Pracownik administracyjno-biurowy. Praca w zgodzie z indywidualnymi zasobami z uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Pracownik administracyjno-biurowy. Praca w zgodzie z indywidualnymi zasobami z uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby aspirujące do pracy na stanowisku pracownika biurowego lub w sekretariacie. Pracownicy administracyjni, chcący poszerzyć samowiedzę na temat swoich predyspozycji. Osoby bez doświadczenia w pracy biurowej, zainteresowane tą dziedziną. Osoby zmieniające branżę, poszukujące nowych umiejętności w administracji . Mikroprzedsiębiorcy, którzy chcą dobrze zrekrutować pracowników do pracy w biurze. Absolwenci szkół średnich lub uczelni wyższych, zainteresowani pracą w administracji .
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do efektywnej organizacji pracy biurowej , z uwzględnieniem nowoczesnych technologii i zasad zrównoważonego zarządzania. Uczestnicy nauczą się optymalizować dokumentację, ograniczać zużycie papieru, stosować cyfrowe rozwiązania w zarządzaniu danymi orazwdrażać ekologiczne praktyki w pracy biurowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje podstawy organizacji pracybiurowej i zasady BHP | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe zasadyorganizacji pracy biurowej i przestrzega zasad ergonomii. Definiuje zasady BHP obowiązujące w miejscu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje oprogramowaniekomputerowe | Kryteria weryfikacji Obsługuje programy biurowe (np. MSOffice). Tworzy dokumenty biurowe w programach takich jak MS Word oraz analizuje dane w Excelu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie zpracownikami i klientami | Kryteria weryfikacji Efektywnie komunikuje się z zespołem,potrafi prowadzić korespondencję służbową oraz organizuje spotkania. Rozwiązuje problemy komunikacyjne i organizacyjne, buduje pozytywny wizerunek firmy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Organizuje pracę biurową i zarządzazadaniami | Kryteria weryfikacji Planuje i organizuje codzienne zadaniabiurowe z użyciem narzędzi do zarządzania czasem (np. kalendarz). Monitoruje przebieg realizacji zadań, zarządza priorytetami oraz organizuje spotkania zespołu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Efektywnie zarządza dokumentacją idanymi osobowymi | Kryteria weryfikacji Archiwizuje dokumentację zgodnie zwymogami prawa, stosuje zasady ochrony danych osobowych (RODO). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje zasady ekologicznegozarządzania biurem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby ograniczaniazużycia papieru i energii w biurze | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Wykorzystuje cyfrowe narzędzia dooptymalizacji pracy | Kryteria weryfikacji Wdraża elektroniczny obiegdokumentów i archiwizację danych w chmurze | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje zadania administracyjnezgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Organizuje biuro w sposób redukującyzużycie zasobów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przestrzega zasad gospodarowaniaodpadami w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady segregacji odpadóworaz ograniczania zużycia plastiku | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje własne zasoby psychiczne i efektywnie je wzmacnia | Kryteria weryfikacji Działa na własnych zasobach psychicznych i wdraża efektywne wzmocnienia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje metody i narzędzia redukujące stres | Kryteria weryfikacji Buduje strategie odporności psychicznej.Stosuje praktycznie techniki oddechowe i mindfulness | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje autodiagnozę swoich mocnych stron i zasobów. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje swoje mocne strony i inne zasoby.Buduje strategie motywacji wewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w formie hybrydowej zdalnej w czasie rzeczywistym z użyciem gogle meet i stacjonarnej .
Godziny realizacji szkolenia: Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut. szkolenie obejmuje 50 godzin zajęć edukacyjnych tj. 37,5 godzin zegarowych.
Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi.
Przerwy: Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Harmonogram szkolenia: Szczegółowy harmonogram zajęć, uwzględniający podział na dni i godziny oraz przerwy, zostanie ustalony i uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR. Będzie on dostosowany do preferencji czasowych uczestników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt w celu określenia preferowanych godzin szkolenia. Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji. Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia. w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników. Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki .
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera. Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
Doświadczona prowadząca: Zajęcia prowadzi ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w administracji publicznej i w bankowości, która przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jej wiedzy i doświadczeń. Osoba walidująca będzie posiadała doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Certyfikat ukończenia szkolenia zostanie wydany po jego zakończeniu.
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program kursu .
Organizacja pracy biurowej
- Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
- Organizacja codziennych obowiązków biurowych
- Obsługa urządzeń biurowych i peryferyjnych
- Podstawowe zasady BHP i ergonomia pracy biurowej
- Zrównoważona organizacja biura: jak zmniejszyć zużycie papieru i energii
- Zasady ekologicznego miejsca pracy: ergonomia i efektywność energetyczna
2. Obsługa sekretariatu
- Zasady prowadzenia korespondencji biurowej
- Obsługa połączeń telefonicznych (przyjmowanie i przekazywanie)
- Zarządzanie dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Organizacja i protokołowanie spotkań oraz zebrań wewnętrznych
- Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów jako elementu zrównoważonego zarządzania
- Cyfryzacja i archiwizacja dokumentów w chmurze zamiast drukowania
3. Organizacja spotkań i konferencji
- Planowanie i organizowanie zebrań wewnętrznych oraz spotkań zewnętrznych
- Przygotowanie dokumentacji i materiałów na spotkania
- Zasady prowadzenia zebrań i raportowanie ich wyników
- Zielone wydarzenia: jak organizować spotkania w sposób przyjazny środowisku (np. online, eliminacja drukowanych materiałów)
4. Komunikacja i kompetencje interpersonalne
- Zasady efektywnej komunikacji w pracy biurowej
- Obsługa klienta i relacje w miejscu pracy
- Zarządzanie konfliktami i trudnymi sytuacjami
- Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- Zastosowanie cyfrowych narzędzi komunikacyjnych ograniczających ślad węglowy
5. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji
- Zasady przechowywania dokumentów pracowniczych i księgowych
- Archiwizacja i ochrona danych osobowych
- Przepisy dotyczące przechowywania dokumentacji zgodnie z wymogami prawa
- Minimalizacja zużycia papieru w archiwizacji dokumentów
- Wdrażanie polityki bezpapierowego biura zgodnie z ekologicznymi standardami
6. Samodzielne zarządzanie zadaniami
- Umiejętność organizowania i monitorowania własnej pracy
- Efektywne zarządzanie czasem i zadaniami w biurze
- Umiejętność logicznego myślenia w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność logicznego myślenia w rozwiązywaniu problemów administracyjnych
- Jak optymalizować workflow, by zmniejszyć zużycie zasobów.
7.Wprowadzenie do zasobów psychologicznych
- Odporność psychiczna
- Poczucie własnej skuteczności
- Optymizm
- Inteligencja emocjonalna
8.Radzenie sobie ze stresem i trudnościami
- Mechanizmy radzenia sobie ze stresem
- Strategie budowania odporności psychicznej
- Ćwiczenia praktyczne: techniki oddechowe, mindfulness
9.Poczucie własnej skuteczności i motywacja
- Jak budować wiarę we własne możliwości?|
- Strategie wzmacniania motywacji wewnętrznej
- Ćwiczenie: identyfikacja własnych osiągnięć i mocnych stron
10.Podsumowanie i opracowanie osobistego planu działania.
- Jak wdrożyć zdobytą wiedzę w życie codzienne
- Wyznaczanie celów
- Kaizen - metoda małych kroków
- Opracowanie CV i LM
- Autoprezentacja
- Dyskusja i sesja pytań
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Dzień I | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Dzień II | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Dzień III | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Dzień IV | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Dzień V | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Dzień VI | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 01-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Dzień VII | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 02-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Dzień VIII | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 03-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Dzień IX | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Dzień IX Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MAŁGORZATA IGNEROWICZ
- Wydział Prawa i Administracji UMCS w Lublinie:
kierunek Administracja. Magister administracji
Ukończone studia podyplomowe na kierunkach:
-Administrowanie Funduszami Unijnymi na SGH
w Warszawie
-Psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa : Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
-Rachunkowość przedsiębiorstw: - SGGW w Warszawie
-Coaching i mentoring w biznesie; PŁ w Łodzi
Działalność zawodowa to specjalizacje w zakresie:
bankowości,
-systemów zarządzania jakością,
-wspieranie organizacji w procesie zmian,
-prowadzenie projektów obszarze innowacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw,
-pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla samorządów,
-pozyskiwanie funduszy na rozpoczęcie prowadzenia
działalności gospodarczej.
-pozyskiwanie środków na rozwój firm.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a)prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia w wersji elektronicznej,
b) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa
Informacje dodatkowe
1.Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
2.Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
3.Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidualnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne szkolenia na platformie Google Meet
1. Sprzęt komputerowy: Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu. Zalecana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
2. Przeglądarka internetowa: Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari. Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
3. Stabilne połączenie internetowe: Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo. Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
4. System operacyjny: Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
5. Dźwięk i słuchawki: Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku. Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia. . Przygotowanie przed sesją: Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem. Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
6. Wsparcie techniczne: Zapewnienie kontaktu z pomocą techniczną w razie problemów podczas sesji. .
Zaplanowane przerwy: Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestników. Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Google Meet zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikami
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi