PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course - kompleksowe szkolenie akredytowane
PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course - kompleksowe szkolenie akredytowane
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- doświadczeni kierownicy projektów, chcący podnieść swoje kwalifikacje oraz potwierdzić je uznawanym na całym świecie prestiżowym certyfikatem Project Management Professional – (PMP®),
- mniej doświadczeni kierownicy projektów oraz członkowie zespołów projektowych, pragnący rozszerzyć swoją wiedzę i umiejętności zarządzania projektami,
- menedżerowie średniego i wyższego szczebla, chcący poszerzyć swoje kompetencje w zarządzaniu i nadzorze nad projektami,
- osoby, które mają doświadczenie w zarządzaniu projektami i chcą podnieść swoje kompetencje.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników do zdania egzaminu PMP®. W tym celu prezentowane jest podejście do zarządzania projektami zgodne ze standardami Project Management Institute (PMI®)i obejmujące m.in. określanie zakresu projektu i ustalanie priorytetów, przygotowanie harmonogramu działań w projekcie oraz określanie czasu realizacji poszczególnych zadań, ustalanie kosztów i budżetu projektu, teorie motywacji, zarządzanie zespołem, komunikację w projekcie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje harmonogramy działania oraz określa czas realizacji poszczególnych zadań. | Kryteria weryfikacji Opisuje kroki i narzędzia potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i ocenia krytyczne ścieżki oraz potencjalne przeszkody w harmonogramie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Używa odpowiednich technik szacowania czasu potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje nowoczesne kanały komunikacji | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne nowoczesne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, blogi, podcasty, wideo online, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zalety i wady poszczególnych kanałów komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady skutecznego wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji w budowaniu wizerunku | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem jakością | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia, takie jak ISO, TQM (Total Quality Management), Six Sigma, Kaizen, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe narzędzia i techniki zarządzania jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i interpretuje wskaźniki finansowe. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe wskaźniki finansoweInterpretuje wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różne sposoby reakcji na konflikt i wskazuje plusy i minusy danej reakcji. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne sposoby reakcji na konflikt, takie jak unikanie, konfrontacja, kompromis, współpraca, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje plusy i minusy każdej z metod reakcji na konflikt•Przedstawia przykłady zastosowania różnych metod reakcji na konflikt w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady zastosowania różnych metod reakcji na konflikt w praktyce | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody i techniki analizy problemów. | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne metody analizy problemów, takie jak analiza przyczyn i skutków, metoda 5 Why, diagram Ishikawy, analiza SWOT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki analizy problemów w praktycznych scenariuszach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje czym są wartości, normy, zasady etyczne/moralne | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia wartości, norm i zasad etycznych/moralnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje przykłady zastosowania zasad etycznych w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody selekcji kandydatów | Kryteria weryfikacji Opisuje różne metody selekcji kandydatów, takie jak wywiady strukturalizowane, testy kompetencyjne, assessment center, analiza CV | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zalety i wady poszczególnych metod selekcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji, formułowania poprawnie wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady efektywnej komunikacji, takie jak jasność, zwięzłość, empatia, otwartość.przekazie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady formułowania poprawnych wypowiedzi.•Wyjaśnia techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady poprawnego pisania, w tym ortografię, gramatykę i interpunkcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne sposoby przekazywania informacji, takie jak komunikacja werbalna, pisemna, wizualna. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie komunikacji niewerbalnej w | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik określa priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów (kaskadowanie celów) | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady określania priorytetów i kaskadowania celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki ustalania priorytetów, takie jak MSCW, analiza Pareto. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki ustalania priorytetów w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik określa grupy docelowe formułowanych komunikatów | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie grupy docelowej.Identyfikuje różne grupy docelowe dla komunikatów w różnych kontekstach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady określania grup docelowych w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik działa samodzielnie i przekonuje innych do swoich planów i decyzji.Planuje przedsięwzięcia prowadzące do realizacji celów biznesowych Podejmuje skalkulowane ryzyko w celu osiągnięcia korzyści biznesowych | Kryteria weryfikacji Opisuje cechy przedsiębiorcy, takie jak samodzielność, inicjatywa, umiejętność przekonywania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady planowania przedsięwzięć biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki podejmowania skalkulowanego ryzyka, takie jak analiza ryzyka, ocena rentowności, scenariusze. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnikprzeprowadza ewaluację dokonanych wdrożeń i wyciąga odpowiednie wnioski na przyszłość. Wykorzystuje metody, techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces ewaluacji wdrożeń w zarządzaniu jakością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia metody i techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia realność budżetu, sprawnie weryfikuje przyjęte założenia.Szacuje ukryte koszty i korzyści niematerialne, a także zwrot z planowanych inwestycji w dalszej perspektywie. | Kryteria weryfikacji Opisuje proces oceny realności budżetu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia metody identyfikacji ukrytych kosztów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki szacowania kosztów i korzyści niematerialnych oraz zwrotu z inwestycji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik określa luki w wiedzy organizacji.Tworzy mechanizmy ułatwiające dostęp do wiedzy oraz jej swobodny przepływ w organizacji. Tworzy możliwości i zachęca pracowników do dzielenia się wiedzą. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody identyfikacji luk w wiedzy organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia sposoby tworzenia mechanizmów dostępu do wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia strategie zachęcania pracowników do dzielenia się wiedzą. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnikwskazuje krótko i długoterminowe potencjalne skutki konfliktu Prowadzi otwartą komunikację ze wszystkimi stronami | Kryteria weryfikacji Identyfikuje krótko i długoterminowe skutki konfliktu w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki prowadzenia otwartej komunikacji z różnymi stronami konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnikidentyfikuje zaistniałe problemy. Dokonuje selekcji i wdraża rozwiązania pozwalające na eliminację problemów | Kryteria weryfikacji Opisuje proces identyfikacji problemów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypracowuje, selekcjonuje i wdraża rozwiązania eliminujące problemy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy dobrą atmosferę w pracy, pokazuje, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki tworzenia dobrej atmosfery w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje na znaczenie szacunku i zaufania w relacjach. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazujeprofesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialności i rzetelność w wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych w kontekście zarządzania finansami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy związanej z finansami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik dostrzegania pozytywne aspekty sytuacji konfliktowejJest otwarty w szukaniu rozwiązań konfliktu. Aktywnie słucha wszystkich uczestników konfliktu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki otwartego szukania rozwiązań konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania w sytuacjach konfliktowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course to 5-dniowe szkolenie PMP® przygotowujące do przystąpienia do egzaminu PMP®, pozwalającego uzyskać certyfikat PMP®. Certyfikat PMP® jest jednym z najbardziej prestiżowych i cenionych w obszarze zarządzania projektami. Potwierdza zarówno wiedzę, jak i doświadczenie posiadacza/czki. Jest ważny przez 3 lata, po czym wymaga potwierdzenia na kolejny okres. Gwarantuje to, że posiadacz/ka certyfikatu PMP® dysponuje aktualną wiedzą z obszaru zarządzania projektami.
Kurs PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course został stworzony w 2021 roku przez PMI® z myślą o kandydatach/kandydatkach do certyfikatu PMP®. Obejmuje swoim zakresem treść nowego egzaminu PMP®, obowiązującego od początku 2021 roku. Uwzględnia zarówno elementy tradycyjnego zarządzania projektami, zarządzania zwinnego (Agile) jak i hybrydowego.
Jest to jedyny kurs PMP® autoryzowany przez PMI®. Jego przejście gwarantuje spełnienie jednego z wymagań formalnych dopuszczenia do egzaminu PMP® tj. uzyskanie 35 PDUs (Professional Development Units). Inprogress jest jednym z zaledwie kilku podmiotów uprawnionych do prowadzenia takiego szkolenia PMP® w Polsce.
Udział w szkoleniu PMP® nie jest obwarowany żadnym warunkami formalnymi, jednakże należy pamiętać, że jest ono kursem przygotowującym do egzaminu PMP®. Typowy uczestnik szkolenia PMP® powinien posiadać znaczne doświadczenie w zarządzaniu projektami, najlepiej pozwalające spełnić kolejny warunek dopuszczający do egzaminu PMP®, tj. minimum 36 miesięcy potwierdzonego doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania projektami (pod warunkiem posiadania dyplomu ukończenia wyższych studiów).
Ponadto, w przypadku braku doświadczenia/wiedzy praktycznej z obszaru zwinnego zarządzania projektami, rekomendowane jest przejście przed kursem PMP® jakiegokolwiek szkolenia typu Scrum Master. Nie jest to w żadnym razie warunek formalny dopuszczenia do szkolenia PMP® lub egzaminu PMP®, a jedynie sugestia oparta na naszych doświadczeniach.
Dodatkowo, z uwagi na fakt, że materiały kursu PMP®, a także większość źródeł, dostępne są tylko w języku angielskim, zalecamy by uczestnik kursu znał ten język, przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym (B1+, B2, C).
Walidacja:
Dla sprawdzenia nabytych kompetencji sprawdzenia kompetencji w ramach kursu przewidziane są pre- oraz post-testy pomagające określić stan początkowy rozwijanych kompetencji oraz stan po zakończeniu szkolenia. Wyniki zostaną opracowane w raporcie sporządzonym przez trenera po kursie. Podczas samego kursu umiejętności i kompetencje są także rozwijane i walidowane poprzez interaktywne formy ćwiczeniowe oraz case study / case story.
Egzamin PMP® nie jest elementem tego szkolenia. Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu i zdobyciu 35 punktów PDU, których posiadanie jest wymagane jako jeden z elementów doświadczenia do przystąpienia do egzaminu PMP®.
Dzień 1
Pre-test.
Wstęp do szkolenia
LEKCJA 1
ŚRODOWISKO BIZNESOWE
• Podstawy
• Harmonizacja ze strategią
• Korzyści i wartość projektu
• Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą
• Ład projektu
• Nadzór zgodności projektu
Dzień 2
LEKCJA 2
ROZPOCZĘCIE PROJEKTU
• Identyfikacja i angażowanie interesariuszy
• Tworzenie zespołu
• Budowanie wspólnego zrozumienia projektu
• Określenie podejścia do projektu
Dzień 3
LEKCJA 3
PLANOWANIE PROJEKTU
• Planowanie projektów
• Zakres
• Harmonogram
Dzień 4
LEKCJA 3 c.d.
PLANOWANIE PROJEKTU
• Zasoby
• Budżet
• Ryzyka
• Jakość
• Integracja planów
LEKCJA 4
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
• Rozwijanie umiejętności przywódczych
• Tworzenie środowiska współpracy w zespole projektowym
Dzień 5
LEKCJA 4 c.d.
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
• Umożliwianie zespołowi samodzielnego działania
• Wspieranie wydajności członków zespołu
• Komunikacja i współpraca z interesariuszami
• Szkolenie, coaching i mentoring
• Zarządzanie konfliktem
LEKCJA 5
WSPIERANIE WYDAJNOŚCI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
• Wdrażanie ciągłych usprawnień
• Wspieranie wydajności
• Ocena postępów projektu
• Zarządzanie problemami i przeszkodami
• Zarządzanie zmianami
LEKCJA 6
ZAMKNIĘCIE PROJEKTU/FAZY
• Zamknięcie projektu/fazy
• Realizacja korzyści
• Transfer wiedzy
Post-test.
Usługa prowadzona w godzinach zegarowych (60 min).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Wstęp do szkolenia | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Podstawy. Harmonizacja ze strategią | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Korzyści i wartość projektu. Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Ład projektu. Nadzór zgodności projektu. Podsumowanie | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Rozpoczęcie drugiego dnia szkoleniowego. Identyfikacja i angażowanie interesariuszy. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 Tworzenie zespołu. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Budowanie wspólnego zrozumienia projektu. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Określenie podejścia do projektu. Podsumowanie. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Rozpoczęcie trzeciego dnia szkoleniowego. Planowanie projektów | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Zakres. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Harmonogram. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Rozpoczęcie czwartego dnia szkoleniowego. Zasoby. Budżet. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Ryzyka. Jakość. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Integracja planów. Rozwijanie umiejetnści przywódczych. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Harmonogram c.d. Podsumowanie. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Tworzenie środowiska współpracy w zespole projektowym. Podsumowanie. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Rozpoczęcie piątego dnia szkoleniowego. Umożliwianie zespołowi samodzielnego działania. Wspieranie wydajności członków zespołu. Komunikacja i współpraca z interesariuszami | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Szkolenie, coaching i mentoring. Zarządzanie konfliktem. Wdrażanie ciągłych usprawnień. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Wspieranie wydajności. Ocena postępów projektu. Zarządzanie problemami i przeszkodami. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Zarządzanie zmianami. Zamknięcie projektu/fazy. Realizacja korzyści. Transfer wiedzy . Podsumowanie. | Prowadzący Krzysztof Jaworski | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 020,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 020,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Jaworski
Doświadczenie zawodowe:
Menadżer z ponad 25 letnią praktyką w zarządzaniu w obszarze technologii informatycznych (IT), w szczególności inicjatywami bezpośrednio wspierającymi rozwój biznesu. Swoje bogate doświadczenie zdobył pracując jako Dyrektor IT, Customer Account Delivery Manager oraz Kierownik projektów w międzynarodowych korporacjach na poziomie kraju i regionu. W trakcie pełnienia funkcji Dyrektora IT w firmie DHL Express jego zespół został wyróżniany nagrodą Lidera IT 2009 przyznawaną przez polskiego wydawcę miesięcznika menedżerów i informatyków Computerworld.
Specjalizacja:
Najważniejsze obszary zainteresowań to zarządzanie projektami (PRINCE2® i PMI/PMBoK), programami (MSP®) oraz szeroko rozumiane zarządzaniem i nadzór nad obszarem technologii informacyjnych (COBIT).
Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Handlu Wewnętrznego SGPiS ( obecnie Szkoła Główna Handlowa) w Warszawie. Dodatkowo ukończył studia podyplomowe o specjalności IT w biznesie na Polsko-Japoński Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. Posiada certyfikaty: PMP®, PRINCE2® Practitioner, MSP® Practitioner, COBIT 5 Foundation i Scrum Fundamentals.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
Materiały dla uczestników szkolenia:
- prezentacja w formie plików PDF
Materiały dostępne są na platformie PMI® do której uczestnicy otrzymują odpowiedni linki dostępowe wraz z hasłem. Konieczne jest uprzednie założenie konta PMI®
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czasie szkolenia przewidziane są przerwy. Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych, o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, obowiązuje stawka VAT zw.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi