Szkolenie Akademia HR: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Szkolenie Akademia HR: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za zarządzanie zmianami w organizacjach, w tym:
- menedżerów i liderów zespołów,
- specjalistów ds. HR,
- kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla,
- osób zajmujących się strategią organizacyjną, rozwojem pracowników i wdrażaniem nowych modeli pracy.
Grupa docelowa obejmuje również osoby, które chcą dostosować działania swojej organizacji do dynamicznych zmian rynkowych, takich jak cyfryzacja, automatyzacja czy zmieniające się oczekiwania pracowników.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest nabycie przez uczestnika kompetencji: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, tj. rozumienie i wykorzystywanie nowych trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim; wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i procesów HR w organizacji; skuteczna współpraca z interesariuszami procesów zmian oraz przeciwdziałanie oporowi wobec zmian, w oparciu o dobre praktyki HR i z uwzględnieniem dynamicznych zmian na rynku pracy oraz otoczenia społecznego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia główne zmiany społeczno-gospodarcze, takie jak demografia, digitalizacja, globalizacja czy zmiany na rynku pracy. Charakteryzuje ich wpływ na obszary HR, m.in. rekrutację, rozwój pracowników, modele pracy i utrzymanie talentów, wskazując konkretne konsekwencje dla organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR /zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje aktualne trendy w HR wynikające ze zmian na rynku pracy, takie jak praca zdalna, automatyzacja, wellbeing czy różnorodność. Opisuje ich wpływ na wyzwania i decyzje personalne podejmowane w organizacji, odnosząc je do własnego środowiska pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje popularne rozwiązania HR stosowane w branży, takie jak programy rozwojowe, systemy motywacyjne czy działania employer brandingowe. Analizuje ich mocne strony, możliwe ograniczenia oraz potencjalne ryzyka dla organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje dobre praktyki HR stosowane w innych organizacjach, wyciąga trafne wnioski i dostosowuje wybrane rozwiązania do specyfiki własnej firmy, uwzględniając cele, potrzeby i możliwości wdrożeniowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje nowe rozwiązania w obszarze HR, odpowiadające na potrzeby organizacji. Angażuje odpowiednie grupy pracowników w proces wdrażania zmian, dbając o komunikację, współpracę i akceptację proponowanych działań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik inicjuje działania wspierające adaptację pracowników do zmian. Promuje postawy otwartości, elastyczności i zaangażowania, dostosowane do aktualnych potrzeb organizacji i jej kierunków rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje czynniki wpływające na gotowość organizacji i zespołu do zmian, identyfikuje możliwe bariery oraz ocenia poziom zaangażowania i otwartości pracowników. Wskazuje, jakie działania mogą zwiększyć gotowość do wdrożenia zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje konkretne innowacyjne rozwiązania w obszarze HR, dostosowane do potrzeb organizacji. Planuje i realizuje działania wdrożeniowe, angażując odpowiednie osoby i monitorując przebieg wprowadzanych zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy izróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zróżnicowane potrzeby pracowników i interesariuszy, analizując je z perspektywy inkluzywności. Na tej podstawie opracowuje programy HR wspierające równość szans, integrację i zaangażowanie wszystkich grup w życie organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratąpracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje przyczyny oporu wobec zmian, takie jak lęk o pracę, brak wiedzy czy obawy przed nowym. Dobiera odpowiednie działania komunikacyjne, edukacyjne i wspierające, które pomagają ograniczyć opór i budować gotowość na zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grupinteresariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i analizuje oczekiwania oraz obawy różnych grup interesariuszy wobec zmian HR. Prowadzi otwartą komunikację, konsultuje zmiany i dostosowuje działania tak, aby odpowiadały na zróżnicowane potrzeby i budowały zaangażowanie w proces zmiany. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszyobjaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje sposób komunikowania działań HR do odbiorców, wyjaśnia cele, przebieg i korzyści wynikające z wdrażanych zmian. Upewnia się, że interesariusze rozumieją przekaz i mogą odnieść go do własnych potrzeb i roli w organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawieniedo zmian. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wspiera współpracowników w zrozumieniu potrzeby zmian, podkreśla ich korzyści i buduje atmosferę otwartości oraz zaangażowania. Stosuje komunikaty i działania wzmacniające pozytywne podejście do procesu zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Analiza zmian społeczno-gospodarczych a zarządzanie kapitałem ludzkim
Cele modułu:
- Zrozumienie kluczowych zmian społecznych i gospodarczych na rynku pracy.
- Poznanie ich wpływu na procesy zarządzania kapitałem ludzkim.
- Zidentyfikowanie nowych trendów w obszarze HR i ich znaczenia dla organizacji.
Zakres tematyczny:
- Zmiany społeczno-gospodarcze: cyfryzacja, automatyzacja, demografia.
- Globalne i lokalne wyzwania rynku pracy.
- Analiza wpływu przeobrażeń na procesy zarządzania kapitałem ludzkim.
- Przegląd nowych trendów HR: elastyczne formy zatrudnienia, różnorodność w zespołach, wellbeing pracowników.
Moduł 2: Zarządzanie zmianą w praktyce HR i organizacji
Cele modułu:
- Rozwinięcie umiejętności diagnozowania potrzeb i obaw pracowników.
- Poznanie metod eliminowania oporu wobec zmian.
- Wypracowanie narzędzi do planowania i wdrażania działań HR w kontekście zmian.
Zakres tematyczny:
- Identyfikacja potrzeb, obaw i oczekiwań pracowników.
- Źródła oporu wobec zmian i strategie ich eliminacji.
- Monitorowanie działań HR wdrażanych w branży.
- Proces wdrażania zmian: analiza, planowanie, angażowanie zespołów.
Moduł 3: Innowacje i dobre praktyki w zarządzaniu zmianą
Cele modułu:
- Poznanie przykładów dobrych praktyk HR z innych organizacji.
- Opracowanie innowacyjnych rozwiązań polityki personalnej w odpowiedzi na zmiany.
- Budowanie pozytywnych postaw i wspieranie adaptacji pracowników do zmian.
Zakres tematyczny:
- Studium przypadków: dobre praktyki HR.
- Tworzenie innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej.
- Budowanie nowych postaw i zachowań wśród pracowników.
- Wsparcie w adaptacji pracowników do dynamicznego środowiska pracy.
Moduł 4: Rola liderów i komunikacji w procesie zmiany
Cele modułu:
- Zrozumienie znaczenia przywództwa w procesach transformacyjnych.
- Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych niezbędnych do skutecznego zarządzania zmianą.
- Poznanie technik angażowania zespołów i budowania zaufania w trakcie wdrażania zmian.
Zakres tematyczny:
- Rola lidera w procesie zmiany – postawy, kompetencje i odpowiedzialność.
- Komunikacja jako kluczowy element procesu zmiany – transparentność, dialog, informowanie.
- Strategie angażowania pracowników i budowania ich poczucia wpływu.
- Przywództwo wspierające – jak liderzy mogą wzmacniać odporność zespołów na zmiany.
- Praca z emocjami w zespole w czasie niepewności i transformacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Analiza zmian społeczno-gospodarczych a zarządzanie kapitałem ludzkim (wykład) | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Analiza zmian społeczno-gospodarczych a zarządzanie kapitałem ludzkim (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Zarządzanie zmianą w praktyce HR i organizacji (wykład) | Prowadzący Łukasz Nowak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Łukasz Nowak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Zarządzanie zmianą w praktyce HR i organizacji (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Łukasz Nowak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Innowacje i dobre praktyki w zarządzaniu zmianą (wykład) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Innowacje i dobre praktyki w zarządzaniu zmianą (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Rola liderów i komunikacji w procesie zmiany (wykład) | Prowadzący Katarzyna Drążkowska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Drążkowska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Rola liderów i komunikacji w procesie zmiany (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Katarzyna Drążkowska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Drążkowska
Absolwentka m.in. studiów menedżerskich i szkoły trenerów biznesu, certyfikowana trenerka FRIS®, coach i nauczycielka mindfulness (MBLC-YA). W swojej pracy łączy podejścia psychologii poznawczej, Analizy Transakcyjnej, NVC, pracy z przekonaniami i wartościami, myślenia wizualnego oraz storytellingu. Regularnie poddaje swoją pracę superwizji.
Prowadziła projekty rozwojowe z zakresu komunikacji, zarządzania zmianą, odporności psychicznej, automotywacji, leadershipu i transformacji zespołów. Wspiera liderów oraz zespoły w radzeniu sobie z wyzwaniami współczesnego rynku pracy i zmianami w organizacjach. Współpracuje m.in. z branżą farmaceutyczną, zdrowotną i finansową, rozwijając umiejętności miękkie i kompetencje przywódcze.
Trenerka ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które nabywała podczas szkoleń realizowanych we współpracy z takimi firmami jak: BGK, Polpharma, Berlin-Chemie, SHELL Polska, Edu-Farm, OIA Bydgoszcz, OIA Rzeszów, OIA Łódź, Inżynieria Persona
Tomasz Kopczyński
W swojej pracy łączy praktyczne doświadczenie zdobyte w biznesie z wiedzą teoretyczną, co pozwala mu dostarczać uczestnikom szkoleń narzędzia i rozwiązania gotowe do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Tomasz jest ceniony za umiejętność dostosowywania treści szkoleniowych do specyficznych potrzeb organizacji, co przekłada się na wysoką skuteczność i trwałość rezultatów.
Trener ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które zdobywał w ramach współpracy z Fundacją Instytut Projekt Przedsiębiorczość, a także prowadząc szkolenia dla firm m.in.: Beiersdorf, Zelandia, Jakon S.A, WPiPP, Żabka Polska, Teleskop, Solar, Lukardii S.A, HIT, Watis.
Liliana Kisiel
Specjalizuje się w career coachingu, a swoje kompetencje rozwijała m.in. w Szkole Coachów Biznesu Akademii Grupy SET. Jest certyfikowaną trenerką kompetencji miękkich oraz trenerką programu Spadochron, skierowanego do osób poszukujących nowej drogi zawodowej lub planujących zmianę zawodu.
W pracy często korzysta z narzędzia Clifton StrengthsFinder® Instytutu Gallupa, które pomaga uczestnikom odkryć i wykorzystać swoje naturalne talenty w procesie zmiany. Inspiruje i motywuje do świadomego kształtowania swojej ścieżki zawodowej, dostosowanej do realiów współczesnego rynku pracy.
Trener ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które zdobywał w ramach współpracy z Fundacją Instytut Projekt Przedsiębiorczość.
Łukasz Nowak
Specjalizuje się w szkoleniach skoncentrowanych na motywowaniu zespołów, rozwiązywaniu konfliktów oraz zwiększaniu ich zaangażowania i skuteczności. Łukasz ceniony jest za energię, profesjonalizm i umiejętność inspirowania uczestników do działania.
Trener ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które nabywał podczas szkoleń realizowanych we współpracy z Fundacją Instytut Projekt Przedsiębiorczość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Niezbędne materiały zostaną udostępnione uczestnikom na szkoleniu. Materiały są bezpłatne. Uczestnik otrzyma: prezentację ze szkolenia, zestaw case study, listę materiałów źródłowych.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności lub potwierdzony raportem z logowania w przypadku walidacji prowadzonej w formie zdalnej.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Benecjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Benecjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Benecjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Szkolenie składa się z 10 godzin zajęć praktycznych oraz 24 godzin zajęć teoretycznych, szczegółowa plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zwerykowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie. Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usług. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego wyniku z testu, a także pozytywny wynik z formy walidacji w postaci obserwacji w warunkach stymulowanych i wywiadu swobodnego. Z testu należy uzyskać wynik 80%, aby został pozytywnie zaliczony.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
5. Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi