Kurs General English z elementami języka biznesowego – poziom B2 z możliwością prowadzenia zajęć w miejscu pracy (przy odpowiedniej liczbie uczestników).
Kurs General English z elementami języka biznesowego – poziom B2 z możliwością prowadzenia zajęć w miejscu pracy (przy odpowiedniej liczbie uczestników).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby dorosłe, które posiadają średnio zaawansowaną znajomość języka angielskiego (poziom B1) i pragną osiągnąć wysoki poziom biegłości (B2).
- Osoby, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne w zróżnicowanych sytuacjach życiowych oraz zdobyć zaawansowaną wiedzę z zakresu języka angielskiego biznesowego.
- Profesjonalistów, którzy dążą do rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku biznesowym i potrzebują swobodnie posługiwać się językiem angielskim na poziomie B2.
- Studentów i absolwentów, którzy pragną wyróżnić swoje CV poprzez potwierdzenie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście biznesowym.
- Osoby które potrzebują efektywnie komunikować się w języku angielskim w różnorodnych sytuacjach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie płynności i swobody komunikacyjnej oraz umiejętności efektywnego używania języka angielskiego zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Szczególny nacisk kładziony jest na umiejętności praktyczne – prowadzenie prezentacji, negocjacje, rozmowy telefoniczne i korespondencję biznesową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Everyday Interactions & Professional IntroductionsKursant samodzielnie: swobodnie przeprowadzi zaawansowaną autoprezentację siebie i swojej firmy, nawiąże oraz podtrzyma rozmowę z partnerami biznesowymi, profesjonalnie przedstawi swoje stanowisko, zakres obowiązków oraz firmę, efektywnie poprowadzi small talk, używając naturalnych zwrotów na poziomie zaawansowanym. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ precyzyjne stosowanie czasów teraźniejszych (Present Simple, Continuous, Perfect) ✅ profesjonalne przedstawianie swojej roli zawodowej ✅ płynne używanie idiomów i zwrotów biznesowych w codziennych konwersacjach ✅ skuteczne prowadzenie rozmów nieformalnych oraz zawodowych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Travelling for Business and LeisureKursant samodzielnie: opisze szczegółowo przebieg podróży służbowej lub osobistej, poprowadzi negocjacje podczas wyjazdu służbowego, poradzi sobie z złożonymi sytuacjami komunikacyjnymi podczas podróży międzynarodowych, przygotuje i przeprowadzi prezentację dotyczącą spotkania biznesowego za granicą. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ szczegółowe relacjonowanie przeszłości (Past Simple, Continuous, Perfect) ✅ swobodne prowadzenie rozmów w podróży służbowej ✅ skuteczne negocjacje i komunikacja w sytuacjach zawodowych za granicą ✅ prezentowanie informacji biznesowych związanych z podróżą zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Healthy Habits and Work-life BalanceKursant samodzielnie: przedstawi i obroni swoją opinię dotyczącą zdrowego stylu życia, przeprowadzi profesjonalną dyskusję o work-life balance, przedstawi jasny i zrozumiały plan dotyczący swojej przyszłej kariery i życia osobistego, zaproponuje konkretne rozwiązania poprawiające zdrowie i produktywność. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ prowadzenie rozmów o przyszłości zawodowej (Future forms) ✅ stosowanie zaawansowanych czasowników modalnych (ought to, had better) ✅ profesjonalna argumentacja i przekonywanie rozmówców ✅ prowadzenie efektywnych dyskusji o równowadze życiowej i zawodowej zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Effective Communication & Professional CorrespondenceKursant samodzielnie: napisze profesjonalny raport biznesowy lub analizę, poprowadzi skuteczną korespondencję biznesową (e-maile, wiadomości), poprosi o informacje, wyjaśnienia lub potwierdzenia w sposób precyzyjny i formalny, efektywnie rozwiąże problem komunikacyjny przez telefon lub mailowo. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ pisanie zaawansowanej korespondencji biznesowej (formal/informal register) ✅ poprawne stosowanie strony biernej (Passive voice) ✅ zadawanie pytań pośrednich (Indirect questions) ✅ skuteczne rozwiązywanie problemów komunikacyjnych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Customer Service and Problem-solvingKursant samodzielnie: profesjonalnie odpowie na reklamacje klientów, poprowadzi negocjacje dotyczące warunków współpracy, skutecznie rozwiąże konflikt lub problem z klientem, przedstawi szczegółową analizę przypadku (case study) problematycznej sytuacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ stosowanie zdań warunkowych (first, second, third conditionals) ✅ używanie struktur wyrażających żal, życzenia (wish, if only) ✅ profesjonalne prowadzenie negocjacji ✅ rozwiązywanie skomplikowanych sytuacji konfliktowych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Career Development and InterviewsKursant samodzielnie: przygotuje profesjonalne CV i list motywacyjny, swobodnie odpowie na pytania w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, szczegółowo opisze swoje kwalifikacje zawodowe, poprowadzi rozmowę dotyczącą warunków zatrudnienia lub współpracy. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ profesjonalne użycie mowy zależnej (Reported speech) ✅ poprawne używanie czasowników w formie gerund i infinitive ✅ precyzyjne opisywanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego ✅ efektywna autoprezentacja podczas rozmów kwalifikacyjnych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Global Cultures & Business EtiquetteKursant samodzielnie: przedstawi prezentację na temat różnic kulturowych w biznesie, przeprowadzi rozmowę o wpływie kultur na międzynarodową współpracę, profesjonalnie omówi globalne trendy społeczne, dostosuje swoją komunikację do różnic międzykulturowych. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ zaawansowane struktury porównawcze (as...as, the more...the more) ✅ poprawne stosowanie przedimków (a/an, the, zero article) ✅ efektywna komunikacja międzykulturowa ✅ profesjonalne prezentowanie analiz kulturowych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Media, Marketing & Social TrendsKursant samodzielnie: przygotuje analizę lub prezentację kampanii marketingowej, oceni i omówi skuteczność różnych strategii marketingowych, szczegółowo opisze trendy społeczne i ich wpływ na biznes, zaprojektuje własną, prostą kampanię marketingową. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ zaawansowane określniki ilościowe (many, much, few, little, plenty) ✅ swobodne używanie phrasal verbs związanych z marketingiem ✅ profesjonalna prezentacja analiz marketingowych ✅ krytyczna analiza kampanii i trendów rynkowych zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Environment, Sustainability & CSRKursant samodzielnie: napisze raport dotyczący CSR firmy, poprowadzi profesjonalną dyskusję o etyce biznesowej i ekologii, przedstawi analizę działań swojej firmy w zakresie ekologii i społecznej odpowiedzialności, omówi wpływ CSR na wizerunek firmy. | Kryteria weryfikacji Kompetencje językowe:✅ zaawansowane spójniki kontrastu i przyczyny-skutku (although, despite, however) ✅ profesjonalne wyrażanie opinii oraz argumentacja ✅ pisanie szczegółowych raportów CSR ✅ prezentacja działań z zakresu społecznej odpowiedzialności zgodnie z poziomem B2 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Biznesowym celem kursu "Zaawansowany Angielski Ogólny z Elementami Języka Biznesowego – Poziom B2" jest zapewnienie uczestnikom zaawansowanych kompetencji językowych, które umożliwią im efektywne i pewne funkcjonowanie w międzynarodowym środowisku biznesowym. Kurs ma na celu:Zwiększenie efektywności komunikacji w środowisku biznesowym:
Uczestnicy zdobędą umiejętności prowadzenia zaawansowanych negocjacji, prezentacji, oraz dyskusji biznesowych w języku angielskim.
Przygotowanie do pracy w międzynarodowych korporacjach:
Kursanci rozwiną umiejętności potrzebne do swobodnego poruszania się w międzynarodowym środowisku biznesowym, włączając w to pisanie formalnych raportów, prowadzenie korespondencji biznesowej, oraz udział w spotkaniach i konferencjach.
Wzrost konkurencyjności na rynku pracy:
Kurs ten ma na celu podniesienie atrakcyjności uczestników na rynku pracy poprzez udokumentowanie wysokiego poziomu znajomości języka angielskiego biznesowego.
Rozwój umiejętności menedżerskich:
Rozwój umiejętności przedstawiania opinii oraz argumentacji w sprawach biznesowych.
Poszerzenie wiedzy na temat kultury biznesowej:
Uczestnicy zdobędą dogłębną wiedzę na temat różnic kulturowych w komunikacji biznesowej, co pozwoli im na budowanie lepszych relacji z partnerami z zagranicy.
Przygotowanie do międzynarodowej współpracy.
Efekt usługi
Efektem kursu jest osiągnięcie przez uczestników poziomu B2 w języku angielskim, umożliwiającego im swobodną komunikację biznesową. Uczestnicy potrafią prowadzić negocjacje, prezentować dane i pisać raporty w języku angielskim. Kryteria weryfikacji obejmują testy pisemne i ustne, analizę raportów, symulacje prezentacji oraz ocenę aktywnego udziału w dyskusjach. Pracodawca może zweryfikować efektywność usługi przez analizę korespondencji pracownika z partnerami zagranicznymi.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
1) Certyfikat ukończenia kursu
2) Raport o kursancie
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program nauczania: Kurs General English z elementami języka biznesowego – poziom B2
Poziom: Upper-intermediate (B2 według CEFR)
Liczba lekcji: 60 lekcji
Czas trwania lekcji: 60-90 minut
Metoda nauczania: Communication First (autorska metoda Joanny Gabryś-Trybały)
Cele kursu:
Rozwinięcie płynności i swobody komunikacyjnej oraz umiejętności efektywnego używania języka angielskiego zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Szczególny nacisk kładziony jest na umiejętności praktyczne – prowadzenie prezentacji, negocjacje, rozmowy telefoniczne i korespondencję biznesową.
Szczegółowy program kursu:
Everyday Interactions & Professional Introductions (Lekcje 1-6)
- Autoprezentacja na poziomie zaawansowanym
- Small talk: poszerzone słownictwo, naturalne zwroty
- Opisywanie własnych doświadczeń zawodowych
- Networking: jak profesjonalnie nawiązywać kontakty
- Biznesowy akcent: Elevator pitch – szybka prezentacja siebie i swojej firmy
Travelling for Business and Leisure (Lekcje 7-12)
- Zaawansowane słownictwo dotyczące podróży służbowych
- Sytuacje problemowe podczas podróży – jak je rozwiązywać
- Opisywanie i relacjonowanie wydarzeń (z użyciem zaawansowanych struktur czasów przeszłych)
- Biznesowy akcent: prowadzenie negocjacji i rozmów podczas spotkań biznesowych za granicą
Healthy Habits and Work-life Balance (Lekcje 13-18)
- Pogłębione słownictwo związane ze zdrowiem i stylem życia
- Dyskusje i argumentowanie stanowiska na temat zdrowych nawyków
- Mówienie o przyszłych planach zawodowych i osobistych (zaawansowane formy przyszłe)
- Biznesowy akcent: prowadzenie rozmów i negocjacji na temat elastycznych warunków pracy (remote work, home office)
Effective Communication & Professional Correspondence (Lekcje 19-24)
- Zasady profesjonalnej korespondencji biznesowej
- Redagowanie skutecznych raportów biznesowych
- Formalne i półformalne wyrażenia używane w e-mailach i dokumentach firmowych
- Biznesowy akcent: prowadzenie efektywnych rozmów telefonicznych oraz korespondencja mailowa w celu rozwiązywania problemów
Customer Service and Problem-solving (Lekcje 25-30)
- Zaawansowane słownictwo z zakresu obsługi klienta
- Profesjonalne reagowanie na reklamacje oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
- Negocjowanie warunków współpracy oraz budowanie relacji z klientami
- Biznesowy akcent: case studies – analiza problemów klientów i efektywne strategie ich rozwiązywania
Career Development and Interviews (Lekcje 31-36)
- Rozwój zawodowy – szczegółowe słownictwo, opisywanie kwalifikacji, mocnych stron i osiągnięć
- Skuteczne techniki przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej (odpowiadanie i zadawanie pytań)
- Profesjonalne tworzenie CV i listu motywacyjnego na poziomie B2
- Biznesowy akcent: symulacje rozmów kwalifikacyjnych i negocjowanie warunków zatrudnienia
Global Cultures & Business Etiquette (Lekcje 37-42)
- Różnice kulturowe w komunikacji zawodowej
- Profesjonalne zachowanie i etykieta biznesowa w środowisku międzynarodowym
- Omówienie globalnych trendów społecznych i ich wpływu na prowadzenie biznesu
- Biznesowy akcent: prowadzenie krótkich prezentacji o wpływie różnic kulturowych na biznes
Media, Marketing & Social Trends (Lekcje 43-48)
- Rozbudowane słownictwo dotyczące mediów, reklamy i marketingu
- Analiza kampanii marketingowych – dyskusje, oceny i raporty
- Prezentowanie trendów społecznych i ich wpływu na rynek pracy
- Biznesowy akcent: projektowanie i prezentowanie własnej kampanii marketingowej
Environment, Sustainability & CSR (Lekcje 49-54)
- Pogłębione słownictwo z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju
- Dyskusje i argumentowanie dotyczące społecznej odpowiedzialności firm (CSR)
- Pisanie raportów na temat ekologicznych inicjatyw firm
- Biznesowy akcent: prowadzenie profesjonalnych dyskusji i debat na temat etyki biznesowej i CSR
Review, Consolidation & Final Project (Lekcje 55-60)
- Powtórzenie najważniejszych struktur gramatycznych, słownictwa ogólnego i biznesowego
- Rozwijanie umiejętności efektywnego prezentowania swojego stanowiska oraz argumentowania
- Symulacje spotkań biznesowych, negocjacji oraz rozmów kwalifikacyjnych na poziomie B2
- Przygotowanie i wygłoszenie końcowej prezentacji projektu biznesowego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto81,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto81,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metodyka prowadzenia zajęć:
- Metoda komunikacyjna Communication First
- Symulacje sytuacji zawodowych i społecznych
- Interaktywne case studies i ćwiczenia grupowe
- Autentyczne materiały audiowizualne
Materiały dydaktyczne:
- Podręcznik (np. „English File Upper-Intermediate” lub „Speakout Upper-Intermediate”)
- Autorskie materiały biznesowe Prestige Lingua
- Platforma e-learningowa z ćwiczeniami interaktywnymi
Informacje dodatkowe
Organizacja Kursu
Dbamy o komfort i efektywność Twojej nauki. Termin rozpoczęcia kursu oraz szczegółowy harmonogram ustalimy z Tobą z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Oferujemy elastyczność: interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym/ zajęcia w siedzibie szkoły/ zajęcia w miejscu pracy
Każde spotkanie to 45-minutowa jednostka lekcyjna.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Google Meet:
1. Konto Google.
2. Aplikacja mobilna Google Meet lub Gmail albo aktualna wersja jednej z wymienionych przeglądarek:
o Chrome
o Mozilla Firefox
o Microsoft Edge
o Apple Safari
o Wskazówka: Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Google Meet, możesz dołączyć do spotkania telefonicznie, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora.
3. Urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe Google Meet:
o Dwurdzeniowy procesor
o 2 GB pamięci
4. Obsługiwany system operacyjny:
o Google Meet działa w aktualnej oraz dwóch poprzednich głównych wersjach tych systemów:
- Apple macOS
- Microsoft Windows
- Chrome OS
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
o Google Meet działa w następujących mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
o Spotkania Google Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami:
- Android 6 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
5. Połączenie z Internetem.
6. Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
Adres
Adres
Zanurz się w inspirującej atmosferze nauki w sercu Gdańska Wrzeszcz! Nasza szkoła, położona zaledwie kilka kroków od stacji SKM Gdańsk Zaspa, to miejsce, gdzie edukacja łączy się z wygodą. Zapomnij o dusznych salach lekcyjnych – czekają na Ciebie klimatyczne i przestronne klasy, które sprzyjają skupieniu i interakcji.
Nasze atuty to:
Doskonała lokalizacja: Położenie w centrum Wrzeszcza, z łatwym dojazdem komunikacją miejską (SKM, autobusy, tramwaje).
Komfortowe warunki: Klimatyzowane sale lekcyjne zapewniają optymalną temperaturę i komfort nauki o każdej porze roku.
Inspirujące otoczenie: Przyjazny design i nowoczesne wyposażenie klas sprzyjają kreatywności i motywują do efektywnej nauki.
Dostępność: Liczne punkty gastronomiczne i usługowe w okolicy umilą Ci przerwy między zajęciami.
Możliwość prowadzenia zajęć w miejscu pracy (przy odpowiedniej liczbie uczestników).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi