Efektywne zarządzanie - szkolenie podstawowe Kierunek Rozwój
Efektywne zarządzanie - szkolenie podstawowe Kierunek Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób zarządzających zasobami ludzkimi - menedżerów, kierowników, liderów oraz wszystkie osoby aspirujące do tego typu ról.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do pracy z trudnymi klientami, co przyczyni się do zwiększenia efektywności i wydajności pracy, lepszego zrozumienia potrzeb klientów oraz zwiększenia zadowolenia klientów i lojalności wobec firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki negocjacyjne | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia związane z negocjacjami biznesowymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje założenia dotyczące prowadzenia negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady i reguły negocjacji biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie aktywnego słuchania i jasnego wyrażania myśli | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Zarządza emocjami w trakcie rozmowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje metody rozwiązywania konfliktów | Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła konfliktów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Radzi sobie z trudnymi klientami i sytuacjami konfliktowymi w sposób profesjonalny | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki zarządzania stresem | Kryteria weryfikacji Opisuje metody radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach negocjacyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki relaksacyjne i zarządzania własnymi emocjami | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki negocjacyjne | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulacje negocjacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje indywidualny plan działania do wykorzystania w codziennej pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do negocjacji i pracy z trudnym klientem
Rola empatii w negocjacjach i jak ją wykorzystać w pracy z trudnym klientem
Techniki asertywności w negocjacjach i jak je zastosować w pracy z trudnym klientem
Analiza stylów negocjacyjnych i jak je rozpoznać u siebie i u klientów
Jak przygotować się do negocjacji i jakie pytania zadawać, aby lepiej zrozumieć perspektywę klienta
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami w negocjacjach i w pracy z trudnym klientem
Negocjacje z klientami na poziomie strategicznym i operacyjnym
Jakie czynniki wpływają na negocjacje i jak je wykorzystać w pracy z trudnym klientem
Techniki rozwiązywania konfl iktów w trakcie negocjacji i w pracy z trudnym klientem
Jak prowadzić negocjacje z wieloma stronami i jakie są związane z tym wyzwania
Jakie techniki można stosować, aby rozwiązać problemy w trudnej sytuacji negocjacyjnej
Zastosowanie negocjacji w procesie sprzedaży i jak radzić sobie z trudnymi klientami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Moduł 1 | Prowadzący Michał Laskosz | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Laskosz
Od 2010 roku w branży szkoleniowej. Swoją pracę ze szkoleniami rozpoczął od szkoleń działu sprzedaży w firmach. Niezwykle komunikatywny i zaangażowany trener. Cechuje go duża wiedza z tematów szkoleń takich jak:
- radzenie sobie ze stresem
-nowoczesna motywacja
-sprzedaż i negocjacje
-systemy prezentacji w biznesie
-organizacja i zarządzanie pracą zdalną
-tworzenie rozwiązań chmurowych
Trener z bogatym zakresem szkoleniowym opartym o praktyczne doświadczenia. Swój warsztat trenerski poznawał i udoskonalał u takich czołowych trenerów i wykładowców w kraju i zagranicą. Absolwent ekonomi w Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Certyfikowany egzaminator VCC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.
Każdy uczestnik ostrzymuje bogato ilustrowany skrypt.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników, którzy pracują w sektorze beauty.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 22 godziny dydaktycznych.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych (45 minut).
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną: Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Opinie kursantów oraz ich prace można zobaczyć : https://www.facebook.com/ANGEL-SKIN-Akademia-Szkoleniowa-z-Medycyny-Estetycznej-1316320058537081
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi.
Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+,Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.