Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
- Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem z perspektywy całej organizacji.Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:
właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami;
dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta;
radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem;
profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - | Kryteria weryfikacji - | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 2 dni (16h)
- zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia zgodnie z harmonogramem:
Dzień I
Godz. 10:00 – 10:10 – PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz. 10:10 – 12:00 - szkolenie
I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
Godz. 12:00 – 12:15 – przerwa
Godz. 12:15 – 14:00 - szkolenie
III.Każdy z nas jest klientem.
IV.Oczekiwania klientów.
Godz. 14:00 – 14:30 – przerwa
Godz. 14:30 – 16:00 - szkolenie
V. Proces obsługi klienta.
1.Badanie potrzeb klientów.
2.Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
3.Rozwiewanie obiekcji klienta.
Godz. 16:00 – 16:15 – przerwa
Godz. 16:15 – 18:00 - szkolenie
VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
Dzień II
Godz. 09:00 – 11:00 - szkolenie
VII.Typy klientów.
VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
Godz. 11:00 -11:15 – przerwa
Godz. 11:15 – 13:00 - szkolenie
IX.Praca z klientem wymagającym.
Godz. 13:00 – 13:30 – przerwa
Godz. 13:30 – 15:00 - szkolenie
X.Kontakt z klientem.
1.Zadawanie pytań.
2.Parafraza.
3.Budowanie kontaktu z klientem.
4.Pierwsze wrażenie.
5.Udzielanie informacji klientowi.
Godz. 15:00 – 15:15 – przerwa
Godz. 15:15 – 16:40 - szkolenie
XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.
Godz. 16:40 – 16:50 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 16:50 – 17:00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 16-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie edukacyjnej (45min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 955,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 590,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 122,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 99,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne
[autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze
[notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi