GAME SHOW CLASSROOM – Quizy, gry i zadania interaktywne w edukacji
GAME SHOW CLASSROOM – Quizy, gry i zadania interaktywne w edukacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych, poszukujący nowoczesnych metod angażowania uczniów w proces nauczania.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia interaktywnych materiałów, quizów oraz gier edukacyjnych, wykorzystując nowoczesne technologie i metody aktywizujące. Program kładzie nacisk na warsztatowy charakter zajęć, umożliwiając uczestnikom praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji cyfrowych nauczycieli, koncentrując się na efektywnym planowaniu zajęć oraz tworzeniu angażujących treści edukacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia funkcje i zastosowania poznanych narzędzi w edukacji | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poznane narzędzia i określa ich możliwości zastosowania w edukacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Korzysta swobodnie z poznanych narzędzi cyfrowych podczas realizacji zadań praktycznych | Kryteria weryfikacji • Optymalizuje proces dydaktyczny poprzez zastosowanie wybranego narzędzia cyfrowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy zadania interaktywne, testy, gry i quizy z wykorzystaniem poznanych narzędzi | Kryteria weryfikacji Weryfikuje zgodność utworzonych materiałów z założonymi celami edukacyjnymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Współpracuje z zespołem podczas realizacji zadań ćwiczeniowych | Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w zadaniach warsztatowych, dzieli się wiedzą i pomysłami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Rejestracja uczestników i powitanie.
- Moduł 1: Wprowadzenie i rola sztucznej inteligencji w edukacji.
- Podstawowe pojęcia i kontekst AI.
- Rola sztucznej inteligencji w procesie nauczania i uczenia się.
- Przerwa kawowa.
- Moduł 2: Narzędzia do pracy z tekstem (prezentacja i warsztaty).
- Tworzenie, analiza i przetwarzanie treści edukacyjnych z zastosowaniem narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję.
- Lunch.
- Moduł 3: Warsztaty praktyczne – praca z tekstem (część 1).
- Praktyczne ćwiczenia obejmujące przygotowanie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI.
- Przerwa kawowa.
- Moduł 3: Warsztaty praktyczne – praca z tekstem (część 2).
- Praktyczne ćwiczenia obejmujące przygotowanie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI.
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Podsumowanie dnia oraz omówienie efektów prac grupowych/ indywidualnych.
Dzień 2
- Moduł 4: Tworzenie materiałów audiowizualnych – grafiki, awatary, filmy.
- Projektowanie materiałów multimedialnych na potrzeby lekcji.
- Część warsztatowa poświęcona tworzeniu własnych materiałów.
- Przerwa kawowa.
- Moduł 5: Gry i quizy edukacyjne wspierane przez AI.
- Przykłady interaktywnych narzędzi oraz projektowanie quizów edukacyjnych.
- Część warsztatowa poświęcona tworzeniu własnych materiałów
- Lunch.
- Moduł 6: Inne narzędzia wspierające pracę nauczyciela.
- Omówienie dodatkowych aplikacji, które mogą być przydatne w codziennej pracy dydaktycznej.
- Moduł 7: Wyzwania i etyka w zastosowaniu AI.
- Bezpieczeństwo danych, etyka i odpowiedzialne korzystanie z AI.
- Sesja pytań i odpowiedzi. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
- Wnioski ze szkolenia, prezentacja wyników prac grupowych/ indywidualnych, wręczenie certyfikatów.
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych (1h-45min), przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Kurs przeznaczony jest nauczycieli szkół podstawowych, ponadpodstawowych oraz wychowania przedszkolnego, którzy chcą wzbogacić proces dydaktyczny o narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Uczestnicy szkolenia rozwiną umiejętności związane z tworzeniem nowoczesnych materiałów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Szkolenie każdorazowo jest dostosowywane do potrzeb placówki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Powitanie. Moduł 1: Quizy i gry interaktywne z wykorzystaniem telefonów - część 1. | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Moduł 1: Quizy i gry interaktywne z wykorzystaniem telefonów - część 2. | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Moduł 2: Interaktywne gry i zadania bez użycia telefonów – część 1 | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Moduł 2: Interaktywne gry i zadania bez użycia telefonów – część 2. | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Sesja pytań i odpowiedzi oraz omówienie efektów prac grupowych/ indywidualnych | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Moduł 3: Tworzenie testów i kartkówek online | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Moduł 4: Szybkie quizy i kartkówki z AI | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Moduł 5: Gry powtórkowe na szablonach Canvy | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Moduł 6: Inne narzędzia wspierające pracę nauczyciela | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Marta Wójcik-Wiśniewska | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Wójcik-Wiśniewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia.
Każdy uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną: Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Warunki uczestnictwa
- Uczestnik kursu posiada podstawową znajomość obsługi komputera i korzystania z narzędzi internetowych.
- Konieczny jest aktualny, aktywny adres e-mail.
- Dostęp do programu Canva dla nauczycieli