Indywidualny kurs języka angielskiego B2 41h lekcyjne - Małopolski pociąg do kariery sezon 1
Indywidualny kurs języka angielskiego B2 41h lekcyjne - Małopolski pociąg do kariery sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane kursem angielskiego na poziomie B2. Osoby poszukujące pracy oraz chcące zmienić swoją sytuację zawodową.
Osoby pracujące w woj. małopolskim lub związane z woj. małopolskim.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie znaczenie przekazu zawartego w jasnych, standardowych, a także rozbudowanych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw i zdarzeń typowych dla pracy, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafi radzić sobie z większością sytuacji komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć podczas podróży w rejonie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafi tworzyć rozbudowane, spójne wypowiedzi na tematy, które są jej znane lub które ją interesują.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie sens przekazu w słuchanym materiale na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi ze słuchu rozpoznać słowa i wyrażenia dotyczące własnej osoby i otoczenia, wybranego zawodu, czasu wolnego oraz wiedzę dotyczącą zachowań językowych i kulturowych na obszarze uczonego języka.Uczestnik odbiera i rozumie informacje zawarte w ustnych komunikatach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie sens przekazu w czytanym materiale na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia czyta ze zrozumieniem dłuższe teksty, potrafi korzystać ze słowników ogólnych oraz innych źródeł informacji (np. Internetu), rozumie sens czytanego tekstu i wyszukuje szczegółowe informacje zawarte w tekście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy zaawansowane wypowiedzi pisemne na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik na poziomie zaawansowanym opisuje osoby, miejsca, czynności i przedmioty, relacjonuje wydarzenia z przeszłości, dzieli się doświadczeniami swoimi i innych, używa odpowiedniego stylu oraz prawidłowo buduje teksty, opisując codzienne sytuacje.Uczestnik korzysta ze słownictwa i struktur gramatycznych odpowiednich oraz wymaganych na poziomie B2 w piśmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje ustne wypowiedzi na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zainicjować i podtrzymać rozmowę na każdy temat, właściwie reagować na wypowiedź rozmówcy w znanym kontekście sytuacyjnym, relacjonować wypowiedzi innych osób, wyrażać swoje opinie dotyczące życia prywatnego i zawodowego.Uczestnik korzysta ze słownictwa i struktur gramatycznych odpowiednich oraz wymaganych na poziomie B2, zarówno w mowie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ROZDZIAŁ
LICZBA GODZIN | TEMATYKA-SŁOWNICTWO | FUNKCJE KOMUNIKACYJNE | GRAMATYKA |
UMIEJĘTNOŚCI
| LIFE SKILLS |
INTEGRACJA Z INNYMI PRZEDMIOTAMI I DZIEDZINAMI
|
Rozdział 1 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o przynależności do społeczności, o tożsamości osobistej,o przyzwyczajeniach, o stereotypach, wyrażanie zgody i jej braku, wyrażanie opinii innych osób Słuchanie: podcast: wywiadCzytanie : recenzja programu telewizyjnegoPisanie : artykuł zawierający poradęWymowa: emfaza z do/did |
|
|
Rozdział 2 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o wadach i zaletach globalizacji, o mediach społecznościowych,o wyszukiwaniu informacji w internecie, ogrywanie ról - przekonywanie o swojej racji, opisywanie ilustracji Słuchanie: dyskusja dotycząca globalizacji - rozumienie spójnikówWymowa: spółgłoski dźwięcznei bezdźwięczne |
|
|
Rozdział 3 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o sławnych ludziach, o wadach sławy, odgrywanie ról - raportowanie wypowiedzi, rozwiązywanie nieporozumień, wyrażanie opinii, ocenianie wartości argumentowCzytanie : artykuł na stronie internetowej - zgadywanie znaczenia wyrazów z kontekstuPisanie : esejWymowa: wyrazy z niewymawianymi spółgłoskami |
|
|
Rozdział 4 5h lekcyjnych
Student's Book e |
|
|
| Mówienie : o definicjach szczęścia,o zadowoleniu z życia, o uczuciach, wyrażanie preferencji, spekulowanie Słuchanie: wykład dotyczący bogactwai szczęścia - rozumienie spójników Czytanie : artykuł z czasopismaPisanie : wiadomość z podziękowaniemWymowa: krótkie formy would you i did you |
|
|
Rozdział 5 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o zbieraniu i uzdatnianiu wody,o katastrofach naturalnych związanych z wodą, o ochronie środowiska, o empatii, sugerowanie alternatyw, wyrażanie zgody i jej braku Słuchanie: wywiadPisanie : wpis będący częścią dyskusji na stronie internetowejWymowa: akcent w wyrażeniach składających się z przymiotnikai rzeczownika złożonego |
|
|
Rozdział 6 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o tradycyjnym ubiorze,o tradycjach narodowych i rodzinnych, o przyzwyczajeniach, o różnych formach zatrudnienia, o podtrzymywaniu koncentracji, opisywanie zalet i wad, wyrażanie zgody i jej braku, porównywanie ilustracji Czytanie : wycinek z książkiPisanie : komentarz na blogu - dzielenie zdańWymowa: akcent w wyrazach z końcówkami -tion/-sion |
|
|
Rozdział 7 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o modzie i projektowaniu,o nowych technologiach, o sławnych osobach, odgrywanie ról - stosowanie języka dyplomatycznego, wyrażanie porad Słuchanie: program radiowy z udziałem słuchającychCzytanie : artykuł - dedukcja informacjiPisanie : recenzjaWymowa: 's po imionach kończących się na /s/, /z/ i /ʃ/ |
|
|
Rozdział 8 5h lekcyjnych
Student's Book
|
|
|
| Mówienie : o globalnej dystrybucji dóbr,o nierównościach społecznych i sposobach ich zwalczania, o akcjach dobroczynnych, o prawach i obowiązkach Czytanie : bionotkiPisanie : wyrażanie opinii - stosowanie zróżnicowanych zdań |
|
|
1h lekcyjna | Test końcowy |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Kim jestem? – rozmowy o tożsamości i przynależności, used to / would / be + always + -ing | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Stereotypy – jak nas kształtują i co o nich myślimy. Reported speech (opinie), emphasis with do/did | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Globalizacja – zalety, wady i wpływ na codzienne życie. Verbs of state and action, comparatives | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Media społecznościowe – pomoc czy zagrożenie? Word order in opinions, voiced/unvoiced consonants | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Sława i jej konsekwencje – rozmowy o znanych osobach. Reported speech – modal verbs, Past Perfect | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Dezinformacja i fake news – jak rozpoznać prawdę. Backshifting in reported speech | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Czym jest szczęście? – różne definicje i poglądy. Conditionals, noun phrases in subordinate clauses | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Czy pieniądze dają szczęście? – dyskusja i spekulacje. Modal verbs for speculation and preference | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Katastrofy naturalne i ochrona środowiska. Passive voice, purpose clauses | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Woda jako zasób – wyzwania i rozwiązania. Passive structures, environmental vocabulary | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Tradycje i święta w różnych kulturach, be/get used to, adjective+noun stress | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Zwyczaje rodzinne i ich znaczenie. Verb + object + infinitive structures | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moda i design – wyrażanie siebie przez styl. Possessive 's, Past Perfect / Continuous | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Technologia i przyszłość – wpływ na życie codzienne. Phrasal verbs, deduction from context | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Nierówności społeczne – jak im przeciwdziałać, would rather / would prefer | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Pomoc humanitarna i działania dobroczynne. Noun phrases as subjects, complex sentences | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Projekt: Moja kultura, moja historia. Recycling grammar from chapters 1–6 | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Debata: Globalizacja – szansa czy zagrożenie. Review of comparatives, conditionals, modals | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Escape room językowy – powtórka przez zabawę. Review of reported speech, passive, conditionals | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:05 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Prezentacja: różne struktury i zakres słownictwa | Prowadzący Adrianna Kunczka | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Kunczka
Od 2018 roku prowadzi zajęcia językowe w formie korepetycji oraz indywidualnych kursów stacjonarnych i online.
Specjalizuje się w nauczaniu języka niemieckiego i angielskiego na różnych poziomach zaawansowania, dostosowując metody pracy do indywidualnych potrzeb kursantów. W nauczaniu wykorzystuje autentyczne materiały, w tym zagraniczne publikacje, filmy oraz czasopisma, co pomaga rozwijać praktyczne umiejętności językowe. Jest osobą otwartą i komunikatywną, a jej elastyczne podejście do nauczania sprawia, że potrafi skutecznie motywować swoich uczniów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z książki RoadMap, Business Partner i Market Leader.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Podpisanie umowy o dofinasowanie z WUP Kraków - Małopolski pociąg do kariery.
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa mailowo lub telefonicznie w Szkole Języków Obcych INFINITY oraz akceptacja przez koordynatora projektu.
- Wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej www.infinity.edu.pl (walidacja początkowa).
- Podpisanie umowy ze Szkołą Języków Obcych INFINITY na szkolenie językowe rozliczane bonami.
- Przystąpienie przez uczestnika do walidacji końcowej.
- Po wykonanej usłudze zostanie też przeprowadzona ankieta satysfakcji oraz analiza efektów.
Informacje dodatkowe
Łączna liczba godzin usługi wynosi 41 godzin lekcyjnych (45 minut), co odpowiada 30,75 godzinom zegarowym (60 minut).
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I".
Szkoła Języków Obcych INFINITY posiada Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G /LTE).
- Słuchawki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth.
- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo.