Podstawy zielonej gospodarki z elementami cyfrowego świata.
Podstawy zielonej gospodarki z elementami cyfrowego świata.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które chcą z własnej inicjatywy poszerzyć swoją wiedzę na temat Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz Zrównoważonego rozwoju oraz podnieść swoje kompetencje w zakresie Facebook, social media, podstaw użytkowania oraz zakupów w sieci,
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego korzystania z przydatnych narzędzi w zielonej gospodarce i zwiększa świadomość racjonalnego gospodarowania odpadami. Po ukończeniu usługi uczestnik będzie potrafił efektywnie korzystać z Facebooka, social media jak również dokonywać zakupów online. Na zakończenia wiedza uczestników zostanie oceniona poprzez test teoretyczny oraz obserwację w warunkach symulowanych i rzeczywistych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje i korzysta z niezbędnych funkcji tableta i smartfona | Kryteria weryfikacji Obsługuje i korzysta z niezbędnych funkcji tableta i smartfona m.in.: poruszanie się w sieci, korzystanie z poczty elektronicznej, pisanie prostych tekstów, instalacja aplikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Identyfikuje i obsługuje funkcje aplikacji Facebook w zakresie podstaw użytkowania, bezpieczeństwa i prywatności. | Kryteria weryfikacji 1.Identyfikuje i wdraża funkcje dotyczące bezpieczeństwa na platformie Facebook2.Swobodnie korzysta z ustawień prywatności 3.Zarządza preferencjami reklamowymi w platformie META 4.Swobodnie tworzy posty na Facebooku 5.Korzysta w funkcjonalności Facebooka, w tym m.in. grup, stron, marketplace, wydarzeń, wspomnień, zakładki "film" 6.Swobodnie korzysta w komunikatora Messenger 7.Wyszukuje i dodaje znajomych na Facebooku 8.Obsługuje opcje blokowania osób 9.Wykonuje działania związane z postami innych osób 10.Wykonuje działania dotyczące statusu aktywności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Identyfikuje i obsługuje funkcje poszczególnych social mediów w tym platformy META -Instagram w zakresie podstaw użytkowania, bezpieczeństwa i prywatności | Kryteria weryfikacji 1.Identyfikuje i wdraża funkcjedotyczące bezpieczeństwa na platformie META 2.Swobodnie korzysta z ustawień prywatności 3.Zarządza preferencjami reklamowymi w platformie META 4.Swobodnie tworzy posty 5.Wyszukuje i dodaje znajomych 6.Obsługuje opcje blokowania osób 7. Korzysta z aplikacji Youtube oraz Pinterest. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje zasady i obsługuje platformy do zakupów w siecI | Kryteria weryfikacji 1.Identyfikuje korzyści związane z zakupami online2.Definiuje najważniejsze prawa konsumenta dla zakupów na odległość 3.Swobodnie korzysta z aplikacji Allegro 4.Zwraca uwagę na informacje pozwalające wybrać rzetelnego sprzedawcę Allegro 5.Korzysta z aplikacji Ceneo 6.Wyszukuje opinie dotyczące produktów 7.Porównuje ceny w aplikacji Ceneo 8.Swobodnie korzysta z aplikacji Blix - tworzy listy zakupowe, przegląda aktualne gazety, wyszykuje produkty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe kwestie z obszaru Gospodarki Obiegu zamkniętego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna korzyści i problemy wynikające z wdrożenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Kryteria weryfikacji 1. Obsługuję wyszukiwarkę Ecoś.2.Obsługuje narzędzia i aplikacje: Too Good To Go, Foodsi Good On You, Bunny Free, Tap Water Stations & Hydration, Zdrowe zakupy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testuktóry sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa swój wpływ na środowisko i społeczeństwo. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testuktóry sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowa i obsługa urządzeń niezbędnych do sprawnego poruszania się w sieci – zajęcia praktyczne – 8h
a)komputer, laptop – budowa i obsługa
b)tablet i smartfon – obsługa m.in.: uruchamianie, poruszanie się w sieci, korzystanie z poczty elektronicznej, pisanie prostych tekstów, instalacja aplikacji
Facebook - prywatność i bezpieczeństwo oraz podstawy użytkowania – zajęcia praktyczne – 8h
Hasła i zabezpieczenia
◦ Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
◦ Miejsca logowania
◦ Często pomijamy status „In memoriam”; opiekun konta
• Kontrola prywatności
◦ Kto może zobaczyć to, co udostępniasz
◦ Jak inni mogą wyszukać Cię na Facebooku
◦ Ustawienia dotyczące danych na Facebooku
◦ Twoje preferencje reklamowe na Facebooku
• Odbiorcy i widoczność
◦ Kto może zobaczyć Twoje posty?
◦ Ustawienia prywatności relacji
◦ Ustawienia prywatności rolek
◦ Obserwujący i zawartość publiczna
◦ Profil i oznaczanie
◦ Blokowanie
◦ Status aktywności
• Twoja aktywność poza platformami Meta
Social – media – zajęcia praktyczne – 8h
a)META- INSTAGRAM – zakładanie konta, podstawy użytkowania, funkcje, ustawienia, preferencje
b)Youtube, Pinterest i inne – zakładanie konta, podstawy użytkowania,
c)prywatność i bezpieczeństwo a korzystanie z social media,
Zakupy w sieci. – zajęcia praktyczne – 8h
- Czy warto kupować przez internet?
- Potencjalne korzyści
- Takie jest prawo!
- Allegro w praktyce
- Ceneo w praktyce
- Blix w praktyce
Czym jest Gospodarka Obiegu Zamkniętego.? – zajęcia teoretyczne – 8h
- Co to jest Gospodarka Obiegu Zamkniętego
- Podstawowe pojęcia
Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy wynikające z jej wprowadzenia. – zajęcia teoretyczne – 9,5h
Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami – zajęcia praktyczne 12,5h
- Ecosia – wyszukiwarka w zgodzie z naturą
- ekoapki (Too Good To Go,FoodsiGood On You, BunnyFree,TapWaterStations&Hydration, Zdrowe zakupy, i inne)
- korzystanie ze stron, informacji i dokumentów dostępnych dla mieszkańców – Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów, PSZOKi, MPWIK i inne
Koncepcja i definicje zrównoważonego rozwoju.- zajęcia teoretyczne – 3,5h
- co to jest zrównoważony rozwój
- omówienie definicji zrównoważonego rozwoju.
Cele zrównoważonego rozwoju. – zajęcia teoretyczne – 4,5h
- omówienie celi zrównoważonego rozwoju
Podczas omawiania tematyki szkolenia wykładowca angażuje uczestników poprzez ćwiczenia praktyczne jak również pracę w grupach i quizy sprawdzające wiedzę.
Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej – 1,5h
Walidacje przeprowadzać będzie inna osoba niż osoba prowadząca usługę.
Składać się będzie z trzech etapów :
1) Test Teoretyczny
Walidator rozda kursantom test z pytaniami z możliwością wybrania jednej odpowiedzi z podanych.
2.) Obserwacja w warunkach symulowanych
Walidator zada uczestnikom szkolenia zadanie podczas, którego będzie obserwował sposób realizacji. Zadanie będzie wykonywane na urządzeniu mobilnym - tablet.
3) Obserwacja w warunkach rzeczywistych
Walidator zada zadanie do wykonanie przez uczestników na urządzeniu mobilnym - tablet a po ukończeniu będzie sprawdzał jak to zadanie zostało wykonane i czy został spełniony zamierzony efekt.
Usługi szkoleniowe w ramach projektu są realizowane w godzinach dydaktycznych tj. 1
godz. = 45 min
Każdego dnia szkoleniowego zgodnie z wytycznymi przewidziane są trzy przerwy:
I przerwa: 10:15 – 10:45 (30 minut)
II przerwa: 12:00 – 12:30 (30 minut)
III przerwa: 14:00 – 14:30 (30 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 61 Dzień 1:Budowa i obsługa urządzeń niezbędnych do sprawnego poruszania się w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 61 Dzień 1 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 61 Dzień 1:Budowa i obsługa urządzeń niezbędnych do sprawnego poruszania się w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 61 Dzień 1 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 61 Dzień 1:Budowa i obsługa urządzeń niezbędnych do sprawnego poruszania się w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 61 Dzień 1 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 61 Dzień 1: Budowa i obsługa urządzeń niezbędnych do sprawnego poruszania się w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 61 Dzień 2: Facebook- prywatność i bezpieczeństwo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 61 Dzień 2 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 61 Dzień 2: Facebook- prywatność i bezpieczeństwo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 61 Dzień 2 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 61 Dzień 2: Facebook- prywatność i bezpieczeństwo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 61 Dzień 2 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 61 Dzień 2: Facebook- prywatność i bezpieczeństwo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 61 Dzień 3 : Social-media | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 61 Dzień 3 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 61 Dzień 3 : Social-media | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 61 Dzień 3 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 61 Dzień 3 : Social-media | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 61 Dzień 3 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 61 Dzień 3 : Social-media | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 61 Dzień 4: Zakupy w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 61 Dzień 4 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 61 Dzień 4 : Zakupy w sieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 61 Dzień 4 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 61 Dzień 4: Czym jest Gospodarka obiegu zamkniętego ? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 61 Dzień 4 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 61 Dzień 4: Czym jest Gospodarka obiegu zamkniętego ? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 61 Dzień 5: Czym jest Gospodarka obiegu zamkniętego ? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 61 Dzień 5 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 61 Dzień 5: Czym jest Gospodarka obiegu zamkniętego ? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 61 Dzień 5 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 61 Dzień 5: Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 61 Dzień 5 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 61 Dzień 5: Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 61 Dzień 6: Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 61 Dzień 6 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 61 Dzień 6: Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 61 Dzień 6 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 61 Dzień 6: Przyczyny wprowadzenia Gospodarki Obiegu Zamkniętego oraz korzyści i problemy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 61 Dzień 6 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 61 Dzień 6: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 61 Dzień 7: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 61 Dzień 7 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 61 Dzień 7: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 61 Dzień 7 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 61 Dzień 7: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 61 Dzień 7 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 61 Dzień 7: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 61 Dzień 8: Narzędzia cyfrowe wspierające zieloną gospodarkę i racjonalne gospodarowanie odpadami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 61 Dzień 8 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 61 Dzień 8: Definicja zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 61 Dzień 8 : Przerwa 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 61 Dzień 8: Definicja zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 61 Dzień 8 : Przerwa 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 61 Dzień 8: Cele zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 61 Dzień 9: Cele zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 61 Dzień 9 : Przerwa 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 61 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 61 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- obserwacja w warunkach symulowanych- zadanie praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 61 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- obserwacja w warunkach rzeczywistych- zadanie praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi rozwojowej otrzymują:
- szczegółowy harmonogram usługi w formie drukowanej
- konspekt usługi rozwojowej
- skoroszyty z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi usługi rozwojowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Informacje dodatkowe
Każdego dnia szkoleniowego zgodnie z wytycznymi przewidziane są przerwy uwzględnione w harmonogramie, które są zawarte w cenie usługi szkoleniowej. Usługa odbywa się w godzinach zegarowych. Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu, oraz dokona oceny szkolenia w BUR.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Urządzenie z wbudowaną lub zewnętrzną kamerką internetową (komputer
stacjonarny, laptop lub urządzenie mobilne) oraz mikrofonem.
2. Stabilne i nieprzerwane łącze internetowe.
3. Zainstalowana aplikacja Zoom (dostępna do pobrania bezpłatnie na stronie:
https://zoom.us/download).
4. Minimalne wymagania systemowe Zoom, w zależności od platformy:
o Windows: 7 lub nowszy (32-bit lub 64-bit)
o macOS: wersja 10.9 lub nowsza
o Linux: m.in. Ubuntu 12.04+, Mint 17.1+, CentOS 6.4+, Fedora 21+,
openSUSE 13.2+
o Android: 5.0 lub nowszy
o iOS: 8.0 lub nowszy
5. Do korzystania z materiałów szkoleniowych/powtórzeniowych wymagane jest
oprogramowanie do obsługi plików PDF (np. Adobe Reader).
Zalecenia dotyczące łącza internetowego (dla zajęć grupowych w Zoom):
~800 kbps / 1,0 Mbps dla wideo w jakości standardowej (wysoka jakość)
W przypadku galerii wideo i/lub HD 720p: ~1,5 Mbps
Odbieranie wideo HD 1080p: ~2,5 Mbps
Przesyłanie wideo HD 1080p: ~3,0 Mbps
Link do pokoju spotkania pozostaje ważny przez cały okres trwania szkolenia.
ID spotkania: 978 294 2897
Kod dostępu: 879546