Szkolenie - Sztuka profesjonalnej fotografii i tworzenia treści video za pomocą smartfona na potrzeby marketingu w firmie. [Kierunek-Rozwój, Bony Rozwojowe]
Szkolenie - Sztuka profesjonalnej fotografii i tworzenia treści video za pomocą smartfona na potrzeby marketingu w firmie. [Kierunek-Rozwój, Bony Rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności fotograficzne i filmowe w celach hobbystycznych.
- Twórców treści w mediach społecznościowych, którzy pragną poprawić jakość swoich zdjęć i filmów, aby zwiększyć zaangażowanie swojej publiczności.
- Przedsiębiorcców i właścicieli małych firm
- Profesjonalistów odpowiedzialnych za tworzenie i zarządzanie treściami wizualnymi na platformach społecznościowych dla firm i marek.
- Osób, które chcą nauczyć się tworzenia angażujących materiałów edukacyjnych w formie zdjęć i wideo
- Osób, które chcą efektywnie komunikować swoje działania i osiągnięcia za pomocą wizualnych treści, aby zwiększyć świadomość i wsparcie dla swojej działalności.
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji08-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, która pozwoli uczestnikom skutecznie i samodzielnie wykorzystać potencjał swojego smartfona do tworzenia wysokiej jakości, atrakcyjnych wizualnie treści marketingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie zastosowania smartfona w fotografii i wideo do celów marketingowych | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe pojęcia z zakresu fotografii i wideo do celów marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje zasady kompozycji, oświetlenia, ekspozycji oraz kadrowania i zastosowania ich w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje ustawienia odpowiednie parametry aparatu w smartfonie (np. ISO, czas naświetlania, balans bieli). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa warunki wykorzystania funkcji takich jak tryb manualny, HDR, panorama oraz filtry dostępne w aparacie smartfona | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy efektywne treści za pomocą smartfona | Kryteria weryfikacji Określa warunki tworzenia i utrzymywania systemu katalogowania i backupu swoich materiałów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia warunki wykonywania zdjęć i filmów różnych typów (portrety, krajobrazy, zdjęcia produktowe, vlogi) z zachowaniem wysokiej jakości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dostosowuje techniki fotograficzne i filmowe do specyficznych rodzajów treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dostosowuje treści do specyficznych wymagań różnych platform społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa warunki Tworzenia i przechowywania zdjęć oraz filmów na urządzeniach mobilnych i w chmurze. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa warunki tworzenia zdjęć oraz filmów wideo za pomocą smartfon, które spełniają standardy jakościowe i mogą być skutecznie wykorzystywane w materiałach marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia marketingowe | Kryteria weryfikacji Definiuje właściwe zastawanie stworzonych przez siebie treści wizualne (zdjęcia i wideo) w kampaniach marketingowych, poprawiając widoczność i atrakcyjność produktów lub usług w mediach społecznościowych oraz innych kanałach komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Liczba godzin praktycznych: 3
Liczba godzin teoretycznych: 3
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I- Rola fotografii w kreowaniu wizerunku i celach marketingowych - teoria- videorozmowa
- Komunikacja wizualna
- Przyszłość contentu mobile
- Cechy dobrego zdjęcia
- Inspiracje - gdzie ich szukać?
Blok II- Zasady w fotografii- teoria+ praktyka- prezentacja, ćwiczenia grupowe
- Kompozycja
- Perspektywa
- Światło
- Ostrość
- Balans bieli
- Ekspozycja
Blok III-Sprzęt i akcesoria.Ustawienia smartfona- praktyka- ćwiczenia grupowe
- Dlaczego sprzęt NIE jest najważniejszy?
- Analiza aparatu w Twoim smartfonie
- 5 trików, które odmienią Twój content
- Rozdzielczość zdjęć i nagrań do internetu
Blok IV-Storytelling w fotografii mobilnej- teoria- współdzielenie ekranu
- 7 najczęściej popełnianych błędów
- O tym warto pamiętać!
- Efekt bokeh
- Oświetlenie i cień
- Fotografia makro
- Jak opowiedzieć historię za pomocą sekwencji zdjęć?
Blok V-Mistrzowska edycja zdjęć i nagrań. Jak efektownie edytować zdjęcia na smartfonie? - praktyka- ćwiczenia indywidualne
- Narzędzia do edycji zdjęć
- Polecane aplikacje do edycji nagrań premiowane przez algorytmy SoMe
- Edycja krok po kroku: naturalność, korekta balansu bieli, temperatura barwowa
Blok VI-Promocja w SoMe-teoria- prezentacja
- Jak nagrać stories, rolkę, shortsa czy TikToka?
- Budowanie marki osobistej
- Efektywne wykorzystanie Linkedin, Facebooka, Instagrama i TikToka
Blok VII- Możliwości monetyzacji fotografii mobilnej -prakyka- ćwiczenia grupowe
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Blok I- Rola fotografii w kreowaniu wizerunku - teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Blok II- Zasady w fotografii- teoria+ praktyka- romozwa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Blok III-Sprzęt i akcesoria.Ustawienia smartfona- praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Blok IV-Storytelling w fotografii mobilnej- teoria- rozmowa na żyw | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Blok V-Mistrzowska edycja zdjęć i nagrań. Jak efektownie edytować zdjęcia na smartfonie? - praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Blok VI-Promocja w SoMe-teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Blok VII- Możliwości monetyzacji fotografii mobilnej -prakyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto540,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto540,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Szmidt
Ekspertka online marketingu, specjalizująca się w obszarze automatyzacji marketingu i social media z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży.
Jako Specjalista ds. Marketing Automation w TVN.Warner Bros.Discovery projektuje efektywne ścieżki anti-churnowe, wykorzystując narzędzia marketing automation, opierając się na analizie danych i testach A/B.
Prowadzi własną działalność od 2017 roku. Wspiera małych i średnich przedsiębiorców w budowie wizerunku online. Praktyczne doświadczenie przekłada na prelekcje na konferencjach, np. Social Media Best Practices 2023 zorganizowanej przez Puls Biznesu oraz na blogu: https://magdalenaszmidt.com/blog/ , gdzie dzieli się wiedzą z obszaru mediów społecznościowych, automatyzacji marketingu, marketingu politycznego oraz fotografii.
Swoją wiedzę przekazuje jako Trener szkoleń z obszarów mediów społecznościowych, automatyzacji marketingu, marketingu politycznego oraz fotografii. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
- Narzędzie stosowane do walidowania efektów uczenia się uczestników jest autorskim narzędziem firmy szkoleniowej i zostało stworzone we współpracy ze specjalistami.
- podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
- Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (
warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Sprawny telefon komórkowy na którym będą odbywać się ćwiczenia
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
- https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
- w formie Instrukcji pdf na stronie
- https://digitalbrand.com.pl/