AI w marketingu i sprzedaży
Możliwość dofinansowania
AI w marketingu i sprzedaży
Numer usługi 2025/03/31/178714/2659335
1 463,70 PLN
brutto
1 190,00 PLNnetto
243,95 PLNbrutto/h
198,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do właścicieli firm, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i sprzedaży oraz wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak włączyć AI w swoje procesy biznesowe, aby zwiększyć efektywność i przewagę konkurencyjną. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat dostępnych, niedrogich lub darmowych narzędzi AI oraz nauczą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą mu skutecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję w codziennych działaniach marketingowych i sprzedażowych.Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił samodzielnie wdrażać i optymalizować procesy marketingowe oraz sprzedażowe za pomocą narzędzi AI, co przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie efektywności działań w jego firmie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystanie narzędzi AI do automatyzacji marketingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać i opisać co najmniej trzy narzędzia AI wspierające automatyzację marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi samodzielnie generować teksty marketingowe (np. posty na social media, e-mail marketing) za pomocą narzędzi AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzenie skutecznych promptów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi formułować jasne i precyzyjnych prompty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Praktyczne wdrożenie AI w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać konkretne procesy marketingowe lub sprzedażowe w swojej firmie, które można usprawnić za pomocą AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, po szkoleniu uczestnik otrzymuje dokument zawierający opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, po szkoleniu zostaje przekazana informacja, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Wstęp
- Anatomia dobrego promptu – jak instruować narzędzia AI, by uzyskać pożądane wyniki
- Przegląd możliwości wykorzystania AI w marketingu i sprzedaży – nad czym będziemy pracować podczas dzisiejszego szkolenia
- ChatGPT, Claude, Gemini… które narzędzia sprawdzają się najlepiej do jakich zadań?
AI w sprzedaży
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję przy tworzeniu ofert handlowych?
- Jak wykorzystać AI do analizy rozmów i spotkań handlowych?
- Jak z pomocą AI szkolić handlowców z technik sprzedażowych?
- Jak z pomocą AI prowadzić onboarding handlowca i uczyć naszych procesów sprzedażowych?
- Budowanie baz potencjalnych klientów z pomocą AI,
- Tworzenie treści wiadomości sprzedażowych i cold mailingów z pomocą AI
AI w marketingu
- Generowanie pomysłów na artykuły i treści w social media z pomocą AI - szablony skutecznych promptów,
- Jak „zmusić” AI do tworzenia treści na social media i stronę internetową w konkretnym stylu,
- Jak tworzyć treści w social media na podstawie własnych materiałów i zewnętrznych stron internetowych?
- Jak z pomocą AI przeprowadzić badania fokusowe i dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej,
- Pozycjonowanie strony z pomocą AI - gotowe prompty i szablon procesu – od pomysłu do skończonego tekstu – na tworzenie artykułów przyjaznych SEO z pomocą kilku narzędzi AI (i nie tylko!)
- Narzędzia usprawniające prace z treściami – skracanie, redagowanie, transkrypcje, montaż, itd
AI w zarządzaniu
- Jak z pomocą AI rozwinąć kompetencje liderskie i managerskie,
- Jak udoskonalić onboarding w firmie z pomocą AI,
- Tworzenie, spisywanie i wizualizowanie procedur z AI
- Jak tworzyć szablony zarządzania projektami i rozpisywać projekty na zadania
Analityka z AI
- Jak wyciągać wnioski z kampanii marketingowych z pomocą AI i raportów Google Analytics oraz narzędzi reklamowych,
- Ocena i analiza procesów sprzedażowych z pomocą AI
- Gotowe prompty analityczne
Narzędzia AI, których naprawdę warto używać
- Błyskawiczne transkrypcje i podsumowania spotkań wraz z AI
- Od konwersji plików po robienie prezentacji-proste triki w znanych LLM przyspieszające codzienną pracę
- Z jakich narzędzi do tworzenia grafik warto korzystać? Jak zbudować prompt i korzystać z narzędzi, by uzyskać/odzwierciedlić konkretny styl graficzny,
- Polecane narzędzia AI do wideo – od shortsów w social media po tworzenie promocyjnych filmów i montaż
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wstęp | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 AI w sprzedaży | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 AI w marketingu | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 AI w zarządzaniu | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Analityka z AI | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Narzędzia AI, których naprawdę warto używać | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 463,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto243,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto198,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Jabłoński
Jestem przedsiębiorcą, konsultantem i edukatorem. Założyłem i prowadzę firmę doradczo-szkoleniową Suasio oraz agencję marketingową digitalk. Prowadzę szkolenia, doradzam i realizuję kampanie dla firm i instytucji. Na sali szkoleniowej spędziłem już ponad 6 tysięcy godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu otrzymasz:
- certyfikat ukończenia kursu
- materiały po szkoleniu w formie prezentacji
- dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, dostępnej tylko dla uczestników szkoleń, gdzie zawsze będzie można konsultować swoje działania
Adres
Adres
ul. Tytusa Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
woj. mazowieckie
Należy podejść do recepcji w budynku. Dalej zostaniecie pokierowani na odpowiednie piętro i salę szkoleniową.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Kubasiewicz
E-mail
kontakt@digitalk.pl
Telefon
(+48) 601 304 784