Facilitation Foundation - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
Facilitation Foundation - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Kierownicy zespołów, kierownicy projektu i managerowie, którzy na co dzień mierzą się z problemami i we współpracy z zespołem poszukują rozwiązań problemów.
- Kierownicy zespołów informatyków, programistów, kierownicy projektów informatycznych chcący wykorzystać techniki facylitacyjne w celu polepszenia pracy zespołowej.
- Trenerzy wewnętrzni, pracownicy działów HR, prowadzący warsztaty rozwojowe z wykorzystaniem narzędzi aktywizacji grupy.
- Konsultanci, osoby odpowiedzialne za wsparcie biznesu, zajmujące się rozpoznawaniem potrzeb biznesowych swoich partnerów.
- Osoby prowadzące spotkania strategiczne i posiedzenia kadry zarządzającej, które chcą podnieść jakość podejmowanych decyzji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa potwierdza przygotowanie Uczestnika do samodzielnego prowadzenia warsztatów facylitowanych oraz wykorzystania technik facylitacyjnych w codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje mechanizmy grupowe i poznawcze wpływające na pracę zespołu, w celu budowania większej efektywności | Kryteria weryfikacji > definiuje oraz uzasadnia czynniki oraz mechanizmy poznawcze wpływające na pracę zespołu (stałego, projektowgo)> rozróżnia zjawiska i mechanizmy grupowe zachodzące między członkami zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje spotkania zespołowe, zgodnie z przyjętymi wytycznymi | Kryteria weryfikacji > definiuje elementy wpływające na jakość spotkań zespołu> charakteryzuje rolę Facylitatora i Lidera Zadania w ramach prowadzenia efektywnych spotkań > charakteryzuje różne preferencje osobowościowe i ich wpływ na prowadzone spotkania oraz dobór narzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różnorodne narzędzia i techniki zwiększające efektywność pracy zespołu | Kryteria weryfikacji > charakteryzuje wady i zalety narzędzi zwiększających efektywność spotkań (stacjonarnych i zdalnych) oraz jakość podejmowanych decyzji, czy rozwiązywanych problemów, w ich trakcie> definiuje cele każdej metody i techniki prowadzenia spotkań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy agendę spotkania, uwzględniając charakterystykę grupy, cel oraz dostępny czas. | Kryteria weryfikacji > definiuje zasady efektywnego planu spotkania, dostosowanego do celu i potrzeb grupy> charakteryzuje sposby podziału i angażowania uczestników spotkania w realizację celu (formaty) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podejmuje skuteczne interwencje w sytuacji, gdy na spotkaniu pojawiają się trudne emocje, wymiany zdań, czy konflikty | Kryteria weryfikacji > rozróżnia zjawiska i mechanizmy zachodzące między członkami zespołu> charakteryzuje powody pojawiania się trudnych emocji w ramach spotkania > charakteryzuje techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami na spotkaniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Komunikuje proces w trakcie spotkania, z wykorzystaniem metody SPO | Kryteria weryfikacji > charakteryzuje reguły efektywnej komunikacji w roli Facylitatora> definiuje metodę SPO i sposób jej zastosowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoAPMG International
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Ramowy program szkolenia
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural. Usługa jest wykonywana w godzinach zegarowych (60 min.), a planowane przerwy wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
DZIEŃ 1
PRE-TEST
WPROWADZENIE DO FACYLITACJI
- Odpowiedź na pytanie “Po co facylitacja?”: ograniczenia poznawcze, syndrom myślenia grupowego i badania efektywności zespołów.
PROCESS ICEBERG® MODEL
- Model, który objaśnia co ma miejsce w zakresie dynamiki pracy grupy w czasie spotkań.
- Prezentacja modelu facylitacji i pracy grupy
MODEL ORGANIZACJI PROCESS ICEBERG®
- Stosowanie Process Iceberg® do pracy z całą organizacją.
ZADANIE I PROCES
- Dwa dominujące sposoby myślenia podczas rozwiązywania problemów:
--o Zadaniu (Task thinking / Red thinking)
--o Procesie (Process thinking / Green thinking)
- Na czym polegają, jak się uzupełniają, jakie są różnice pomiędzy nimi, rola Facylitatora.
POZIOMY PEWNOŚCI ZADANIA ORAZ ŚWIADOMOŚCI PROCESU (DOJRZAŁOŚCI ZESPOŁU)
- Jak funkcjonują zespoły w ramach różnego poziomu jasności i klarowności problemu, który rozwiązują oraz różnego poziomu świadomości procesu, który realizują.
- Wpływ na Pewność zadania oraz Świadomość procesu.
- Kiedy najbardziej przydatna jest facylitacja?
FORMATY
- Formaty działania zespołów:
--Każdy (All)
--Wszyscy do jednego (All to one)
--Jeden do wszystkich (One to all)
--Grupa (Group)
-Zalety i wady każdego z nich
LIDER ZADANIA I FACYLITATOR
- Różnice w zakresie odpowiedzialności dwóch ról biorących udział w facylitacji.
DZIEŃ 2
MBTI: MYERS – BRIGGS TYPE INDICATOR
- Zapoznanie się z koncepcją MBTI
- Zrozumienie wpływu różnic interpersonalnych na funkcjonowanie zespołu.
MODELE, NARZĘDZI I TECHNIKI – NARZĘDZIA PROCESU
- Narzędzia komunikacyjne w facylitacji: Feedback, SPO, Analogia, Tak... i.
PLANOWANIE AGENDY SPOTKANIA
- Uczestnicy poznają narzędzia umożliwiające stworzenie agendy zaspokajającej potrzeby organizatora oraz zespołu.
FACYLITOWANIE SPOTKANIA I KONTRAKT
- W jaki sposób należy rozpocząć spotkanie facylitowane? Co należy robić, czego nie należy robić?
SCA I MODEL SPOTKANIA PROCESS ICEBERG®
- Sposoby prowadzenia warsztatów i spotkań facylitowanych w oparciu o „odwrócony” Process Iceberg®
MODELE, NARZĘDZI I TECHNIKI
- Poznanie i przećwiczenie narzędzi zbierania informacji, obrazowania i priorytetyzacji podczas warsztatów facylitowanych
DZIEŃ 3
MODELE, NARZĘDZI I TECHNIKI
- Modele, narzędzia i techniki to podstawowe elementy procesu. Uczestnicy poznają kolejne metody:
--Zbierania danych,
--Priorytetyzacji,
--Zaawansowanego zbierania danych,
--Implementacji,
--Planowania spotkań.
-Do powyższych zagadnień uczestnicy poznają szereg metod, przy użyciu różnorodnych formatów.
ĆWICZENIE: SUPERMARKET ORAZ PRZEGLĄD PROCESS ICEBERG®
- Wykonanie ćwiczenia Supermarket pokazującego wpływ facylitacji na wynik pracy zespołu.
PROFIL FACYLITATORA
- Jaki powinien być facylitator?
- Jakie powinien posiadać kompetencje?
- W jaki sposób rozwijać swoje kompetencje w prowadzeniu facylitacji?
POST-TEST
EGZAMIN NA POZIOMIE FOUNDATION
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie prowadzenia spotkań (niekoniecznie w roli Facylitatora) oraz bycia uczestnikiem spotkania - dlatego wszelkie refleksje w tym zakresie będą cenne.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 Przywitanie i wprowadzenie do szkolenia. Pre-test. | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 Wprowadzenie do Facylitacji (wykład, dyskusja) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 Model Process Iceberg (wykład, dyskusja) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 Model Organizacji Process Iceberg (wykład) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 Zadanie i Proces (wykład, ćwiczenia warsztatowe) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 Poziomy Pewności zadania oraz Świadomości procesu (Dojrzałości zespołu) (wykład, dyskusja) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 Formaty (wykład, ćwiczenia warsztatowe) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 Lider Zadania i Facylitator (wykład) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 MBTI: Myers - Briggs Type Indicator (wykład, ćwiczenia warsztatowe) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 Modele, narzędzie i techniki - narzędzia procesu (wykład, ćwiczenia warsztatowe) - część I | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 Modele, narzędzie i techniki - narzędzia procesu (wykład, ćwiczenia warsztatowe) - część II | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 Planowanie agendy spotkania (wykład, ćwiczenia warsztatowe) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 Facylitowanie spotkania i Kontrakt (wykład) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 SCA i Model spotkania Process Iceberg® (wykład) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 Modele, narzędzia i techniki - cz. I (wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 Modele, narzędzia i techniki - cz. II (wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 Modele, narzędzia i techniki - cz. II (wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 Ćwiczenie Supermarket oraz Przegląd Proces Iceberg (ćwiczenia warsztatowe) - część I | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 Ćwiczenie Supermarket oraz Przegląd Proces Iceberg (ćwiczenia warsztatowe) - część II | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 Ćwiczenie Supermarket oraz Przegląd Proces Iceberg (ćwiczenia warsztatowe) - część III | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 Profil Facylitatora (wykład) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 Podsumowanie szkolenia, ewaluacja. Post-test | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 Egzamin Facilitation Foundation | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto88,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto88,33 PLN
- W tym koszt walidacji brutto920,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto920,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Gzyl
Psycholog, trenerka, facylitatorka i menedżerka z ponad 10-letnim stażem. Swoje doświadczenie zdobywała i budowała w bardzo różnorodnych branżach, od NGO'sów rozpoczynając, a kończąc na prężnie rosnącym IT. Od początku drogi zawodowej związana z rozwojem ludzi, w ramach realizowanych szkoleń i warsztatów, mentoringu, facylitacji, czy pełnienia roli liderki dla wybranych zespołów. W Inprogress poza rolą trenerską, zajmuje stanowisko Transformation Managerki, wspierając kluczowe zmiany w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem nowych systemów, produktów i procesów.
Prywatnie - zagorzała fanka Friends’ów, rozmów z ludźmi, najlepszej kuchni (w każdym wydaniu) oraz butów ;)
Specjalizacja
Posiada akredytację trenerską z Facylitacji, Management 3.0 i Change Management, DTMethod, Digital Transformation. Prowadzi również szkolenia z takich tematów jak efektywna komunikacja, zarządzanie zespołem, czy performance management.
Wykształcenie
Absolwentka studiów magisterskich z Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz Szkoły Trenerów STER.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Po szkoleniu uczestnicy otrzmują podsumowanie zrralizowanych ćwiczeń, w postaci pliku pdf z platformy Mural (na której realizowane są ćwiczenia).
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czasie szkolenia przewidziane są przerwy (krótkie oraz jedna dłuższa, obiadowa). Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach (na początku szkolenia) lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego. - Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo. - Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu. - Okres ważności aplikacji.
Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.