wprowadzenie - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Past Simple vs. Past Continuous - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Transport i podróżowanie - at the airport, booking a ticket, types of transport - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Zdrowie i wizyta u lekarza - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Zaimki wskazujące i zwrotne -this, that, myself, yourself… - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Przyimki miejsca i ruchu - in, on, under, into, onto, throug - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Pogoda i klimat - It’s raining. It’s cloudy. Seasons of the year - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Zainteresowania i hobby - What do you do in your free time? - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 List formalny i nieformalny – wprowadzenie do pisania - struktura, podstawowe zwroty – ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Czasowniki frazowe – podstawowe (get up, turn on, look for…) - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Telefonowanie i umawianie spotkań - Can I speak to...? I’m calling about...- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Powtórzenie czasów gramatycznych: present, past, future - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Powtórzenie funkcji językowych i słownictwa - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika, wideokonferencja - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 WALIDACJA - test teoretyczny, wywiad ustrukturyzowany - wideokonferencja - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ron Archer
Nadiye Balaman
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podręcznik kursowy Direct English (dodatkowo płatne)
- dodatkowe materiały w formie multimedialnej lub kserokopii zapewnia SJ Face 2 Face
Warunki uczestnictwa
Osoby, które chcą skorzystac z kursu języka angielskiego na poziomie A2 powinny dokonać zapisu osobiście w Szkole Językowej Face 2 Face w Kętach lub w Andrychowie w godzinach otwarcia sekretariatu.
Warunkiem koniecznym uczęszczania na kurs jest podpisanie umowy na świadczenie usług edukacyjnych z SJ Face 2 Face.
Uczestnik proszony będzie o wypełnienie testu kwalifikacyjnego, na podstawie którego określony zostanie poziom szkolenia. Dostępne są również szkolenia na poziomie A1, B1, B2.
Informacje dodatkowe
Szkolenie przeznaczone dla osób indywidualnych z możliwością skorzystania z dofinansowania.
Instytucja szkoleniowa Łucja Falfus Face 2 Face jest zwolniona z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.3.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 106 z póź. zm).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma do wideokonferencji TEAMS zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w spotkaniach online z dowolnego urządzenia, PC, Mac, tabletów oraz smartfonów.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
- Połączenie internetowe - 3G lub 4G/LTE
- kolumny / słuchawki i mikrofon – wbudowane, USB plug-in lub wireless Bluetooth
- kamera wbudowana lub USB plug-in
- procesor min. 1 rdzeniowy 1Ghz, rekomendowany Dual Core 2Ghz lub wyższy
- pamięć RAM bez min, rekomendowanaGb
Wymagania systemowe dla komputerów
- macOS X z macOS 10.7 lub późniejszy
- Windows XP z SP3 lub późniejszy
- Linux 6.4 lub późniejszy
- Wymagania systemowe dla tabletów i smartfonów:
- Surface PRO 2 lub późniejszy z Win 8.1 lub późniejszy
- iOS oraz urządzenia z Android
- urządzenia Blackberry
c) Wymagania dot. przepustowości łącza
Przepustowość wykorzystywana przez zoom jest optymalizowana pod kątem najlepszych wydajności w oparciu o sieć uczestników. Automatycznie dostosuje się do środowisk 3G, WiFi lub przewodowych.
Zalecana przepustowość dla spotkań i webinarów:
W przypadku połączeń wideo 1: 1:
600 kb / s (w górę / w dół) dla wysokiej jakości wideo
1,2 Mb / s (w górę / w dół) dla wideo HD 720p
- d) Uczestnicy łączą się za pomocą linku o umówionej porze (według harmonogramu usługi). Dane dostępowe niezbędne do monitorowania usługi w czasie rzeczywistym zostaną przekazane Operatorowi. Usługa będzie rejestrowana audiowizualnie i archiwizowana zgodnie z regulaminem projektu.