Prezentacje i wystąpienia publiczne - mów do rzeczy i do ludzi
Możliwość dofinansowania
Prezentacje i wystąpienia publiczne - mów do rzeczy i do ludzi
Numer usługi 2025/03/28/8345/2655306
2 706,00 PLN
brutto
2 200,00 PLNnetto
169,13 PLNbrutto/h
137,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Prezentacje i wystąpienia publiczne - mów do rzeczy i do ludzi” skierowane jest do:
- Pracowników korporacji i menedżerów – osób prowadzących spotkania, prezentacje biznesowe i wystąpienia przed zespołem.
- Przedsiębiorców i freelancerów – osób, które chcą lepiej prezentować swoje pomysły, usługi lub produkty.
- Specjalistów i ekspertów branżowych – osób biorących udział w konferencjach, panelach dyskusyjnych czy warsztatach jako prelegenci.
- Nauczycieli, trenerów i szkoleniowców – osób, które na co dzień prowadzą zajęcia i chcą zwiększyć skuteczność swoich wystąpień.
- Osób, które chcą pokonać tremę i mówić pewnie – wszystkich, którzy chcą lepiej panować nad stresem i swobodnie komunikować się z publicznością.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest pokazanie, jak przygotowywać ciekawe, nowoczesne prezentacje. Podczas szkolenia uczestnicy trenują sztukę wystąpień publicznych, które budują ich profesjonalny wizerunek i dostarczają słuchaczom potrzebnych informacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dowiesz się, jak świadomie budować efekt pierwszego wrażenia.Zdobędziesz wiedzę i umiejętności profesjonalnego przygotowywania efektywnych prezentacji. Rozwiniesz umiejętności angażowania słuchaczy w prezentację. Będzie wiedział, jak radzić sobie z tremą i stresem przed i w trakcie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi świadomie dobrać ubiór, mowę ciała i sposób komunikacji do sytuacji wystąpienia, a więc zaprezentować się pewny i profesjonalny sposób. Zaplanuje strukturę prezentacji zgodnie z celem i oczekiwaniami odbiorców z wykorzystaniem technik wizualnych (slajdy, materiały pomocnicze). Potrafi zastosować różne techniki interakcji (pytania, storytelling, humor, przykłady), a także dopasować ton głosu, tempo mówienia i mowę ciała, aby utrzymać uwagę publiczności. Zna i stosuje techniki redukcji stresu (np. techniki oddechowe, przygotowanie mentalne), aby kontynuować prezentację mimo trudnych sytuacji (np. krytyczne pytania, zakłócenia). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Osoba prezentera: siła pierwszego wrażenia - jak dobrze rozpocząć prezentację? Budowanie autorytetu - przygotowywanie się do prezentacji, budowanie wizerunku prezentera: np. mowa ciała, praca głosem w czasie prezentacji.
- Zacznij od celu i rezultatu – po co robisz tę prezentację/co ma być jej efektem?
- Techniczna strona prezentacji - co robić, a czego absolutnie unikać – zebranie dobrych praktyk.
- Jak budujesz relacje i angażujesz słuchaczy - techniki przykuwania uwagi, narzędzia komunikacyjne ułatwiające dialog ze słuchaczami, bank pomysłów na sterowanie uwagą odbiorców.
- Trema i stres - technika neutralizacji stresu przed i w trakcie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Prezentacje i wystąpienia publiczne - mów do rzeczy i do ludzi | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Prezentacje i wystąpienia publiczne - mów do rzeczy i do ludzi | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dorota Kabat
Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla niej: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzi także szkolenia Train the Trainers.
W swojej karierze zajmowała stanowiska menadżerskie od średniego do wyższego poziomu, w polskich firmach, jak i korporacjach globalnych.
Jej większe projekty rozwojowe obejmują: kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji, programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej, programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF. Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA , Skoda Auto Polska, MAN Bus, LOT, Volvo
W swojej karierze zajmowała stanowiska menadżerskie od średniego do wyższego poziomu, w polskich firmach, jak i korporacjach globalnych.
Jej większe projekty rozwojowe obejmują: kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji, programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej, programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF. Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA , Skoda Auto Polska, MAN Bus, LOT, Volvo
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929