Szkolenie - Stres w sprzedaży
Szkolenie - Stres w sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest pracownikom i właścicielom firm działających w branży finansowo - ubezpieczeniowej. Osobom, którym zależy na psychicznej odporności, rozumiejących swoje mocne strony, zaangażowanych, z poczuciem sensu wykonywanej pracy. Dla osób chcących zdobyć umiejętność do radzenia sobie z wyzwaniami, presją i trudnościami związanymi ze sprzedażą towarów i usług.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji24-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie to pokazuje, że stres w sprzedaży jest nieodłącznym elementem pracy sprzedawcy towarów i usług. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak wysokie cele sprzedażowe, trudni klienci, długie godziny pracy czy obawy finansowe. Szkolenie nauczy uczestników jak radzić sobie z tymi elementami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje pojęcia presji i podstawy radzenia sobie ze stresem w sprzedaży | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje pojęcia presji i podstawy radzenia sobie ze stresem w sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje możliwe reakcje na presję i jej wpływ na styl pracy sprzedawcy oraz jego efektywność | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje możliwe reakcje na presję i jej wpływ na styl pracy sprzedawcy oraz jego efektywność | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje sposoby budowania odporności psychicznej w warunkach presji oraz akceptacji porażki w sprzedaży | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje w praktyce sposoby budowania odporności psychicznej w warunkach presji oraz akceptuje porażki w sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje stres zawodowy sprzedawców i handlowców | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje stres zawodowy sprzedawców i handlowców | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje metody radzenia sobie ze stresem w sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest pracownikom i właścicielom firm działających w branży finansowo - ubezpieczeniowej. Osobom, którym zależy na psychicznej odporności, rozumiejących swoje mocne strony, zaangażowanych, z poczuciem sensu wykonywanej pracy. Dla osób chcących zdobyć umiejętność do radzenia sobie z wyzwaniami, presją i trudnościami związanymi ze sprzedażą towarów i usług.
Szkolenie to pokazuje, że stres w sprzedaży jest nieodłącznym elementem pracy sprzedawcy towarów i usług. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak wysokie cele sprzedażowe, trudni klienci, długie godziny pracy czy obawy finansowe. Szkolenie nauczy uczestników jak radzić sobie z tymi elementami.
PROGRAM:
1. Zrozumienie presji i podstawy radzenia sobie ze stresem w sprzedaży
2.Reakcje na presję i jej wpływ na styl pracy sprzedawcy oraz jego efektywność
3. Budowanie odporności psychicznej w warunkach presji oraz akceptacja porażki w sprzedaży
4. Stres zawodowy sprzedawców i handlowców
5.Metody radzenia sobie ze stresem w sprzedaży
6.Podsumowanie szkolenia
7.Walidacja usługi
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, łącznie 5,25 godzin dydaktycznych , w tym jest 2,45 teorii i 2,8 praktyki (przerwy wliczone są do praktyki).
Przerwy wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Zrozumienie presji i podstawy radzenia sobie ze stresem w sprzedaży, wykład, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Reakcje na presję i jej wpływ na styl pracy sprzedawcy oraz jego efektywność, wykład, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Reakcje na presję i jej wpływ na styl pracy sprzedawcy oraz jego efektywność, praktyka, ćwiczenia | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Budowanie odporności psychicznej w warunkach presji oraz akceptacja porażki w sprzedaży, wykład, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Akceptacja porażki w sprzedaży, praktyka, ćwiczenia | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 przerwa | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Stres zawodowy sprzedawców i handlowców, wykład, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Stres zawodowy sprzedawców i handlowców, ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Metody radzenia sobie ze stresem w sprzedaży, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Metody radzenia sobie ze stresem w sprzedaży, praca własna uczestników | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Podsumowanie szkolenia, teoria | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja usługi, praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto92,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kinga Chilińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom:
- dostęp do materiałów szkoleniowych i ćwiczeń udostępnianych w formie skryptu pdf.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie realizowane w godzinach dydaktycznych. By uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia wymagane jest o minimum80%frekwencji na zajęciach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
b) Wymagania techniczne, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji GoogleChrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania. Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik, by odtwarzać dźwięk i obraz wideo: 512 kbps + 1 Mbps
d) Uczestnik nie musi zakładać konta na Click Meeting, ani ściągać oprogramowania na komputer
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu - do czasu zakończenia szkolenia w danym dniu.