Indywidualny kurs ogólnorozwojowy General English – poziom A1
Indywidualny kurs ogólnorozwojowy General English – poziom A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osoby dorosłej, która:
- nie uczyła się wcześniej języka angielskiego lub ma bardzo podstawowe umiejętności,
- chce zdobyć umiejętność posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego,
- potrzebuje jasnej, uporządkowanej struktury nauki,
- preferuje kurs prowadzony w niewielkich grupach z naciskiem na komunikację.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest opanowanie podstawowych struktur językowych i słownictwa oraz zdobycie umiejętności komunikowania się w prostych, przewidywalnych sytuacjach życia codziennego. Uczestnik po zakończeniu kursu osiąga poziom A1 zgodny z CEFR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się rozumie i stosuje podstawowe zwroty i wyrażenia dotyczące życia codziennego, | Kryteria weryfikacji potrafi samodzielnie się przedstawić i opowiedzieć kilka zdań o sobie, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się potrafi przedstawić siebie i innych, zadać proste pytania i odpowiedzieć na pytania na temat danych osobowych, | Kryteria weryfikacji potrafi zapytać o drogę, godzinę, cenę, imię i nazwisko rozmówcy, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się komunikuje się w sposób prosty, jeśli rozmówca mówi wolno i wyraźnie, | Kryteria weryfikacji bierze udział w prostych dialogach w sytuacjach codziennych (np. zakupy, restauracja, podróż), | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się zna i stosuje podstawowe struktury gramatyczne: Present Simple, to be, have got, can, there is/are, some/any, liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników, przymiotniki dzierżawcze i zaimki wskazujące, | Kryteria weryfikacji samodzielnie przygotowuje prostą wypowiedź ustną lub pisemną (np. e-mail, zaproszenie), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się posługuje się słownictwem z zakresu: przedstawianie się, zakupy, liczby, kolory, jedzenie, mieszkanie, transport, dni tygodnia, miesiące, godziny, emocje. | Kryteria weryfikacji reaguje adekwatnie na proste polecenia, pytania i wypowiedzi w znanych kontekstach, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Struktura kursu – 24 moduły tematyczne rozpisane na 60 lekcji
Moduł 1: Greetings and introductions
Lekcja 1: Saying hello and goodbye
Lekcja 2: Introducing yourself and others
Lekcja 3: Spelling names and using polite phrases
Moduł 2: Personal information and numbers
Lekcja 4: Asking for and giving personal details
Lekcja 5: Talking about age, address and phone number
Moduł 3: Countries and nationalities
Lekcja 6: Talking about where you're from
Lekcja 7: Nationalities and basic geography
Moduł 4: Daily routines and telling the time
Lekcja 8: Talking about your day
Lekcja 9: Telling the time and daily schedules
Moduł 5: Describing people – appearance and personality
Lekcja 10: Physical appearance
Lekcja 11: Basic personality adjectives
Moduł 6: The alphabet and spelling
Lekcja 12: Spelling common words and names
Lekcja 13: Listening and pronunciation practice
Moduł 7: My family and friends
Lekcja 14: Talking about your family
Lekcja 15: Describing friends and relationships
Moduł 8: Jobs and workplaces
Lekcja 16: Talking about occupations
Lekcja 17: Saying where people work and what they do
Moduł 9: Food and drink
Lekcja 18: Talking about meals and food preferences
Lekcja 19: Expressing likes and dislikes
Moduł 10: Ordering in a restaurant
Lekcja 20: Reading a menu
Lekcja 21: Ordering food and drinks
Moduł 11: My home and furniture
Lekcja 22: Describing your home
Lekcja 23: Naming rooms and furniture
Moduł 12: Describing places and giving directions
Lekcja 24: Describing your town or city
Lekcja 25: Asking for and giving directions
Moduł 13: Talking about hobbies and free time
Lekcja 26: Talking about leisure activities
Lekcja 27: Asking and answering questions about hobbies
Moduł 14: Days, months, and seasons
Lekcja 28: Talking about the calendar
Lekcja 29: Describing seasons and weather
Moduł 15: Talking about weather
Lekcja 30: Describing current weather
Lekcja 31: Talking about typical weather in your country
Moduł 16: Shopping and prices
Lekcja 32: Talking about shops and products
Lekcja 33: Asking about prices and making purchases
Moduł 17: Talking about likes and dislikes
Lekcja 34: Expressing preferences with verbs like/love/hate
Lekcja 35: Asking about others’ opinions
Moduł 18: Making requests and offers
Lekcja 36: Making polite requests
Lekcja 37: Offering help and responding
Moduł 19: Talking about past events (basic Past Simple)
Lekcja 38: Talking about last weekend
Lekcja 39: Describing a past holiday or event
Moduł 20: Making plans and arrangements (going to/future)
Lekcja 40: Talking about future plans
Lekcja 41: Making arrangements with friends
Moduł 21: Health and going to the doctor
Lekcja 42: Talking about health problems
Lekcja 43: Visiting a doctor or pharmacy
Moduł 22: Talking about holidays and travel
Lekcja 44: Describing a holiday
Lekcja 45: Talking about transport and destinations
Moduł 23: Review and revision of key grammar and vocabulary
Lekcja 46: Review of Present Simple and vocabulary
Lekcja 47: Review of basic questions and answers
Lekcja 48: Listening and speaking practice
Moduł 24: Final project presentations and speaking tasks
Lekcja 49: Preparing a short presentation about yourself
Lekcja 50: Speaking practice: interviews and role plays
Lekcje 51–60: Konsolidacja, powtórki, testy i ewaluacje
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Narzędzia wspierające naukę
- podręcznik i zeszyt ćwiczeń (wersja drukowana i/lub cyfrowa),
- ćwiczenia audio i zadania na platformie e-learningowej,
- słowniczek obrazkowy,
- speaking cards i role-play do pracy w parach,
- gry językowe i fiszki tematyczne.
Informacje dodatkowe
Dbamy o komfort i efektywność Twojej nauki. Termin rozpoczęcia kursu oraz szczegółowy harmonogram ustalimy z Tobą z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Oferujemy elastyczność: wybierz stacjonarne lekcje lub interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym.
Każde tygodniowe spotkanie to 1,5 godziny intensywnej nauki, podzielone na dwie 45-minutowe jednostki lekcyjne.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu.
Podsumowanie kursu: Kurs General English A1 stanowi solidną bazę do kontynuacji nauki na poziomie A2. Dzięki zrównoważonemu podejściu do wszystkich sprawności językowych oraz praktycznemu treningowi komunikacyjnemu, uczestnik zdobywa narzędzia do samodzielnego posługiwania się językiem angielskim w najważniejszych kontekstach życia codziennego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Google Meet:
1. Konto Google.
2. Aplikacja mobilna Google Meet lub Gmail albo aktualna wersja jednej z wymienionych przeglądarek:
o Chrome
o Mozilla Firefox
o Microsoft Edge
o Apple Safari
o Wskazówka: Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Google Meet, możesz dołączyć do spotkania telefonicznie, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora.
3. Urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe Google Meet:
o Dwurdzeniowy procesor
o 2 GB pamięci
4. Obsługiwany system operacyjny:
o Google Meet działa w aktualnej oraz dwóch poprzednich głównych wersjach tych systemów:
- Apple macOS
- Microsoft Windows
- Chrome OS
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
o Google Meet działa w następujących mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
o Spotkania Google Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami:
- Android 6 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
5. Połączenie z Internetem.
6. Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
Adres
Adres
Nasze atuty to:
Doskonała lokalizacja: Położenie w centrum Wrzeszcza, z łatwym dojazdem komunikacją miejską (SKM, autobusy, tramwaje).
Komfortowe warunki: Klimatyzowane sale lekcyjne zapewniają optymalną temperaturę i komfort nauki o każdej porze roku.
Inspirujące otoczenie: Przyjazny design i nowoczesne wyposażenie klas sprzyjają kreatywności i motywują do efektywnej nauki.
Dostępność: Liczne punkty gastronomiczne i usługowe w okolicy umilą Ci przerwy między zajęciami.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi