Dyktowanie ceny na rynku- szkolenie.
Dyktowanie ceny na rynku- szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób:
- zajmujących się sprzedażą produktów, usług i towarów,
- chcących zwiększyć swoje wolumeny sprzedażowe,
- pracowników, managerów, kierowników, dyrektorów i właścicieli firm, którym zależy na podniesieniu sprzedaży w firmie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego skonstruowania cennika swoich towarów/usług dostosowanego do warunków technicznych, gospodarczych oraz konkurencji przekonania do określonej ceny swoich klientów. Uczestnik nauczy się jak skutecznie sporządzić plan cenowy dla swojego asortymentu oraz jak wybronić poziom ceny swoich towarów/usług przed klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia strategie cen (niskich, średnich, wysokich) trendy polskie i światowe. | Kryteria weryfikacji Omawia jakie są aktualne trendy w ustalaniu cen oraz omawia dobre i złe praktyki na rynku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Analizuje i ustala politykę cenową. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady budowy właściwej polityki cenowej dla swoich produktów/usług uwzględniającej odpowiednio wysokie zyski w kontrze do potrzeb i możliwości rynkowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozróżnia pojęcia cena jednorazowa a abonament/subskrypcja. | Kryteria weryfikacji Wskazuje plusy i minusy obu modeli oraz przygotowuje się do doboru odpowiedniego do swojego asortymentu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozróżnia pojęcia upfront payment i payment after service. | Kryteria weryfikacji Analizuje dwa modele płatności za towar/usługę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Broni ceny stałej dla własnych produktów/usług. | Kryteria weryfikacji Omawia punkt opłacalności, możliwości negocjacji ceny oraz zachowań psychologicznych klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Broni ceny w postaci marży/prowizji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady argumentacji i odbijania obiekcji klienta w przypadku ceny jako marży lub prowizji towaru/usługi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Ustala strategie upustów/rabatów. | Kryteria weryfikacji Opracowuje skuteczny plan dotyczący rabatów/upustów na swój asortyment. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje konsekwencje za wprowadzenie niskiej ceny i walki ceną. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia negatywny wpływ wojny cenowej na kondycję firmy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ I :
- Strategie cen (niskich, średnich, wysokich) – trendy polskie i światowe:
Omówienie aktualnych trendów polskich i światowych w ustalaniu cen na poszczególne towary/usługi, pokazanie dobrych i złych praktyk rynkowych, wskazanie kardynalnych błędów.
- Analiza i ustalanie polityki cenowej:
Omówienie zasad budowy właściwej polityki cenowej dla swoich produktów/usług uwzględniającej odpowiednio wysokie zyski w kontrze do potrzeb i możliwości rynkowych.
- Cena jednorazowa vs. Abonament/subskrypcja:
Omówienie modeli płatności/sprzedaży swoich towarów/usług w dwóch wersjach: jednorazowej ceny jaką musi zapłacić klient oraz w modelu abonamentowym/subskrypcyjnym. Wskazanie plusów i minusów obu modeli oraz przygotowanie do doboru odpowiedniego do swojego asortymentu.
- Upfront payment vs. Payment after service:
Analiza dwóch modeli płatności za nasz towar/usługę: upfront czyli płatność z góry, oraz payment after service czyli płatność po wykonaniu usługi/dostarczeniu towaru, wskazanie plusów i minusów obu sposobów oraz przygotowanie do doboru odpowiedniego do swojego asortymentu.
DZIEŃ II :
- Obrona ceny stałej dla produktów/usług własnych:
Zasady argumentacji i odbijania obiekcji klienta w przypadku ceny stałej/całościowej naszego towaru/usługi – czyli takiej, gdy to my jesteśmy producentem produktu lub wykonawcą danej usługi i od nas zależy całkowity poziom ceny danego dobra. Omówienie punktów opłacalności, możliwości negocjacji ceny oraz zachowań psychologicznych klientów.
- Obrona ceny w postaci marży/prowizji:
Zasady argumentacji i odbijania obiekcji klienta w przypadku ceny jako marży lub prowizji towaru/usługi – czyli takiej, gdy to my NIE jesteśmy producentem produktu lub wykonawcą danej usługi a jedynie zarabiamy na marży lub prowizji od sprzedaży towaru/podwykonawstwa danej usługi. Omówienie punktów opłacalności, możliwości negocjacji ceny oraz zachowań psychologicznych klientów.
- Strategie upustów/rabatów:
Opracowanie skutecznego planu rabatów/upustów na swój asortyment. Określenie widełek systemu rabatowego z
uwzględnieniem opłacalności sprzedaży, określenie punktów zwrotnych i punktów nie do przejścia w poziomie rabatu.Nauka odmawiania na prośby o rabaty/upusty, zbijanie próśb obniżenia ceny przez klienta.
- Konsekwencje za niskiej ceny i walki ceną:
Pokazanie i uzmysłowienie uczestnikom ryzyk związanych z nadmiernej walki ceną o klienta. Wyjaśnienie negatywnego wpływu wojny cenowej na kondycje firmy. Kazusy BMW, Rolex i inne.
Warunki organizacyjne :
Zajęcia teoretyczne trwają : 5,5 godziny.
Zajęcia praktyczne trwają : 10,5 godziny.
Przerwy wliczane są w czas szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały : skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie maksymalnie 15 osobowej bez podziału na podgrupy.
Szkolenie będzie realizowane w godzinach zegarowych.
Szkolenie kierowane jest do :
- przedsiębiorców,
- właścicieli,
- pracowników,
- sprzedawców
Walidacja :
Walidacja będzie wykonywana metodami : Test teoretyczny, obserwacja w warunkach rzeczywistych, wywiad swobodny wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy rozwiązują testy, a walidator ocenia, czy rzeczywiście potrafią zastosować zdobyte umiejętności w codziennej pracy. Wywiad swobodny będzie trwał 5 minut, test teoretyczny 5 minut, obserwacja w warunkach rzeczywistych 5 minut.
Test będą rozwiązywać wszyscy uczestnicy jednocześnie.
Czas walidacji na 1 uczestnika wynosi 15 min ,a pozostali uczestnicy zapisani na usługę będą walidowani po szkoleniu (przy założeniu rekrutacji maksymalnej liczby uczestników czas walidacji wyniesie 210 min, czyli 14 uczestników mnożymy przez 15 minut trwania walidacji.).
Osoba walidująca to Michał Gumowski.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Strategiecen(niskich,średnich,wysokich) –trendy polskie iświatowe/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Analiza i ustalanie polityki cenowej/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Cena jednorazowa vs.Abonament/subskrypcja/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Upfrontpayment vs.Payment afterservice/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Obronaceny stałej dla produktów/usług własnych/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Obronaceny w postaci marży/prowizji/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Strategie i upustów/rabatów/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Konsekwencje zaniskiej ceny i walki ceną/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Test wiedzy,wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 744,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 744,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Kroplewski
Aktualnie jest na studiach doktoranckich na UWM w Olsztynie.
Autor wielu felietonów oraz publikacji naukowych.
Na co dzień prowadzi własny biznes i promuje własne marki.Jest właścicielem marki " Akademia Zdrowia, którą stworzył w 2013 roku oraz marki PlusNutrition, która założył w 2022 roku.
Jest trenerem personalnym, funkcjonalnym trenerem medycznym, specjalistą do spraw żywienia i masażystą.
Prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu odżywiania, treningu i wpływu czynników środowiskowych oraz behawioralnych na jakość życia i stan zdrowia człowieka.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaży usług, wprowadzaniu i sprzedaży produktów, budowania własnego wizerunku, zarządzaniu profilami biznesowymi w social media czym chętnie się dzieli podczas prowadzenia szkoleń z kursantami.
Szkolenia prowadzi nieprzerwanie od 2017 roku. W ostatnich 5 latach przeprowadził 40 szkoleń dla około 200 kursantów, co przełożyło się na blisko 350 godzin szkoleń.
Specjalizuję się w szkoleniach :
- budowania własnego wizerunku
- sprzedażowych
- behawioralnych
- motywacyjnych
- zarządzania firmą
- marketingowych
- zdrowego żywienia
- treningów personalnych
Certyfikaty :
Trenera Szkoleniowca
Instruktora sportowego
Sprzedażowa pewność siebie
Marketing w social media
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest do osób:
- zajmujących się sprzedażą produktów, usług i towarów,
- chcących zwiększyć swoje wolumeny sprzedażowe,
- pracowników, managerów, kierowników, dyrektorów i właścicieli firm, którym
zależy na podniesieniu sprzedaży w firmie.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uzyskanie 100% frekwencji usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Podczas każdego dnia szkolenia są przewidziane 15-30 min. przerwy, które są wliczone w czas usługi.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną :
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania za
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się na platformie : https://clickmeeting.com/pl/
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że możesz zorganizować swoje wydarzenie bez jakichkolwiek problemów, sprawdź wymagania za pomocą naszego Testu konfiguracji systemu. Po prawej stronie testu możesz posłuchać przykładowego utworu muzycznego, aby sprawdzić, czy Twoje głośniki lub podłączone słuchawki działają prawidłowo. Możesz również sprawdzić poziom dźwięku, przemawiając do mikrofonu i obserwując poziom ruchomego paska, a także zobaczyć strumień ze swojej kamery.
Po lewej stronie Testu konfiguracji systemu możesz sprawdzić, czy połączenie z naszymi serwerami konferencyjnymi jest w porządku oraz czy system operacyjny i przeglądarka internetowa są aktualne. Należy pamiętać, że platforma ClickMeeting domyślnie wybiera dostępne wyjście audio, mikrofonu i kamery.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu i musi zostać skonsultowana z naszym Działem sprzedaży. Aby sprawdzić kompatybilność kamery, zachęcamy do stworzenia darmowego konta testowego.
Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.