JAK SKLEP "EKO" MOŻE OSIĄGNĄĆ SUKCES FINANSOWY DZIĘKI TRENDOWYM PRODUKTOM KONOPNYM
JAK SKLEP "EKO" MOŻE OSIĄGNĄĆ SUKCES FINANSOWY DZIĘKI TRENDOWYM PRODUKTOM KONOPNYM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób o różnym poziomie doświadczenia i wiedzy, ale z silnym zainteresowaniem ekologią, produktami konopnymi oraz prowadzeniem biznesu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Zapraszam :
- Właścicieli sklepów eko i ich pracowników chcących poszerzyć swoją ofertę o trendy produktów konopnycha także swoją wiedzę aby lepiej obsługiwać klientów i udzielać im rzetelnych informacji.
- Posiadaczy sklepów zielarskich lub zdrowej żywności zainteresowanych wprowadzeniem produktów konopnych do swojej oferty.
- Przedsiębiorców z sektora konopnego - osoby prowadzące plantacje konopi lub firmy produkujące różnorodne produkty konopne, zainteresowane rozszerzeniem swojej bazy klientów poprzez sprzedaż w sklepach eko.
- Konsultantów i specjalistów branżowych - Doradcy ds. ekologii i zrównoważonego rozwoju, Specjaliści od marketingu i sprzedaży
- Osób zainteresowanych biznesem w branży konopnej - osoby planujące założenie własnego sklepu eko lub firmy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "JAK SKLEP "EKO" MOŻE OSIĄGNĄĆ SUKCES FINANSOWY DZIĘKI TRENDOWYM PRODUKTOM KONOPNYM" przygotowuje do zwiększenia wiedzy i umiejętności w zakresie promocji, sprzedaży i obsługi klienta w kontekście produktów konopnych, aby maksymalizować zyski sklepu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznaje świadomość znaczenia produktów konopnych w kontekście rynku ekologicznego oraz ich roli w zrównoważonym rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, dlaczego produkty konopne są uważane za istotne dla rynku ekologicznego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści ekologiczne wynikające z uprawy konopi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia trendy sprzedaży produktów konopnych na rynku polskim i zagranicznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje czynniki wpływające na popularność produktów konopnych by zrozumieć trend wzrostowy sprzedaży tych produktów na rynku. | Kryteria weryfikacji Wymienia główne czynniki wpływające na rosnącą popularność produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Odczytuje statystyki i dane dotyczące wzrostu sprzedaży produktów konopnych w ostatnich latach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Porównuje trendy sprzedaży produktów konopnych uwzględniając różne czynniki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje główne korzyści zdrowotne produktów konopnych oraz umiejętność przekazania informacji klientom. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia korzyści zdrowotne wynikające ze spożycia produktów konopnych, takie jak redukcja stresu, łagodzenie bólu, poprawa snu itp. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przedstawia dowody naukowe i badania potwierdzające te korzyści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różne zastosowania produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje zastosowania produktów konopnych w celu doradzania klientom w wyborze odpowiednich produktów. | Kryteria weryfikacji Wymienia różne formy produktów konopnych dostępnych w sklepie oraz ich zastosowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady produktów z każdej kategorii, takie jak suplementy diety, kosmetyki, produkty spożywcze itp., oraz ich cechy charakterystyczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Omawia różnice między poszczególnymi formami produktów konopnych oraz doradza klientom w wyborze odpowiedniej formy produktu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne motywacje konsumentów do korzystania z produktów konopnych. | Kryteria weryfikacji Wymienia główne powody, dla których konsumenci sięgają po produkty konopne, takie jak poprawa zdrowia, redukcja stresu, wsparcie dla środowiska itp. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jakie potrzeby i preferencje klientów mogą być zaspokajane przez produkty konopne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wyraża główne korzyści zdrowotne produktów konopnych oraz przekazuje te informacje klientom. | Kryteria weryfikacji Omawia różne korzyści zdrowotne wynikające z spożywania produktów konopnych, takie jak redukcja stresu, łagodzenie bólu, poprawa snu itp. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przedstawia dowody naukowe i badania potwierdzające te korzyści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różne zastosowania produktów konopnych, takie jak suplementy diety, kosmetyki, produkty spożywcze itp. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Omawia różne formy i sposoby spożycia produktów konopnych oraz ich zastosowania. | Kryteria weryfikacji Przedstawia różne formy produktów konopnych dostępnych w sklepie oraz ich cechy charakterystyczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowania poszczególnych form produktów konopnych, takie jak olejki, kapsułki, susz,... | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje różnice między CBD a THC oraz ich wpływ na organizm człowieka. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice między CBD a THC, włączając w to ich właściwości, mechanizmy działania oraz potencjalne efekty uboczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania dotyczące wpływu CBD i THC na organizm, uwzględniając korzyści zdrowotne i ewentualne ryzyka związane z ich stosowaniem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje korzyści zdrowotne CBD oraz jego zastosowania. | Kryteria weryfikacji Wymienia główne korzyści zdrowotne CBD, takie jak łagodzenie bólu, redukcja stresu, poprawa snu, a także jego potencjalne zastosowania terapeutyczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady badań naukowych potwierdzających skuteczność CBD w leczeniu różnych schorzeń i dolegliwości zdrowotnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje regulacje prawne stosowania CBD i THC. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice w legalności stosowania CBD i THC w różnych krajach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Znajduje i odczytuje obowiązujące regulacje prawne dotyczące produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętność przekazywania zdobytej wiedzy klientom oraz udzielania im informacji na temat produktów konopnych. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia jasno i zrozumiale klientom różnice między CBD a THC oraz ich korzyści zdrowotne i zastosowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania klientów dotyczące CBD i THC oraz udziela im fachowej porady dotyczącej stosowania produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Obsługiwanie klienta i zarządzanie wątpliwościami. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia profesjonalne podejście w odpowiadaniu na pytania klientów dotyczące produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje cechy profesjonalnego podejścia w obsłudze klienta, włączając w to jasność, rzetelność i empatię w udzielaniu odpowiedzi na pytania klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie posiadania wiedzy na temat produktów konopnych w kontekście udzielania odpowiedzi na pytania klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z ewentualnymi obawami lub mitami na temat produktów konopnych. | Kryteria weryfikacji Planuje strategie radzenia sobie z najczęstszymi obawami i mitami dotyczącymi produktów konopnych, wykorzystując rzetelne informacje i badania naukowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Organizuje wskazówki dotyczące komunikacji z klientem w sposób otwarty i empatyczny w celu rozwiania wątpliwości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje znaczenie budowania zaufania i dbania o doświadczenie klienta w kontekście sprzedaży produktów konopnych. | Kryteria weryfikacji Planuje strategie budowania zaufania poprzez uczciwość, transparentność i gotowość do udzielenia pomocy klientom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Ocenia znaczenie profesjonalizmu, empatii i zrozumienia w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta podczas obsługi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje skuteczne techniki sprzedaży produktów konopnych | Kryteria weryfikacji Rozróżnia skuteczne techniki sprzedaży stosowane w kontekście produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe techniki sprzedaży, takie jak budowanie zaufania, prezentacja produktu i zamykanie sprzedaży, a także wyjaśnia ich zastosowanie w kontekście produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice między technikami sprzedaży, wyjaśniając, które są najbardziej odpowiednie dla sprzedaży produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje prezentacje, promocje i rekomendacje produktów konopnych w kontekście skutecznej sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Ocenia znaczenie estetyki, informacji i funkcjonalności w prezentacji produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Omawia strategie promocyjne takie jak rabaty, promocje i programy lojalnościowe, dostosowane do produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia i monitoruje, znaczenie udzielania rekomendacji produktów konopnych na podstawie potrzeb i preferencji klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki sprzedaży podczas ćwiczeń. | Kryteria weryfikacji Podejmuje dialog z klientem uwzględniając różne aspekty sprzedaży produktów konopnych, takie jak radzenie sobie z obawami klientów i przedstawianie korzyści zdrowotnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia strategie marketingowe skierowane na promowanie produktów konopnych. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne strategie marketingowe stosowane w promocji produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe cechy i zalety każdej strategii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby dostosowywania strategii do specyfiki produktów konopnych i potrzeb klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie strategie w praktyce w zależności od celów marketingowych, profilu klienta i warunków rynkowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje media społecznościowe, reklamy online, kampanie e-mailowe itp. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne kanały i narzędzia marketingowe wykorzystywane w promocji produktów konopnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Opisuje cechy i funkcje poszczególnych narzędzi oraz ich potencjał w zasięgu i zaangażowaniu klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dlaczego wybrane kanały i narzędzia są odpowiednie dla konkretnego sklepu Eko oferującego produkty konopne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Poznaje potrzebę strategii utrzymania zainteresowania klientów produktami konopnymi na dłuższą metę. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różne strategie utrzymania zainteresowania klientów na dłuższą metę, takie jak innowacje produktowe, działania marketingowe czy programy lojalnościowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady działań podejmowanych przez sklepy eko w celu utrzymania zainteresowania klientów produktami konopnymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści płynące z posiadania personelu dobrze zaznajomionego z produktami konopnymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program dwudniowego szkolenia :
JAK SKLEP "EKO" MOŻE OSIĄGNĄĆ SUKCES FINANSOWY DZIĘKI TRENDOWYM PRODUKTOM KONOPNYM
Sesja 1: Wprowadzenie do produktów konopnych
- Wprowadzenie do trendu produktów konopnych
- Omówienie popularności i trendu wzrostowego produktów konopnych na rynku eko.
- Przedstawienie korzyści zdrowotnych, ekologicznych i zastosowań produktów konopnych.
- Produkty konopne dostępne w sklepie
- Przegląd gamy produktów konopnych oferowanych przez sklep.
- Omówienie różnych form i sposobów spożycia, takich jak olejki, kosmetyki, suplementy itp.
Sesja 2: Edukacja dotycząca CBD i THC oraz obsługa klienta
- Edukacja dotycząca CBD i THC
- Wyjaśnienie różnicy między CBD a THC.
- Omówienie korzyści zdrowotnych i zastosowań obu związków.
- Przedstawienie aktualnych badań i trendów w dziedzinie CBD.
- Obsługa klienta i zarządzanie wątpliwościami
- Jak profesjonalnie odpowiadać na pytania klientów dotyczące produktów konopnych.
- Praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z ewentualnymi obawami lub mitami na temat produktów konopnych.
- Dbanie o doświadczenie klienta i budowanie zaufania.
Sesja 3: Sztuka sprzedaży i marketing
- Sztuka sprzedaży produktów konopnych
- Omówienie skutecznych technik sprzedaży produktów konopnych.
- Praktyczne wskazówki dotyczące prezentacji, promocji i rekomendacji produktów konopnych.
- Roleplay: Ćwiczenia na podstawie scenariuszy sprzedaży produktów konopnych.
- Marketing i promocja
- Omówienie strategii marketingowych skierowanych na promowanie produktów konopnych.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych, reklam online, kampanii e-mailowych itp.
- Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści reklamowych i promocyjnych.
Sesja 4: Działania długofalowe i podsumowanie
- Działania długofalowe
- Jak utrzymać zainteresowanie klientów produktami konopnymi na dłuższą metę.
- Stałe kształcenie personelu i aktualizacja wiedzy na temat produktów konopnych.
- Monitorowanie trendów rynkowych i dostosowywanie oferty produktowej.
- Podsumowanie, pytania i dyskusja
- Krótkie podsumowanie kluczowych punktów szkolenia.
- Otwarcie na pytania, dyskusję i podzielenie się wrażeniami z szkolenia.
Szkolenie skierowane jest do osób o różnym poziomie doświadczenia i wiedzy, ale z silnym zainteresowaniem ekologią, produktami konopnymi oraz prowadzeniem biznesu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Zapraszam :
- Właścicieli sklepów eko i ich pracowników chcących poszerzyć swoją ofertę o trendy produktów konopnycha także swoją wiedzę aby lepiej obsługiwać klientów i udzielać im rzetelnych informacji.
- Posiadaczy sklepów zielarskich lub zdrowej żywności zainteresowanych wprowadzeniem produktów konopnych do swojej oferty.
- Przedsiębiorców z sektora konopnego - osoby prowadzące plantacje konopi lub firmy produkujące różnorodne produkty konopne, zainteresowane rozszerzeniem swojej bazy klientów poprzez sprzedaż w sklepach eko.
- Konsultantów i specjalistów branżowych - Doradcy ds. ekologii i zrównoważonego rozwoju, Specjaliści od marketingu i sprzedaży
- Osób zainteresowanych biznesem w branży konopnej - osoby planujące założenie własnego sklepu eko lub firmy
Warunki organizacyjne :
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za
pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
- szkolenie trwa 16 godzin edukacyjnych
- 1 godzina edukacyjna = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy
- przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi
- po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w 100% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie stacjonarnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do trendu produktów konopnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Wprowadzenie do trendu produktów konopnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Edukacja dotycząca CBD i THC oraz obsługa klienta | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Podsumowanie dnia zajęć i przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Sztuka sprzedaży i marketing | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Działania długofalowe i podsumowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypty ćwiczeń w formie drukowanej
- certyfikat ukończenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za
pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- szkolenie trwa 16 godzin edukacyjnych
- 1 godzina edukacyjna = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy
- przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi
- po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w 100% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi