Product & Brand Management - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Product & Brand Management - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do:
- Absolwentów studiów wyższych, których pasją jest marketing, zarządzanie marką i produktem, product management.
- Osób, które kreują, wdrażają i wprowadzają na rynek nowe produkty (product manager, marketing manager, strateg ds. rozwoju produktu, brand manager).
- Pracowników odpowiedzialnych za optymalizację portfolio produktowego oraz budowanie wizerunku marki w świadomości Konsumentów.
Product Manager, otrzyma zbiór rozwiązań, uświadamiających, że sukces sprzedażowy produktu nie jest wyłącznie definiowany przez marżę lub cenę, ale precyzyjne rozpoznanie potrzeby klienta, którą produkt powinien spełnić.
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi166
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest wyposażenie osób zajmujących się marketingiem w doświadczenie pozwalające na skuteczne kreowanie marki, przez zrozumienie istoty produktu i potrzeby konsumenta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność wdrażania produktu na rynek | Kryteria weryfikacji Przygotowanie wdrożenia produktu/marki na rynek | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy, obejmują 2 semstry. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w przedziale czasowym godz.8.00 – 17.00 ). Przerwy w zajęciach dodstowane są do omawianej tematyki oraz poziomu stopnia trudności trwają od 5- 20 minut.
Ilosć godzin dydaktycznych: 166 (czyli 166 x 45 minut w tym spotkanie końcowe przeznaczone na obronę pracy podyplomowej). Data obrony pracy podyplomowej jest ustalana wspólnie z Słuchaczami, obecnie wpisana jest jako ostatnie dwa terminy, moze ulec zmianie .
Zajęcia na studiach podyplomowych prowadzone są w formie warsztatów, ćwiczeń, case study, konwersatoriów, laboratoriów oraz multimedialnych wykładów.
Program
- Analiza konkurencji i jej znaczenie w budowaniu przewagi dla produktu (8 godz.)
- Badania rynkowe w procesie tworzenia produktu (16 godz.)
- Trafne zdefiniowanie Klienta i jego potrzeby (8 godz.)
- Marka w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości (24 godz.)
- Zarządzanie produktem (16 godz.)
- Warsztat kreowania rozwiązań (8 godz.)
- Pricing w zarządzaniu marką i produktem (12 godz.)
- Category Management (8 godz.)
- Digital dla rozwoju produktu/marki (16 godz.)
- Społeczna odpowiedzialność marek (8 godz.)
- Marketing i innowacje technologiczne (8 godz.)
- Lojalność klienta/konsumenta (8 godz.)
- Trendy i ich wykorzystanie w zarządzaniu produktem/marką (8 godz.)
- Zarządzanie procesowe (8 godz.)
- Marka luksusowa, zarządzanie w zegarmistrzowskim stylu (10 godz.)
Suma godzin: 166
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto40,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,36 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Biela
Jan Szofer
Ciekawi mnie przede wszystkim świat – co roku staram się odwiedzić chociaż jedno nowe miejsce, ewentualnie wrócić do tych, które najlepiej wspominam (Islandia). Na co dzień piję
dużo dobrej kawy, uprawiam rekreacyjną wspinaczkę i staram się poruszać motocyklem, kiedy tylko jest to możliwe. Jednak to, co mnie napędza na co dzień to praca – przede wszystkim rozwiązywanie technicznych problemów analitycznych u klientów.
Marcin Błajecki
Absolwent Etnologii i Antropologii Kultury Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W branży reklamowej od 20 lat. Wieloletni szef zespołu agencji odpowiedzialny za markę Volkswagen w Polsce, współtwórca jej strategii marketingowej na polskim rynku. Autor strategii nagradzanych kampanii m.in.: Effie 2005 dla Volkswagena Caddy. Autor wielu projektów marketingowych dla miasta Poznań. Pracował m.in. dla marek: Orlen, Żywiec, Sanitec Koło, Żołądkowa Gorzka, Eurocash.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców na Platformie Wirtualna Uczelnia w formie plików pdf, word, prezentacji, jpg, filmów i linków.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
- podpisanie umowy online oraz
- dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Informacje dodatkowe
Zapraszam na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/marketing_i_technologie/productbrand-management/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia realizowane w formie zdalnej (jeśli takie zostaną zaplanowane) odbywają się przy użyciu platformyy GOOGLE MEET lub ZOOM lub Teams.
Minimalne wymagania sprzętowe to sprawny komputer i dostęp do Internetu, kamerka i mikrofon.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - nie określamy.
Niezbędne oprogramowanie - nie wymagamy.
Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe