Język angielski na poziomie B1 - szkolenie w grupie dwuosobowej
Język angielski na poziomie B1 - szkolenie w grupie dwuosobowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa skierowana jest do osób, które opanowały już podstawy języka angielskiego na poziomie A2 i chcą rozwijać swoje umiejętności, aby móc swobodniej komunikować się w różnego rodzaju sytuacjach życiowych i zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Opanowanie języka na poziomie niższym średniozaawansowanym – B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Uczestnik po udziale w szkoleniu: - rozpoznaje niektóre idiomy i wyrażenia potoczne, - zna bardziej zaawansowane struktury gramatyczne (czasy, tryb warunkowy, mowa zależna) i wie kiedy je zastosować, - zna zasady konstruowania pytań twierdzących i przeczących. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi swobodną rozmowę w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik po udziale w szkoleniu: - potrafi używać szerszego słownictwa i zawrotów związanych z pracą, edukacją, podróżami, zdrowiem i zainteresowaniami, - potrafi prowadzić rozmowy na różne tematy związane zarówno z życiem codziennym, jak i bardziej złożone, dotyczące własnych opinii, planach na przyszłość, doświadczeniach, - potrafi poradzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, np. rozmowa z urzędnikiem, umawianie spotkań, składanie reklamacji, wyjaśnianie problemów, - czyta ze zrozumieniem dłuższe i bardziej złożone teksty, tj. artykuły, listy formalne, proste raporty i fragmenty literatury, - tworzy dłuższe i spójne teksty na znane sobie tematy tj. opis wydarzeń, proste eseje, listy formalne i nieformalne, - potrafi zrozumieć najważniejsze informacje przekazywane słownie w normalnym tempie i w hałaśliwym otoczeniu, - potrafi śledzić fabułę filmów, seriali oraz zrozumieć główne informacje w programach telewizyjnych na różne tematy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi swobodną rozmowę w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik po udziale w szkoleniu:- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie, - komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych, - jest przygotowany do podstawowej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu prosty negocjacji, prezentacji i korespondencji mailowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi swobodną rozmowę w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi w języku efektów uczenia:
Uczestnik po udziale w szkoleniu:
- rozpoznaje niektóre idiomy i wyrażenia potoczne,
- zna bardziej zaawansowane struktury gramatyczne (czasy, tryb warunkowy, mowa zależna) i wie kiedy je zastosować,
- zna zasady konstruowania pytań twierdzących i przeczących,
- potrafi używać szerszego słownictwa i zawrotów związanych z pracą, edukacją, podróżami, zdrowiem i zainteresowaniami,
- potrafi prowadzić rozmowy na różne tematy związane zarówno z życiem codziennym, jak i bardziej złożone, dotyczące własnych opinii, planach na przyszłość, doświadczeniach,
- potrafi poradzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, np. rozmowa z urzędnikiem, umawianie spotkań, składanie reklamacji, wyjaśnianie problemów,
- czyta ze zrozumieniem dłuższe i bardziej złożone teksty, tj. artykuły, listy formalne, proste raporty i fragmenty literatury,
- tworzy dłuższe i spójne teksty na znane sobie tematy tj. opis wydarzeń, proste eseje, listy formalne i nieformalne,
- potrafi zrozumieć najważniejsze informacje przekazywane słownie w normalnym tempie i w hałaśliwym otoczeniu,
- potrafi śledzić fabułę filmów, seriali oraz zrozumieć główne informacje w programach telewizyjnych na różne tematy,
- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie,
- komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych,
- jest przygotowany do podstawowej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu prosty negocjacji, prezentacji i korespondencji mailowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Radwańska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne i papierowe opracowane przez prowadzącego szkolenie.
Informacje dodatkowe
Terminy szkoleń zostaną ustalone wspólnie po zebraniu się grupy i skonsultowaniu potrzeb poszczególnych uczestników. Harmonogram zostanie umieszczony co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby z różnych projektów. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia w formie zdalnej będą odbywać się za pomocą platformy MS Teams, potrzebny dostęp do komputera/laptopa oraz kamery. Uczestnicy otrzymają dane do logowania minimum 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.