Kurs języka angielskiego na poziomie B1/B1+
Kurs języka angielskiego na poziomie B1/B1+
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową kursu stanowią:
● przedsiębiorcy i pracownicy firm o globalnym zasięgu;
● członkowie kadry zarządzającej, którzy m.in. uczestniczą w międzynarodowych spotkaniach, negocjacjach czy konferencjach;
● pracownicy działów sprzedaży i marketingu, w szczególności zajmujący się pozyskiwaniem nowych rynków i obsługą klientów zagranicznych;
● pracownicy działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi;
● pracownicy, którzy wchodzą do międzynarodowego środowiska pracy i muszą szybko podnieść swoje umiejętności językowe;
● pracownicy działów HR i rekrutacji zajmujący się międzynarodowym zatrudnieniem i kontaktami z zagranicznymi kandydatami;
● właściciele firm, którzy planują ekspansję i potrzebują kursów językowych dla siebie i swoich zespołów, aby skutecznie wejść na rynek zagraniczny;
● osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy;
● osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi51
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie B1/B1+” przygotowuje do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz skutecznie komunikuje się w języku angielskim na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację i wyraża swoje przypuszczenia na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na zadany temat i przedstawia swoją argumentację w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wady i zalety różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Czyta ze zrozumieniem zdania i teksty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania do tekstu - ogólne i szczegółowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy słowa i zdania z języka angielskiego na język polski i z języka angielskiego na język angielski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zadawanie pytań we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• zadawanie pytań przy użyciu wyrażeń typu „do you think”
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia z dzieciny polityki i finansów
- opowiadanie o umiejętnościach i zawodzie
- mówić o rzeczach, na które można lub nie można sobie pozwolić (czasownik „afford”)
- mówienie o zaletach i wadach czegoś
- odwoływać spotkania z krótkim wyprzedzeniem – praktyka pisemna i ustna
- dialog na stacji kolejowej
- rzucanie wyzwanie
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- wyrażenie “have something done”
- wyrażenia “be/get/become used to doing” – rozróżnianie I właściwe używanie w praktyce
- często mylone czasowniki: say, tell, speak, talk
- często mylone pary czasowników: come/go, bring/take
- wyrażenie „would rather”
- stopniowanie przymiotników - powtórka
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- opisywanie wyglądu i charakteru ludzi
- opisywanie swoich obowiązków
- udzielanie wskazówek i porad
- jak zmusić kogoś do zrobienia czegoś - dialogi
- jak krytykować, grozić, ignorować i wątpić w języku angielskim
- dyskusja na tematy związane ze sportem
- mówienie o swoich nawykach i rzeczach, które ma się w zwyczaju robić
- dopytywanie się o rzeczy, pytanie o szczegóły
- mówienie o ćwiczeniach
- rozróżnianie i używanie w praktyce czasowników say/talk/speak/tell/bring/take/come/go
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „regret” z bezpokolicznikiem i imiesłowem czynnym – różnica w znaczeniu
- wyrażenie „unless”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą czasów „present simple” i „present continuous” oraz konstrukcji „be going to”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą: future simple, future continuous
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- znaczenie wymowy i fonetyki
- jak wymawiać różne dźwięki i odczytywać różne symbole fonetyczne
- jak rozróżniać znaczenia dosłowne i przenośne
- kiedy pewność siebie jest ważna – dyskusja i praca pisemna
- mówienie o niepokojach i nastrojach
- jak zawrzeć lub zamknąć umowę w języku angielskim
- mówienie o uczuciach
- opisywanie swoich kompetencje
- mówienie o uczuciach
- wyrażanie żal
- mówienie o przyszłości i planach na przyszłość
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• strona bierna we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• rodzajnik nieokreślony a/an
• rodzajnik określony “the”
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o rzeczach w gospodarstwie domowym
- słownictwo i wyrażenia z zakresu segregacji śmieci
- ćwiczymy wymowę
- wiele sposobów używania rodzajników określonych i nieokreślonych
- używanie strony biernej w praktyce
- opisywanie typy domów
- opisywanie wzory
- słownictwo i wyrażenia z zakresu dóbr luksusowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,31 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julia Mól
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana w oparciu o podręcznik metody Direct
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy VAT (cena netto=brutto)
W przypadku usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, szkolenie może być rejestrowane w formie rzut ekranu lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
W usłudze szkoleniowej jednostka dydaktyczna wynosi 45 minut intensywnej nauki z lektorem w oparciu o specjalnie opracowany program do metody bezpośredniej.
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do komputera z internetem. Zajęcia online realizowane na platformie Teams.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi