Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy.
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
•Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem.•Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.
•Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.
•Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon.
•Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem. | Kryteria weryfikacji Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a.Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b.Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.
2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a.Geneza telemarketingu.
b.Skuteczność komunikacji telefonicznej.
3.Jak działa telemarketing?
a.Galeria - praca w grupie
b.Dyskusja analizująca galerię.
4.Osoba telemarketera
a.Telermarketer to zawód.
b.Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c.Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d.Ja w roli telemarketera.
e.Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
-pauzy w rozmowie telefonicznej.
f.Umiejętność słuchania rozmówcy.
5.Dobra organizacja pracy telemarketera.
a.Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b.Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
6.Klient - rozmówca unikalny
a.Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b.Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c.Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d.Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
7.Etapy skutecznej rozmowy
a.Przygotowanie do rozmowy.
b.Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c.Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d.Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e.Podsumowanie ustaleń.
8.Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto114,54 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi