General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A2 (moduł I). Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A2 (moduł I). Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A2 (moduł I) to kurs skierowany do osób dorosłych – początkujących lub tzw. „false beginners”, czyli osób, które nawet jeśli długo już uczą się języka, nie osiągnęły istotnych postępów lub utraciły sprawność w posługiwaniu się językiem. Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2 (zgodnie z CEFR) poprzez naukę podstawowych zwrotów i wyrażeń dotyczących życia codziennego oraz zasad poprawnego formułowania zdań tak, aby uczestnik osiągnął umiejętność rozumienia prostych wypowiedzi w języku angielskim i mógł podjąć pierwsze próby samodzielnej komunikacji w znanym mu kontekście sytuacyjnym (poziom A2).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się na poziomie A2 jest umiejętność posługiwania się prostym słownictwem oraz podstawowymi strukturami gramatycznymi. WIEDZA: Uczestnik ma podstawową wiedzę językową dotyczącą codziennych sytuacji, takich jak przedstawianie siebie i innych, opisywanie miejsc, zainteresowań oraz prostych wydarzeń. Potrafi komunikować się w prosty sposób w języku angielskim, wyrażać swoje podstawowe opinie na temat siebie, swojego otoczenia oraz spędzania wolnego czasu. Zna podstawowy zasób słownictwa ogólnego i potrafi tworzyć proste, zrozumiałe zdania na tematy, które są mu znane. | Kryteria weryfikacji Znajomość słownictwa ogólnego i prostych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie A2 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się prostym słownictwem oraz podstawowymi konstrukcjami gramatycznymi. Rozumie główne informacje w krótkich wypowiedziach ustnych oraz prostych tekstach na znane tematy. Potrafi rozpocząć i prowadzić prostą rozmowę na znany temat, reagować na wypowiedzi rozmówcy w codziennych sytuacjach, opowiadać o prostych wydarzeniach z życia oraz wyrażać swoje podstawowe opinie dotyczące życia osobistego. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- używa podstawowego słownictwa na poziomie A2 i prostych struktur gramatycznych; - opowiada krótko o wydarzeniach w swoim życiu i życiu innych osób; - prowadzi proste rozmowy na znane tematy w codziennych sytuacjach (zakupy, podróże, hobby i zaintersowania, pogoda, czas wolny, codzienne aktywności w domu); - rozumie główne informacje w jasnych i prostych wypowiedziach dotyczących codziennego życia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Posiada umiejętność uczenia się i wykazuje chęć doskonalenia swoich umiejętności, wykazuje zainteresowanie różnorodnością kultur, tworzy proste interakcje z innymi ludźmi. | Kryteria weryfikacji Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, wykazuje motywację do nauki, próbuje różnych technik i narzędzi efektywnego uczenia się, dostrzega językowe i kulturowe cechy różnych języków i kultur, komunikuje się w sposób prosty, mając na uwadze różnice społeczno-kulturowe i społeczno-językowe, pracuje razem z trenerem, dzieląc się pomysłami i rozwiązaniami zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A2 (moduł I) obejmuje naukę podstawowego słownictwa ogólnego związanego z życiem codziennym i struktur gramatycznych od poziomu A1 do poziomu A2 wg CEFR umożliwiających podstawową komunikację w języku angielskim w prostych sytuacjach życiowych. Kurs nie tylko pozwala odkryć swój indywidualny styl nauki, ale także wykorzystać do maksimum możliwości swojego mózgu. Trener motywuje uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie i piśmie poprzez wieloaspektowy rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie A2:
- Opisywanie codziennych czynności, np. wstawanie, jedzenie, praca;
- Rodzina i przyjaciele oraz opisywanie relacji;
- Zakupy i jedzenie;
- Podróże i wakacje, słownictwo związane z transportem;
- Hobby i zainteresowania;
- Pogoda i pory roku;
- Czas wolny i rozrywka, słownictwo dot. filmów, książek, muzyki, sportu;
- Opisywanie pomieszczeń w domu, mebli, codziennych aktywności w domu.
Gramatyka:
Czas Present Simple, Czas Present Continuous, Czas Past Simple, Czas Future Simple, zaimki osobowe, użycie przymiotników do opisywania rzeczowników oraz przysłówków do opisywania czasowników, stopniowanie przymiotników, tworzenie pytań i przeczeń w różnych czasach.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs indywidualny;
- profesjonalne dopasowanie do poziomu i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 24 godziny dydaktyczne, czyli 18 godzin zegarowych.
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania dla uczestnika. Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Omówienie kursu, założenia organizacyjne | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Opisywanie codziennych czynności, np. wstawanie, jedzenie, praca/szkoła | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Opisywanie codziennych czynności, np. wstawanie, jedzenie, praca/szkoła | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Rodzina i przyjaciele oraz opisywanie relacji | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Rodzina i przyjaciele oraz opisywanie relacji | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Zakupy i jedzenie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Zakupy i jedzenie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Podróże i wakacje, słownictwo związane z transportem | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podróże i wakacje, słownictwo związane z transportem | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Hobby i zainteresowania | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Hobby i zainteresowania | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Pogoda i pory roku | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Pogoda i pory roku | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Czas wolny i rozrywka, słownictwo dot. filmów, książek, muzyki, sportu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Czas wolny i rozrywka, słownictwo dot. filmów, książek, muzyki, sportu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Opisywanie pomieszczeń w domu, mebli, codziennych aktywności w domu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Płachta-Adamek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały edukacyjne (mapy myśli, inteligentne notatki, dostęp do aplikacji Quizlet), indywidualne konwersacje
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestników i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do grupy. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestników wiedzy z języka angielskiego na poziomie A1 wg CEFR. Aby uczestniczyć w zajęciach online, konieczne jest udzielenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań z trenerem w celu rozliczenia usługi z Operatorem.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Kurs obejmuje 24 godziny dydaktyczne, czyli 18 godzin zegarowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi