Negocjacje z klientem
Możliwość dofinansowania
Negocjacje z klientem
Numer usługi 2025/03/28/8345/2656026
2 200,00 PLN
brutto
2 200,00 PLNnetto
137,50 PLNbrutto/h
137,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Negocjacje z klientem” skierowane jest do:
- osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerów, kierowników, właścicieli przedsiębiorstw, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów oraz osobom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji27-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest przekazanie wiedzy i umiejętności zastosowania technik negocjacyjnych niezbędnych do prowadzenia skutecznych negocjacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:Poznają narzędzia i strategie negocjacyjne, by stosować je adekwatnie do sytuacji rozmów z dostawcami/ podwykonawcami/ współpracownikami. Rozwiną umiejętności w zakresie sprawowania kontroli nad rozmową negocjacyjną i budowania swojej pozycji. Przeanalizują popełniane przez siebie błędy podczas rozmów negocjacyjnych i wypracują konkretne sposoby ich eliminacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi ocenić, czy wykorzystuje poznane narzędzia negocjacyjne. Zna i umie zastosować różnorakie metody prowadzenia negocjacji. Umie zlokalizować, w jakich obszarach jego działania są nieskuteczne i potrafi przeciwdziałać zachowaniom, które powodują, że traci sukces w negocjacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Autorytet - narzędzia budowania swojej pozycji w negocjacjach.
- Zasady przygotowań do negocjacji - opracowanie celu, pozycji otwarcia, dolnej i górnej linii, strategie postępowania.
- Diagnoza własnego typu negocjacyjnego.
- Dobór właściwych strategii negocjacyjnych.
- Proponowanie rozwiązań zaspokajających nasze interesy w negocjacjach.
- Gry negocjacyjne.
- Radzenie sobie z obiekcjami.
- Negocjacje cenowe.
- Finalizacja negocjacji.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Negocjacje z klientem - dzień I | Prowadzący Łukasz Siemborski | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Negocjacje z klientem - dzień II | Prowadzący Łukasz Siemborski | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 137,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 137,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Łukasz Siemborski
Ważne jest dla niego angażowanie uczestników w poszukiwanie skutecznych metod działania. Stawia na pracę opartą o sytuacje klientów, bo dzięki temu łatwiej jest wdrożyć pożądane zmiany. Koncentruje się na tzw. czynnikach sukcesu, by zwiększać rentowność inwestycji w działania rozwojowe.
Klienci, dla których pracował to m.in.: Bank BGŻ, AVIVA, Deutsche Bank, Bank BZWBK, Warta, T-Mobile, Nike, Pilkington Automotive, Hellmann Worldwide Logistics, National Oilwell Varco, Leroy Merlin, Maflow, Robert Bosch, Mercedes-Benz Polska.
Ukończył zaawansowaną edycję szkoły trenerów biznesu MODERATOR oraz Studium Zawodowe Coacha Biznesu (program ICF) NOVO. Jest certyfikowanym trenerem FRIS®.
Klienci, dla których pracował to m.in.: Bank BGŻ, AVIVA, Deutsche Bank, Bank BZWBK, Warta, T-Mobile, Nike, Pilkington Automotive, Hellmann Worldwide Logistics, National Oilwell Varco, Leroy Merlin, Maflow, Robert Bosch, Mercedes-Benz Polska.
Ukończył zaawansowaną edycję szkoły trenerów biznesu MODERATOR oraz Studium Zawodowe Coacha Biznesu (program ICF) NOVO. Jest certyfikowanym trenerem FRIS®.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
Adres
Adres
ul. Bernarda Chrzanowskiego 11
80-278 Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929