Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością AS9100D w małym przedsiębiorstwie.
Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością AS9100D w małym przedsiębiorstwie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do przedsiębiorstw, które chcą wdrożyć System Zarządzania Jakością wg AS9100
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi146
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest doradztwo, wsparcie oraz pomoc przedsiębiorstwu podczas wdrażania SZJ AS9100 wewnątrz Organizacji, a także pozytywne przejście procesu certyfikacji skutkującego otrzymaniem Certyfikatu AS9100.Efekty realizacji usługi:
1. Usługobiorca zostaje wpisany do bazy OASIS i spełnia wymagania Klientów z branży lotniczej.
2. Wzrost wydajności procesów głównych w przedsiębiorstwie Usługobiorcy.
3. Usługobiorca posiada określoną strukturę organizacyjną.
4. Usługobiorca w praktyce realizuje swoje cele jakości i politykę jakości.
5. Wzrost jakości wyrobów i usług oferowanych przez Usługobiorcę
6. Wzrost zadowolenia odbiorców końcowych.
7. Uzyskanie certyfikatu AS9100 przez przedsiębiorstwo (certyfikacja dokonywana jest przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą - nie objęte zakresem usługi).
Efekt usługi
Efektem realizacji usługi jest opracowana kompletna dokumentacja przygotowująca przedsiębiorstwo do przystąpienia do procesu certyfikacji przez niezależną jednostkę certyfikującą.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi jest utworzenie kompletnej dokumentacji, a następnie przeprowadzenie audytu wewnętrznego sprawdzającego stopień zgodności z wdrażanym standardem.
Program
Program
ZAKRES PRAC:
Tworzenie dokumentacji:
- Opracowanie Polityki jakości
- Opracowanie Księgi jakości
- Opracowanie zestawu procedur Systemu Zarządzania Jakością
- Opracowanie formularzy Systemu Zarządzanie Jakością
- Opracowanie innych niezbędnych dokumentów SZJ
Prace u Usługobiorcy:
- Spotkanie otwierające certyfikację SZJ
- Analiza sposobu funkcjonowania Organizacji
- Analiza i weryfikacja dokumentacji
- Planowanie działań wdrożeniowych procesów SZJ do realizacji przez Usługobiorcę
- Częste wizyty w siedzibie Organizacji weryfikujące stan wdrożenia
- Opiniowanie wyników wdrożenia
- Rozmowy z pracownikami
- Konsultacje
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z wymagań normy AS9100
- Zbieranie danych do zmian w opracowanym SZJ
- Przygotowanie Pełnomocnika ds. SZJ wskazanego przez Usługobiorcę do audytu certyfikacyjnego
- Wykonanie działań korygujących po audytach certyfikacyjnych
- Doradztwo w zakresie wyboru jednostki certyfikującej.
Przeprowadzenie audytów wewnętrznych u Usługobiorcy:
- Audyt wstępny
- Audyt na okoliczność wdrożenia
Uczestnictwo w audytach:
- Audyt certyfikacyjny - strony 1
- Audyt certyfikacyjny - strony 2
https://rndaero.com
Warunki cenowe:
Ostateczną cenę realizacji usługi determinują dwa czynniki:
- Wielkość Organizacji (w szczególności ilość realizowanych procesów),
- Stopień zorganizowania przedsiębiorstwa
Podana cena (18 000zł) dotyczy małego przedsiębiorstwa z 2-3 procesami głównymi oraz wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001.
Wraz ze wzrostem ilości procesów w Organizacji oraz zwiększonymi wymaganiami związanymi z integracją SZJ wzrasta ostateczna cena realizacji usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto22 140,00 PLN
- Koszt usługi netto18 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto151,64 PLN
- Koszt godziny netto123,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Mróz
Karol Urban
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Dośiadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymgań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przedsiębiorstwo otrzymuje opracowaną dokumentację, która dostosowana jest bezpośrednio do profilu Organizacji.
Informacje dodatkowe
Usługa nie obejmuje kosztów certyfikacji. (Doradzimy w zakresie wyboru odpowiedniej jednostki certyfikującej)
Warunki cenowe:
Ostateczną cenę realizacji usługi determinują dwa czynniki:
- Wielkość Organizacji (w szczególności ilość realizowanych procesów),
- Stopień zorganizowania przedsiębiorstwa
Wraz ze wzrostem ilości procesów w Organizacji oraz zwiększonymi wymaganiami związanymi z integracją SZJ wzrasta ostateczna cena realizacji usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi