Szkolenie- Facebook, content marketing, sztuczna inteligencja AI. System reklamowy Facebooka i Instagrama - Advance PRO - 2 dni
Szkolenie- Facebook, content marketing, sztuczna inteligencja AI. System reklamowy Facebooka i Instagrama - Advance PRO - 2 dni
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi marketingowych takich jak Facebook oraz do wykorzystania różnych metod promocji firmy w sieci, za pomocą zarówno płatnych form reklamy jak i narzędzi bezpłatnych. Usługa przygotowuje do wykorzystania sztucznej inteligencji AI, tworzenia grafik za pomocą programu Canva.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje najważniejsze narzędzia na Facebooku i Instagramie w celu dostosowania ich do potrzeb i identyfikacji firmy | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje Narzędzia do planowania i Creatora Studio do planowania postów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Konfiguruje Business Menedżer Facebooka, Menedżera Reklam, Piksela, Zdarzenia Niestandardowe i wykorzystuje je do zarządzania działaniami marketingowymi w sieci | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy grupy docelowe dostosowane dla swojej branży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy niestandardowe grupy w celach reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje cele reklamowe w Menedżerze reklam i dostosuje je do strategii marketingowej firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje Canvę to tworzenia grafik na potrzeby Social Media | Kryteria weryfikacji Tworzy prezentacje, ulotki, loga w programie Canva | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje język korzyści w prowadzonej komunikacji w marketingu cyfrowym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów ( content marketing, języ korzyści) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego | Kryteria weryfikacji Ocenia strategie e-marketingu w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej komunikacji | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa stacjonarna, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi
Liczbę godzin praktycznych: 12h
Liczna godzin teoretycznych: 4h
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
I DZIEŃ
I Blok - Charakterystyka nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix - teoria
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
- Cele krótkoterminowe w budowania strategii e-marketingowej
- Cele długoterminowe w budowie strategii e-marketingowej
Charakterystyka zasad skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych -cz. 1 - Facebook
- Analiza konta na Facebooku - Case study - analiza profilu własnego mocne i słabe strony
- Najważniejsze ustawienia i ukryte, a wartościowe funkcje Fanpage'a.
- Przykłady dobrych profili na Facebooku.
- Jak wyznaczać cele marketingowe dla siebie i zespołu.
- Spójność identyfikacji. Najważniejsze ustawienia Fanpage’a.
II Blok - Content marketing i Media Plan przy wsparciu sztucznej inteligencji AI – jak pisać by nas czytali, jak zaangażować odbiorców pod postem, komunikacja z odbiorcami i język korzyści. Teoria + praktyka
- Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
- Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
- Tworzenie media planu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji AI. Narzędzia copywrittera
- Komunikacja z odbiorcami i język korzyści - metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
- Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
- Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
- Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
- Konkursy - jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
- Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
- Sytuacja kryzysowa - jak sobie z nią poradzić?
III Blok - Charakterystyka zasad skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych przy wykorzystaniu programu Canva - omówienie programu - teoria
- Podstawy Canvy - omówienie najważniejszych, wybranych funkcji programu przydatnych do tworzenia grafik na SM.
- Najlepsze formaty grafik na FB, Instagrama, LinkedIn i stronę www.
- Najlepsze formaty na reklamę.
IV Blok - Praca w programie Canva - forma statyczna i dynamiczna- praktyka
- Tworzenie podstaw identyfikacji graficznej - logo, infografika, dobór kolorystki i fontów - ćwiczenie
- Tworzenie szablonów graficznych na potrzeby SM - ćwiczenie
- Tworzenie animacji - ćwiczenie
- Dodawanie Call to Action.
- Omówienie dodatkowych elementów graficznych przydatnych w SM
DZIEŃ II
I Blok - Narzędzia marketingu internetowego w budowaniu marketingu mix – konfiguracja Business Menedżera - teoria+ praktyka
- Konfiguracja Business Menedżera
II Blok - Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights)- teoria+praktyka
- Analiza i tworzenie grup docelowych.
- Grupowanie zainteresowań.
- Jakie grupy dają najlepsze efekty.
- Najczęstsze błędy w tworzeniu grup.
- Jak docierać do nieaktywnych odbiorców i ich ożywić.
III Blok - Menedżer reklam - Konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB, cele reklamowe -teoria+ praktyka
- Konfiguracja konta.
- Jak nie zablokować konta reklamowego i czym to grozi – treści zakazane.
- Dlaczego nie przez „Promuj post”?
- Budowa lejka sprzedażowego i planowanie budżetu.
- Jak zamienić zimny ruch na ciepły.
- Analiza dotychczasowych wyników reklam.
- Jakie koszty reklam osiągać? Podstawy strategii marketingowych.
Najważniejsze cele reklam dedykowanych na Facebooka i Instagram.
- Omówienie celów:
- Jak pozyskać nowych klientów.
- Jak zwiększać zaangażowanie na fanpage.
- Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze.
- Jak kierować fanów na stronę internetową.
- Jak badać konwersję z koszyka i zakupów
IV Blok - Tworzenie reklam - Teksty i formaty reklamowe praktyka
I część - Konfiguracja niestandardowych formatów reklam
- Kolekcja
- Formularz kontaktowy
- Post na dzień dobry
- Posty reklamowe na stronie
II część – Meta Advance - techniki zaawansowane - praktyka ćwiczenia i współdzielenie ekranu
- Remarketing
- Piksel Facebooka
- Zdarzenia niestandardowe
- Analiza wyników kampanii
- Jak czytać raporty reklamowe na Facebooku.
- Jak podglądać reklamy konkurencji.
- Które wskaźniki na Facebooku mają znaczenie, a które można spokojnie pominąć.
- Tworzenie własnych wskaźników bezpośrednio w managerze reklam – między innymi współczynnik konwersji czy urealniony ROAS,
- Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie
- Jak i kiedy wprowadzać zmiany w kampaniach na Facebooku i Instagramie.
- Wykluczenia – w jaki sposób i dlaczego operować nimi w kampaniach.
- Grupowanie zainteresowań, stawki ręczne i inne nietypowe rozwiązania, sztuczki i luki w systemie, które zwiększają wyniki na FB i IG
- Optymalizacja budżetu
- Zmiany algorytmów w systemie Meta w 2025
- Sztuczna inteligencja w Meta Business – „Advantage+” - kiedy korzystać, a kiedy nie
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Blok I- Wprowadznie dBlok I - Fundamenty Facebooka. Charakterystyka nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix - teoria-rozmowa na żywoo Adobe premiere pro- teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 BLOK II –Content marketing – jak pisać by nas czytali, jak zaangażować odbiorców pod postem, komunikacja z odbiorcami i język korzyści - teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 III Blok - Narzędzia marketingu internetowego w budowaniu marketingu mix – konfiguracja Business Menedżera - teoria + praktyka. | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 BLOK IV – Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights). teoria+ praktyka -ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 I Blok - Menedżer reklam - Konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB, cele reklamowe - teoria+ praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 II Blok - Najważniejsze cele reklam dedykowanych na Facebooka i Instagram | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 III i IV Blok - Meta Advance 2025 - techniki zaawansowane - praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 5 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Marketingowej oraz Centrum Szkoleniowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1500 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat i przeszkoliła ponad 800 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
Rekomendowane warunki techniczne:
- Założone konto Canva (może być wersja bezpłatna)
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Należy zabrać:
- laptopa, myszkę, ładowarkę
- telefon i ładowarkę
Informacje dodatkowe
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Sprawdź czy masz dostęp do swojego konta prywatnego na Facebooku
- Sprawdź czy masz dostęp do swojej strony firmowej na Facebooku – jeśli nie – postaraj się uzyskać
- Załóż bezpłatny program graficzny Canva. Nie trzeba go instalować, wystarczy logować się w przeglądarce internetowej. Można także skorzystać testowej, bezpłatnej wersji Canva PRO (okres testowy wynosi 30 dni)
Adres
Adres
W pobliżu znajduje się parking płatny. Łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej: SKM, tramwaj, autobus.
Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- Winda
- Podjazd
- Szerokie drzwi
- Dostosowana toalet
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi