Zielony Social Media: Tworzenie profesjonalnych treści wideo do social mediów Instagram/Tiktok/Youtube - Budowanie marki osobistej
Zielony Social Media: Tworzenie profesjonalnych treści wideo do social mediów Instagram/Tiktok/Youtube - Budowanie marki osobistej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy chcą rozwijać swoje umiejętności i kompetencje zawodowe oraz cyfrowe, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki. Obejmuje ono obszary komunikacji, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane pracą w sektorze zielonej gospodarki, pracownicy firm ekologicznych i branż związanych ze zrównoważonym rozwojem, specjaliści ds. CSR, osoby zaangażowane w edukację ekologiczną oraz te, które planują otworzyć własną działalność w tej dziedzinie. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, niezbędne do efektywnego promowania ekologicznych produktów i inicjatyw.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących lub uczących się na tere
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji27-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuję do samodzielnego tworzenia profesjonalnych treści wideo, zgodnych z obecnymi standardami. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat skutecznego budowania marki osobistej w mediach społecznościowych, wykorzystując wideomarketing, tworzenia treści oraz rozwijania zielonych kompetencji. Nabyte umiejętności pozwolą im wspierać zieloną gospodarkę, przyczyniając się do tworzenia ekologicznych miejsc pracy i promowania zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pracować ze storybordem podczas tworzenia filmu reklamowego- wykorzystywać swiatło z lamp filmowych podczas pracy komercyjnej | Kryteria weryfikacji Tworzy storyboard filmu reklamowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się ustawić kamerę oraz światło na poziomie zaawansowanym do odpowiedniej scenerii wykorzystaniem kompetencji zielonych w zielonych miejscach pracy. | Kryteria weryfikacji Ustawia parametry kameryProjektuje światło danej scenerii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się nagrać profesjonalny film przy pomocy telefonu/aparatu/kamery | Kryteria weryfikacji Ustawia odpowiednie parametry kamery w celu uzyskania porządanego efektu | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się pracować z mikrofonami | Kryteria weryfikacji Rozróżnia mikrofony, Dobiera odpowiedni mikrofon do warunków | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się wykonać film reklamowy znając zasady oraz wymagania rynku komercyjnego | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady tworzenia filmu komercyjnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się nagrać lektora, dobrać muzykę | Kryteria weryfikacji Nagrywa dzwięk lektoraDokonuje postprodukcji dzwięku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje znaczenie komunikacji interpersonalnej, prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy, rozwiązuje problemy związane z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych I zielonych w zielonych miejscach pracy. | Kryteria weryfikacji Dysponuje dostępem do zasobów i ośrodków świadczących doradztwo techniczne oraz umożliwiających zdobycie praktycznego doświadczenia w rozwiązywaniu wyzwań związanych z funkcjonowaniem zielonych miejsc pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się utworzyć kanał na YT | Kryteria weryfikacji Projektuje treści wizualne, które mogą propagować ekologiczne produkty i zielone inicjatywy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się komunikować się z innymi członkami uczestniczącymi na planie filmowym, w celu optymalizowania procesów powodując mniejsze zużycie energii. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią moc lamp oraz parametry wykorzystywanych akumulatorów na planie filmowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Omówienie kluczowych kompetencji zielonych i cyfrowych podczas tworzenia treści wideo w celu budowania social mediów oraz marki osobistej.
DZIEŃ 1
- Program oparty na realnym doświadczeniu z klientem.
- Typowe rozmowy z klientem, wycena projektów.
- Praca w grupach.
- Przygotowanie planu- preprodukcja.
- Praca oparta na przykładzie filmu komercyjnego. Scenariusz. Punkt kluczowy. Praca indywidualna.
- Przygotowanie koncepcji a następnie scenariusza do 3 projektów: filmu korpo, filmu w formacie wertykalnym i reklamy stylu lifestyle. (Wstępnie) Dokumentacja - wizja lokalna i notatki z niej.
- Dobudzetowanie- zwrotna informacja do klienta po dokumentacji.
- Negocjacje, komunikacja i współpraca jako najważniejsze z kompetencji cyfrowych i zielonych kompetencji w zielonych organizacjach.
DZIEŃ 2
- Praca z kamerą/aparatem/telefonem
- Realizacja 2 nagrań w studio -Minimalizacja zużycia zasobów energetycznych
- Praca ze światłem mikrofonami i wyslanianiem światła dziennego oraz korzystanie tylko z niego. w celu ograniczenia zużycia energii
- Współpraca z klientem na planie.
- Demonstracja ujeć
- Digitalizacja i organizacja montażu.
- Postprodukcja. Nagranie lektora, dobór muzyki, ukladka. Koloryzacja i eksport.
Uruchomienie kanały Youtube
- Podsumowanie- Omówienie kluczowych kompetencji cyfrowych i zielonych wspierających zrównoważony rozwój
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych w kontekście promowania zielonej gospodarki.
- Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem zasad wideomarketingu.
- Tworzenie treści oraz materiałów wizualnych wspierających ideę ekologii i zrównoważonego rozwoju.
- Świadomość ekologiczna i szacunek dla środowiska naturalnego.
- Zbieranie, przechowywanie i analiza danych dotyczących efektywności energetycznej, redukcji odpadów i ograniczania emisji gazów cieplarnianych.
- Wdrażanie strategii zwiększających efektywność energetyczną.
- Redukcja, zarządzanie i optymalizacja procesów związanych z odpadami.
- Planowanie działań i ocena efektywności pracowniczej w kontekście zrównoważonego rozwoju.
- Umiejętność pracy w zespole z naciskiem na ekologiczne cele i wartości.
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne niezbędne w promowaniu zielonych idei.
- Planowanie oparte na logicznym myśleniu i zrównoważonych zasadach zarządzania.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Uczestnicy będą mieć do dyspozycji w pełni wyposażone studio wideofilmowe oraz podcastowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Szkolenie | Prowadzący Paweł Wojtasiński | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Szkolenie | Prowadzący Paweł Wojtasiński | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Wojtasiński
Wordpress, Getresponse, Chatfuel, SEO
Pakiet Adobe: Illustrator, Photoshop, Indesign, Premiere Pro, Lightroom, Acrobat DC
Copywrting, Google Adwords, Analytics, Facebook
Fotografia - produktowa, portretowa, architektury
Postprodukcja, grafika zdjęć
Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek. Obsługa w zakresie wizerunku. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Od 2014 roku współzałożyciel studia kreatywnego/fotograficznego K8 w Gliwicach, gdzie zajmuje się dbaniem i kreowaniem wizerunku klientów. Ponadto jest odpowiedzialny za postprodukcję fotografii, reklamę w Internecie i graficzne aspekty.
Magister - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, specjalizacja Zarządzenie
Licencjat - Politechnika Śląska w Gliwicach, specjalizacja Socjologia
Doświadczenie w świadczeniu usług doradczych na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, osób indywidualnych w zakresie budowania wizerunku, kreowania własnej marki, tworzenia strategii marketingowej, reklamy, fotografii wizerunkowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja w formie pdf
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi