Kurs języka angielskiego dla dorosłych on-line– poziom Intermediate (B1)- zajęcia wieczorne.
Możliwość dofinansowania
Kurs języka angielskiego dla dorosłych on-line– poziom Intermediate (B1)- zajęcia wieczorne.
Numer usługi 2025/04/03/176985/2668014
10 080,00 PLN
brutto
10 080,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Dorośli, którzy opanowali język angielski na poziomie A2 i chcą rozwijać znajomość języka na poziomie średnio zaawansowanym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych uczestników w zakresie komunikacji ustnej i pisemnej na poziomie B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Kurs przygotowuje do swobodnego porozumiewania się w języku angielskim w kontekstach życia codziennego i zawodowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi opisywać zdarzenia, plany, marzenia, wyrażać opinie i uzasadniać je. | Kryteria weryfikacji Spójność i poprawność wypowiedziPoprawność gramatyczna i leksykalna Płynność i adekwatność językowa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie główny przekaz dłuższych wypowiedzi na znane tematy. | Kryteria weryfikacji Poprawne rozpoznawanie kontekstu, intencji mówiącegoOdpowiedzi na pytania otwarte i zamknięte | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zrozumieć główne idee i szczegóły w tekstach o różnym stopniu trudności. | Kryteria weryfikacji Poprawna identyfikacja kluczowych informacjiRozpoznanie intencji i celu tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi tworzyć uporządkowane teksty takie jak e-maile, eseje, recenzje, wpisy blogowe. | Kryteria weryfikacji Poprawność strukturalna i językowaJasność przekazu i zgodność z tematem | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i poprawnie stosuje struktury gramatyczne i leksykalne charakterystyczne dla poziomu B1. | Kryteria weryfikacji Zastosowanie konstrukcji gramatycznych w kontekścieUżycie zróżnicowanego słownictwa tematycznego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Present tenses review & talking about routines and trends
- Narrative tenses (past simple, past continuous, past perfect)
- Talking about habits in the past, used to / would
- Future forms: will, going to, present continuous for plans
- Modals of obligation and advice (must, have to, should)
- Making comparisons: comparatives, superlatives, as…as
- First and second conditional, future time clauses
- Relative clauses (defining and non-defining)
- Gerunds and infinitives
- Reported speech
- Passive voice
- Phrasal verbs (introduction and use in context)
- Vocabulary: travel, work, education, health, relationships, money, environment
- Listening and speaking tasks: phone calls, job interviews, giving opinions
- Reading skills: articles, emails, reviews, stories
- Writing skills: describing events, arguments, structured paragraphs
- Preparation and practice for final oral and written exam
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały autorskie
- Zasoby multimedialne i ćwiczeniowe (audio, wideo, quizy)
Warunki uczestnictwa
- Uczestnik posiada znajomość języka angielskiego na poziomie A2
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Uczestnik musi posiadać dostęp do stabilnego Internetu oraz urządzenia z kamerą i mikrofonem.
- zajęcia będą prowadzone na platformie Zoom.
Kontakt
Kontakt
Dorota Żyła-Karczewska
E-mail
d.zyla@britishschool.pl
Telefon
(+48) 895 338 822