Szkoła Coachów Akademii SET, ed. 63
Szkoła Coachów Akademii SET, ed. 63
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Każdy kto chce rozwijać kompetencje profesjonalnego coacha według standardów i Kodeksu Etycznego ICF. Trenerzy, menadżerowie, dyrektorzy, konsultanci, doradcy zawodowi i wszyscy Ci, którzy wykorzystują bądź chcieliby wykorzystywać coaching w swojej pracy oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi72
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego prowadzenia sesji i procesów coachingowych relacji 1:1, w oparciu o kluczowe kompetencje coachingowe International Coach Federation.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność pracy w relacji indywidualnej. | Kryteria weryfikacji Opisuje modele behawioralne w coachingu.Wymienia i charakteryzuje techniki pracy coacha. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik właściwie stosuje pętlę coachingową i prezentuje główne umiejętności coacha w prowadzonej sesji. | Kryteria weryfikacji Definiuje, czym jest pętla coachingowa i omawia kluczowe umiejętności coacha: słuchanie, zadawanie pytań i odzwierciedlanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik podczas prowadzenia sesji coachingowej pracuje z wartościami, emocjami i przekonaniami Klienta. | Kryteria weryfikacji Omawia znaczenie wartości, przekonań i emocji w pracy coacha. Rozróżnia wartości od przekonań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność kontraktowania i prowadzenia sesji coachingu w biznesie. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia specyfikę coachingu w biznesie, zasady kontaktowania i prowadzenia sesji trójstronnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi sesję coachingową w oparciu o model GROW i stosuje odpowiednie techniki na jego poszczególnych etapach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje model GROW i charakteryzuje narzędzia do pracy na różnych jego etapach: koło życia, praca z wizją, technika reinkarnacji, model zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje partnerską relację w sesji coachingowej. | Kryteria weryfikacji Planuje i kontraktuje z klientem przebieg sesji, uzgadnia odpowiedni dla klienta styl pracy coachingowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi sesję coachingową z zachowaniem zasad poufności i w bezpiecznych warunkach okazując klientowi zrozumienie, wsparcie i szacunek, ale bez przejmowania odpowiedzialności na realizację celu klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje zasady kodeksu etycznego coacha. Ustala z Klientem zasady pracy, sposób kontrolowania przebiegu sesji oraz odpowiedzialność za realizację celu. Przejawia otwartość na nowe rozwiązania i metody w pracy coacha. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZKOŁA COACHÓW:
SESJE SZKOLENIOWE Cykl warsztatów, które rozwijają wszystkie kluczowe kompetencje coachingowe konieczne do pracy w roli Coacha na poziomie Associate Certified Coach (ACC) – zgodnie z wymogami International Coach Federation (ICF) oraz na poziomie CCA zgodnie z wymogami SET Accreditatipn Program.
MENTOR COACHING GRUPOWY /8 godzin/ Warsztaty coachingowe zapewniające wymaganą dla akredytacji ACC ilość godzin Mentor Coachingu.
ZJAZD 1 / sobota – niedziela / COACHING – MODELE I TECHNIKI Podstawy praktykowania. 4 x 4 godziny Specyfika pracy w relacji indywidualnej: • Typy i rodzaje coachingu. • Coaching umiejętności, efektywności i rozwoju. • Mentoring wspierający i dyrektywny. • Coaching i mentoring w organizacjach biznesowych – podejście systemowe. Warunki i zasady coachingu • Budowanie relacji w pracy indywidualnej. • Techniki budowania relacji: o Kontakt. o Kontrakt. Coaching w oparciu o model GROW: • Model GROW i inne modele behawioralne. • Definiowanie celów w coachingu i mentoringu. • Praca na zasobach w coachingu i mentoringu. • Elastyczność modelu GROW. Techniki pracy coacha: • Praca z metaforą. • Praca ze skalami. • Zmiana perspektywy. • Antyporadnik. • Superdroga •
ZJAZD 2 / sobota – niedziela / COACHING – UMIEJĘTNOŚCI Techniki zaawansowane i trening umiejętności coachingowych. 4 x 4 godziny Umiejętności coacha: • Pętla coachingowa: o Zadawanie pytań. o Słuchanie. o Odzwierciedlanie. Znaczenie przeglądu: • Sesja przeglądowa. • Rozszerzenie modelu GROW. Techniki stosowane na różnych etapach GROW: • Praca z generalnym celem. • Coaching mocnych cech. • Coaching tożsamości. • Technika inkarnacji.
ZJAZD 3 / sobota – niedziela / COACHING – ZASADY Rozwój potencjału coachingowego i pogłębianie samoświadomości coacha. 4 x 4 godziny Myśli - Jak myślę o sobie? Jak myślę o innych? • Wartości i przekonania coacha. • Coaching wartości. • Coaching przekonań. Emocje - Co mówią mi moje emocje? Co mówią mi emocje Klientów? • Emocje jako źródło informacji. • Inteligencja emocjonalna coacha: o rozpoznawanie emocji. o wykorzystywanie emocji. o rozumienie emocji. o zarządzanie emocjami. • Coaching emocji. Zachowania - Jaki jest mój styl coachingowy? • Style coachingowe. • Mój styl coachingowy - Jakim coachem jestem?
ZJAZD 4 / sobota – niedziela / COACHING W BIZNESIE Projektowanie i realizacja programów coachingowych w organizacjach. 4 x 4 godziny Coaching w biznesie: • Specyfika coachingu w biznesie • Klient-Coach-Sponsor, czyli relacja trójstronna. o Sesja trójstronna o Co wysłać przed sesją trójstronną o Cele i zasady prowadzenia sesji trójstronnej • Kiedy coaching w biznesie się sprawdza Coaching jako proces: • Sesja zerowa • Cele w coachingu • Sesja podsumowująca proces coachingowy • Ocena efektywności procesu coachingowego Narzędzia wykorzystywane w coachingu biznesowym: • Arkusze i testy • Formalna strona coachingu biznesowego – co warto wiedzieć •
ZJAZD 5 MENTORCOACHING - COACHING JAKO PROFESJA - MODUŁ WALIDACYJNY Wymogi akredytacyjne. 8 godzin Akredytacja coachingowa: • Akredytacja ICF. Kompetencje kluczowe ICF: • Przegląd kompetencji kluczowych. • Kompetencje kluczowe a model kompetencji coacha Grupy SET. Trening umiejętności coachingowych: • Superwizje sesji coachingowych z informacją zwrotną oraz test wiedzy
Przerwy i walidacja wliczają się do programu Szkoły.
Uczestnik otrzymuje autorski podręcznik szkoleniowy w formie papierowej oraz teczkę na notatki i materiały dodatkowe rozdawane podczas zajeć. Uczestnik otrzymuje również dostęp do platformy elearningowej Moodle, gdzie ma dostep do wszystkich materiałów z zajęć.
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- zaangażowanie, otwarta postawa uczestników, którzy planują wykorzystywać coaching lub jego elementy w swojej pracy
- dla lepszego przyswojenia wiedzy uczestnik otrzymuje zadania wdrożeniowe do wykonania między zajęciami
- dla lepszego przyswojenia wiedzy uczestnik ma możliwość powrotu do materiałów z zajeć udostepnionych na platformie elearningowej MOODLE.
Usługa prowadzona w godzinach zegarowych.
Grupa docelowa - Każdy kto chce rozwijać kompetencje profesjonalnego coacha według standardów i Kodeksu Etycznego ICF. Trenerzy, menadżerowie, dyrektorzy, konsultanci, doradcy zawodowi i wszyscy Ci, którzy wykorzystują bądź chcieliby wykorzystywać coaching w swojej pracy oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.
Warunki organizacyjne:
- ćwiczenia prowadzone są w parach lub trójkach
- trener prowadzi sesje demo w celu zaprezentowania narzędzi/modelu
- dyskusja
- udzielanie informacji zwrotnej
Liczba godzin szkolenia 72h, w tym:
- zajecia teoretyczne - 27h
- zajęcia praktyczne - 45h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Coaching - modele i techniki | Prowadzący Adam Walerjańczyk | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Coaching - modele i techniki | Prowadzący Adam Walerjańczyk | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Coaching - umiejętności | Prowadzący Adam Walerjańczyk | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Coaching - umiejętności | Prowadzący Adam Walerjańczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Coaching - zasady | Prowadzący Beata Tarnowska-Kupny | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Coaching - zasady | Prowadzący Beata Tarnowska-Kupny | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Coaching w biznesie | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Coaching w biznesie | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Coaching jako profesja - moduł walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 490,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,03 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,03 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Walerjańczyk
certyfikowany na poziomie ECA oraz ACC przy
International Coach Federation.
Absolwent Szkoły Coachów oraz projektu dla zaawansowanych trenerów Grupy TROP. Praktyk NLP. Brał również udział w szkoleniach prowadzonych przez firmy Heidtman&Piasecki oraz Krauthammer – tematyka związana z zarządzaniem, negocjacjami i kreatywnością.
Magister, absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunkach: Komunikowanie Masowe i Public Relations.
Współtwórca Modelu Efektywnego Treningu – Modelu SET®, Modelu DNA Sprzedaży Grupy SET® i Modelu Rozwoju Kompetencji Coachingowych Grupy SET®. Przez osiem lat zarządzał zespołami pracowniczymi w wiodącej organizacji finansowej w Polsce. Prowadzi szkolenia i Executive Coaching dla wyższej kadry Managerskiej, szkoli z zakresu umiejętności zarządczych, komunikacyjnych, oceny pracowniczej i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Prowadzi również zajęcia w Szkole Trenerów Biznesu, Szkole Coachów Biznesu Akademii SET®.
Posiada ponad 3000 godzin doświadczenia w pracy na sali szkoleniowej w tym ponad 1000 godzin pracy z trenerami i coachami w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Katarzyna Krupińska-Obel
Zwolenniczka nauki przez zabawę i doświadczanie z wykorzystaniem metafor. Specjalistka od budowania efektywnego i synergicznego zespołu. Na liczniku trenerskim i coachingowym ma już ponad 1500 godzin pracy z grupami szkoleniowymi i w relacji indywidualnej w latach 2019-2020-2021-2022-2023. Jest Mentorem Klubu Trenera i Coacha Akademii SET®.
Arkadiusz Górski
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołem zdobywał w międzynarodowej firmie zajmującej się sprzedażą, w instytucji finansowej oraz w consultingu. Ma na koncie przepracowane ponad 1000 godzin pracy w roli trenera biznesu w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Beata Tarnowska-Kupny
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, transformującego leadershipu, strategicznego podejścia w zarządzaniu, motywowania zespołu, budowania zaangażowania, informacji zwrotnej, trudnych rozmów, inteligencji emocjonalnej, empatycznego zarządzania, delegowania, proaktywności, kreatywnego myślenia, rozumienia potrzeb i oczekiwań otoczenia biznesowego, budowania wartości własnej i autorytetu – w formule przywództwa blisko człowieka, a także coachingu i kompetencji coachingowych.
Prowadzi programy rozwojowe, szkolenia, coaching biznesowy dla kadry zarządzającej, executive coaching dla wyższej kadry managerskiej, a także szkolenia z zakresu zakupów. Jest autorką metody rozwojowej EFFECT®. Prowadzi walidację szkoleń coachingowych, posiada kurs PCC Markers Training pozwalający prowadzić superwizję coachingową i oceniać kompetencje coachingowe.Ponad 1500 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i mentoringowej w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały w formie papierowej (podręcznik i handouty wysyłane kurierem przed szkoleniem. Koszt wysyłki ponosi usługodawca) oraz elektronicznej, wraz z dostępem do platformy, na której zamieszczone są wszystkie materiały, wykorzystywane podczas zajeć.
Warunki uczestnictwa
Każdy kto chce rozwijać kompetencje profesjonalnego coacha według standardów i Kodeksu Etycznego ICF. Trenerzy, menadżerowie, dyrektorzy, konsultanci, doradcy zawodowi i wszyscy Ci, którzy wykorzystują bądź chcieliby wykorzystywać coaching w swojej pracy oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.
Informacje dodatkowe
Realizator usługi nie finansuje kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia i środków trwałych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi