Indywidualny kurs angielskiego B2 1+/B2 online z non native speakerem - 50 x godzin lekcyjnych x 45 minut.
Indywidualny kurs angielskiego B2 1+/B2 online z non native speakerem - 50 x godzin lekcyjnych x 45 minut.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które posiadają już solidne podstawy języka angielskiego (B1) i chcą przejść na wyższy poziom zaawansowania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje się do skutecznego porozumiewania się w języku angielskim na poziomie B1+/B2.Usługa pozwala na zapoznanie się z językiem, pisownią, zasadami wymowy oraz czytania, zasobem słownictwa używanego w codziennych sytuacjach oraz kluczowymi strukturami gramatycznymi które pozwalają na swobodne tworzenie wypowiedzi ustnych i pisemnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji komunikacyjnych. Tworzy zaawansowane, spójne wypowiedzi na tematy, które są mu znane lub które go interesują. Rozumie i porusza wypowiedzi, często używane zwroty związane z życiem codziennym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby mówić o swojej pracy, rodzinie, szkole, czasie wolnym, oraz wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje główne wątki przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw | Kryteria weryfikacji Odpowiada na i poprawnie formuje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje opinie i plany wykorzystując leksykę i struktury z poziomu B1+/B2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Czyta zaprezentowany tekst i odpowiada na pytania go dotyczące | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1+/B2. | Kryteria weryfikacji Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1+/B2.Rozróżnia struktury gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie A1-C2. zaznaczając poprawną odpowiedź w teście wyboru Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka angielskiego na wybranym poziomie (zgodnie z CEFR). Oferuje kompleksową naukę języka na wybranym poziomie.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Program szkolenia - kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie podstawowym.
Cel szkolenia:
Rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w prostych, codziennych sytuacjach. Kurs koncentruje się na nauce słownictwa, struktur gramatycznych oraz podstawowych umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 52 Introductions & course overview | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 52 Introductions & course overview | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 52 Reading strategies: scanning & skimming | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 52 Listening: understanding gist and detail | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 02-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 52 Future forms: will, going to, present continuous | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 52 Speaking: giving opinions | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 52 Writing: informal emails | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 52 Culture: British holidays and customs | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 52 Vocabulary: work and employment | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 52 Grammar: conditionals (0,1,2) | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 52 Listening: note-taking practice | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 52 Speaking: agreeing and disagreeing | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 52 Reading: understanding opinion | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 52 Writing: describing trends | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 52 Grammar: passive voice | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 52 Vocabulary: health and medicine | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 52 Culture: English-speaking countries | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 52 Listening: pronunciation focus | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 52 Speaking: storytelling techniques | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 52 Grammar: reported speech | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 52 Writing: formal letters | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 52 Vocabulary: phrasal verbs with 'get' | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 52 Culture: British humour | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 52 Grammar: modals of obligation | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 52 Listening: interviews and podcasts | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 52 Speaking: debating skills | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 52 Reading: analyzing arguments | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 52 Writing: opinion essays | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 52 Grammar: relative clauses | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 52 Vocabulary: environmental issues | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 52 Culture: daily life in the UK | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 52 Speaking: presentations | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 52 Grammar: advanced tenses review | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 52 Listening: TED talks and lectures | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 52 Vocabulary: business English basics | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 52 Writing: reports | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 52 Grammar: inversion and emphasis | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 52 Reading: understanding tone | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 52 Culture: education systems | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 52 Vocabulary: idioms for emotions | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 52 Grammar: mixed conditionals | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 52 Speaking: describing images | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 52 Listening: identifying attitude | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 52 Writing: article structure | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 52 Grammar: verb patterns | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 52 Vocabulary: crime and punishment | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 52 Culture: food and traditions | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 52 Speaking practice | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 52 Travel and tourism vocabulary | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 52 Present perfect vs past simple | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 52 Listening: understanding gist and detail | Prowadzący Julia Ptasznik | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 52 Walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 09:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 025,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 025,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julia Ptasznik
Jest absolwentką studiów licencjackich Akademii Muzycznej w Krakowie oraz studentką studiów magisterskich na kierunku filologia angielska ze specjalizacją język biznesu na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Biegle posługuje się językiem angielskim (poziom C1), co zostało potwierdzone certyfikatem Cambridge CAE. Dodatkowo posługuje się również językiem niemieckim (B2), francuskim (B1) oraz chińskim (A2), co ułatwia jej pracę z osobami wielojęzycznymi i o różnorodnych potrzebach językowych.
Swoją karierę jako lektor języka angielskiego rozpoczęła w 2021 roku, pracując równolegle w kilku instytucjach edukacyjnych, m.in. Academy of Language, IDEA Wsparcie Edukacji Szkolnej oraz Personal Tutor. Obecnie prowadzi zajęcia językowe online jako lektor w szkole językowej TUTLO, gdzie realizuje autorskie podejście dydaktyczne, dostosowane do indywidualnych potrzeb i celów uczniów.
W pracy dydaktycznej wyróżnia ją zaangażowanie, umiejętność budowania relacji z uczniami oraz elastyczność w doborze metod nauczania. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi na różnych poziomach zaawansowania. Je
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online –3 mies dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana w jednostkach lekcyjnych. Za 1 jednostkę lekcyjną przyjmuje się 45 minut.
Zajęcia zaplanowane na 18.04. nie zostały zrealizowane. Start kursu (pierwsze spotkanie) został przeniesiony na 25.04.2025.
Zajęcia 02.05 zostały odwołane i przełożone na 13.10.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.