Wymagania systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001
Wymagania systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy związanej z interpretacją wymagań normy ISO 9001, zarówno rozpoczynających prace nad wdrażaniem wymagań, jak i reprezentujących organizacje, w których system zarządzania jakością już funkcjonuje. Szkolenie kierowane jest zarówno do osób, które pragną zapoznać się z całym standardem i dla których jest on nowością, jak i dla osób chcących zaktualizować swoją wiedzę o nowe wymagania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Wymagania systemu zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej" przygotowuje do samodzielnej interpretacji wymagań norm i standardów dotyczących systemu zarządzania jakością w brańzy motoryzacyjnej. Usługa przygotowuje również do samodzielnego budowania systemu zarządzania jakością według ISO9001 oraz IATF16949.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Właściwie interpretuje wymagania standardu IATF 16949 w odniesieniu do własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje kluczowe wymagania standardów ISO9001 i IATF 16949. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie zasady funkcjonowania systemu zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady systemu zarządzania jakością w kontekście motoryzacyjnym.Identyfikuje powiązania między wymaganiami standardów a procesami w organizacji. Wyjaśnia rolę dokumentacji jakościowej i audytów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje w praktyce zdobytą wiedzę oraz wskazówki na temat wdrażania i interpretowania wymagań. | Kryteria weryfikacji Formułuje i wdraża procesy oraz procedury odpowiadające wymaganiom standardu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- właściwa interpretacja wymagań normy ISO 9001 w odniesieniu do własnej organizacji,
- zrozumienie zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością,
- uzyskanie praktycznej wiedzy oraz wskazówek.
Program
Program
- Model systemu zarządzania jakością wg ISO 9001.
- Wymagania normy ISO 9001 – interpretacja i przedstawienie pod kątem rozwiązań praktycznych.
- Warsztaty w zakresie identyfikacji kontekstu organizacji oraz stron zainteresowanych, analizy ryzyk i szans.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 330,85 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 895,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji PDF, wydanie certyfikatu w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zakwalifikowanie się do programu oraz podpisanie umowy z operatorem i otrzymanie nr ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Więcej informacji na stronie: https://sqda.pl/szkolenie/przeglad-i-interpretacja-wymagan-normy-iso-9001-id-3001-6/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
komputer z dostępem do internetu wyposażony w kamerę i zestaw głośnomówiący
aplikacja Teams